Overal foto's van maken en alles met data documenteren. Ik zou schadevergoeding gaan eisen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende gisteren met laminaat, er zou hier ook eens iets goed gaan.
Is die man aan het leggen is hij halverwege de kamer komt hij er achter dat er 12 pakken laminaat ontbreken.
MOet dat eerst weer besteld worden en komen ze het vrijdag af maken.
Maar vrijdag heb ik die kleine meid ppfff.
Hoe ik dat weer ga doen. Het begint hier in dit huis ondertussen een soap te worden.
Dus chaos hier in huis de meubels staan door elkaar de inhoud van de keukenkast op het aanrecht.

Ik ben de strijd zat moet ik je eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Overal foto's van maken en alles met data documenteren. Ik zou schadevergoeding gaan eisen.

quote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben de strijd zat moet ik je eerlijk zeggen.

Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het eerdaags is opgelost zodat je jouw rust weer hebt.

Misschien lekker dagje niksen in de tuin met koffie en FOK!quote:

Op FOK! Is niet zoveel te doen momenteel. Het is overal zo rustigquote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien lekker dagje niksen in de tuin met koffie en FOK!

Lekker rustig.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op FOK! Is niet zoveel te doen momenteel. Het is overal zo rustig

Das waar je komt helemaal tot rustquote:

Alles goed deze mooie dag?"e:

Alles goed. Wordt hier vandaag en de rest van de week 35 dus ik ga lekker zwemmen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:57 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Tot nu toe wel! Fris en fruitig maar het wordt wel warm vanmiddag...
U2?

Morguh Laf ☕️quote:
quote:

Lekker aan het genieten van het mooie weer?quote:

Jaquote:Op woensdag 29 juni 2022 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker aan het genieten van het mooie weer?

wat drink je? heb je een recept toevallig? heb ook wel zin in een cocktailquote:

Kijken of ik 4 op een rij haal met Morguh zeggen
 Kijken of ik 4 op een rij haal met Morguh zeggen  

Mogguhquote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:24 schreef hoatzin het volgende:
mogguh! Al weer een half jaar voorbij... ze duren steeds korter, die halve jaren...
 .
. 

Ja, we gaan alweer richting Kerstquote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:24 schreef hoatzin het volgende:
mogguh! Al weer een half jaar voorbij... ze duren steeds korter, die halve jaren...

Hey Lafquote:

Mmm lekker. Alles goed?quote:

Vraag maar niet 😉quote:

Morguh Laf. Geef je nog maar geen koffie. Die zal wel koud zijn tegen de tijd dat jij wakker bent. 😉quote:

quote:Op zaterdag 2 juli 2022 04:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Laf. Geef je nog maar geen koffie. Die zal wel koud zijn tegen de tijd dat jij wakker bent. 😉

Mogguh Dottiequote:

Vandaag wordt een leuke dagquote:

Vertel?quote:

Buitenmeubel uitzoeken en bij vrienden eten. Die wonen op een berghellingen met mooi uitzicht over de zee en omgeving.quote:

O dat is zeker gezellig en leuk. Wat een luxe om op zo mooi punt te wonen he.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 07:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Buitenmeubel uitzoeken en bij vrienden eten. Die wonen op een berghellingen met mooi uitzicht over de zee en omgeving.

Het is ook heel groot. Mijn zoontje vindt het prachtig spelen daar.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is zeker gezellig en leuk. Wat een luxe om op zo mooi punt te wonen he.
Geniet er lekker van saampjes.

Dan kan die lekker spelen vandaag, zal wel blij zijn als hij daar aan komt danquote:Op zaterdag 2 juli 2022 07:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Het is ook heel groot. Mijn zoontje vindt het prachtig spelen daar.

Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2022 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan die lekker spelen vandaag, zal wel blij zijn als hij daar aan komt dan

In de rotzooi zitten, wachten tot eindelijk mijn laminaat ligt, dan kan ik de boel gaan opruimen en schoonmaken.quote:

quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de rotzooi zitten, wachten tot eindelijk mijn laminaat ligt, dan kan ik de boel gaan opruimen en schoonmaken.
Ze gaan dag drie in met leggen van laminaat je geloof het niet he

Ja hij is gisteren van 11.30 uur tot 19.00 uur bezig geweest en als je ziet wat hij gelegde heeftquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gisteren gedaan zou worden. Dit is bespottelijk zeg.

Hopelijk geen 189.00 uur.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij is gisteren van 11.30 uur tot 189.00 uur bezig geweest en als je ziet wat hij gelegde heeft
2 rijden 8,35 lang
en dan de keuken de helft lang en 2 meter breed een een kleine stukje van de gang
Mijn hele huis is een zaag bende, eerst in de keuken zagen, later in de kamer zagen.
Het is echt drama, Nu komt hij het vanmorgen afmaken, ben benieuwd hoe lang hij er over gaat doen

Meh, dat is wel vervelend zeg. Hopelijk laat hij het ook netjes achter.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij is gisteren van 11.30 uur tot 189.00 uur bezig geweest en als je ziet wat hij gelegde heeft
2 rijden 8,35 lang
en dan de keuken de helft lang en 2 meter breed een een kleine stukje van de gang
Mijn hele huis is een zaag bende, eerst in de keuken zagen, later in de kamer zagen.
Het is echt drama, Nu komt hij het vanmorgen afmaken, ben benieuwd hoe lang hij er over gaat doen

19 uur hahahaquote:

Ben bang van nietquote:Op zaterdag 2 juli 2022 08:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Meh, dat is wel vervelend zeg. Hopelijk laat hij het ook netjes achter.

Open jij een nieuwe?quote:

Nee, mag jij doen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |