Overal foto's van maken en alles met data documenteren. Ik zou schadevergoeding gaan eisen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende gisteren met laminaat, er zou hier ook eens iets goed gaan.
Is die man aan het leggen is hij halverwege de kamer komt hij er achter dat er 12 pakken laminaat ontbreken.
MOet dat eerst weer besteld worden en komen ze het vrijdag af maken.
Maar vrijdag heb ik die kleine meid ppfff.
Hoe ik dat weer ga doen. Het begint hier in dit huis ondertussen een soap te worden.
Dus chaos hier in huis de meubels staan door elkaar de inhoud van de keukenkast op het aanrecht.
Ik ben de strijd zat moet ik je eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Overal foto's van maken en alles met data documenteren. Ik zou schadevergoeding gaan eisen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben de strijd zat moet ik je eerlijk zeggen.
Ik hoop met je meequote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat het eerdaags is opgelost zodat je jouw rust weer hebt.
Misschien lekker dagje niksen in de tuin met koffie en FOK!quote:
Op FOK! Is niet zoveel te doen momenteel. Het is overal zo rustigquote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien lekker dagje niksen in de tuin met koffie en FOK!
Lekker rustig.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op FOK! Is niet zoveel te doen momenteel. Het is overal zo rustig
Das waar je komt helemaal tot rustquote:
Alles goed deze mooie dag?"e:
Alles goed. Wordt hier vandaag en de rest van de week 35 dus ik ga lekker zwemmen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:57 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Tot nu toe wel! Fris en fruitig maar het wordt wel warm vanmiddag...
U2?
Morguh Laf ☕️quote:
quote:
Lekker aan het genieten van het mooie weer?quote:
Jaquote:Op woensdag 29 juni 2022 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker aan het genieten van het mooie weer?
wat drink je? heb je een recept toevallig? heb ook wel zin in een cocktailquote:
Mogguhquote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:24 schreef hoatzin het volgende:
mogguh! Al weer een half jaar voorbij... ze duren steeds korter, die halve jaren...
Ja, we gaan alweer richting Kerstquote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:24 schreef hoatzin het volgende:
mogguh! Al weer een half jaar voorbij... ze duren steeds korter, die halve jaren...
Hey Lafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |