Zomergolf geloof ik ook niet in hoor, ja een lichte stijging van de cijfers, meer niet. Dus van de zomer zal het wel bij gejammer van de bekende "huilstruiken" op Twitter blijven.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, echt vrijwel iedereen in mijn omgeving heeft het nu wel gehad, de laatste de afgelopen 2 maanden wel, en als ze het niet bewezen gehad hebben, dan wel een onopgemerkte besmetting.
Voor een zomergolf maak ik mij niet zoveel zorgen, zie het verloop in portugal en zuid-afrika, maar het is misschien wel handig om de ouderen en kwetsbaren tegen / rond september te gaan boosteren, hopelijk met een aangepast vaccin.
Wat een ramp dat ze dat doen zeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:06 schreef _serial_ het volgende:
RTL nieuws gaat ook mee in de alles voor de klik paniek modus koppen.
Krijgen we een coronagolf deze zomer? Alles wijst erop van wel
Dat hoeven niet zoveel gammele personen te zijn met zo weinig IC-Bedden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:36 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zomergolf geloof ik ook niet in hoor, ja een lichte stijging van de cijfers, meer niet. Dus van de zomer zal het wel bij gejammer van de bekende "huilstruiken" op Twitter blijven.
In het najaar vrees ik voor meer dan alleen maar gejammer van de huilstruiken, zeker gezien het tot nu toe ontbreken van een plan om bv. 50+ en kwetsbaren van een booster te voorzien in september/oktober. Maar daar kan nog verandering in komen natuurlijk.
Maar ik geloof wel dat zonder boostercampagne er in het najaar nog genoeg gammele personen zijn die in het ziekenhuis gaan belanden.
Wanneer komen we weer bijeen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:00 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:Lenny_leonard @:Oliver23 FOK OMT.
Heb jij een VOG? Dan kun je bij het FOK OMT. Stuur maar een DM'tje.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wanneer komen we weer bijeen?
Ik ben inmiddels antistoffen-EXPERT
Zucht, een zomergolf.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:00 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Wappies die niet geboosterd zijn motten we hier niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij een VOG? Dan kun je bij het FOK OMT. Stuur maar een DM'tje.
Ik merk dat ik dat ook wat aparter ben gaan vinden. Was er nooit echt van, maar nu verrast het me toch elke keer als iemand zijn of haar hand uitsteektquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:06 schreef dick_laurent het volgende:
Wat dus wel weer helemaal een ding is he.. is fucking handen geven. En ik merk gewoon dat ik het tóch een beetje goor ben gaan vinden
Ik had dus vorige week een trainingsdag op werk met o.a. een aantal mensen van andere teams die ik niet kende.
Nou, bij het aanvangen vd training kwam iedereen dus even elkaar de hand schudden en zodoende moest ik dus een man of 8 een hand geven.
En ja, sociaal wenselijk gedrag etc want iedereen deed het, dus ik deed maar braaf mee...zwakkeling dat ik ben.
Maar eigenlijk vond ik het gewoon kut
Voor de meeste 60 plussers in mijn kennissenkring die besmet raakten was corona, net als voor alle veertigers, dertigers en jonger die ik ken, niet meer dan hooguit een stevige verkoudheid.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:46 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Mocht het zover komen dan zou het CTB wel een enorm zwaktebod zijn. Zadel je weer <35 op met het 60+ probleem.
Maar ja, alles om maar niet gericht en effectief te werk te gaan maar "solidair".
Hier ook, maar het gros wat nu in het ziekenhuis belandt valt wel in die categorie.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Voor de meeste 60 plussers in mijn kennissenkring die besmet raakten was corona, net als voor alle veertigers, dertigers en jonger die ik ken, niet meer dan hooguit een stevige verkoudheid.
Handen geven ?? Wat is datquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:06 schreef dick_laurent het volgende:
Wat dus wel weer helemaal een ding is he.. is fucking handen geven. En ik merk gewoon dat ik het tóch een beetje goor ben gaan vinden
Ik had dus vorige week een trainingsdag op werk met o.a. een aantal mensen van andere teams die ik niet kende.
Nou, bij het aanvangen vd training kwam iedereen dus even elkaar de hand schudden en zodoende moest ik dus een man of 8 een hand geven.
En ja, sociaal wenselijk gedrag etc want iedereen deed het, dus ik deed maar braaf mee...zwakkeling dat ik ben.
Ik vind het tamelijk een gemis met iemand condoleren of feliciteren met iets bijzonders.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Handen geven ?? Wat is dat![]()
Ik geef nooit meer een hand.. maar dat doet ik al 15 jaar niet! Reuma is zo'n goed excuus![]()
Ook al zou ik dat niet hebben ..geef ik nog geen hand.. het is prima zo.
Op mijn werk wil de baas het ook niet..allemaal van die box moves geven ze.
Ik heb vandaag 3!! mensen gefeliciteerd zonder ze een hand te gevenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:06 schreef dick_laurent het volgende:
Smetvrees alert.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:06 schreef dick_laurent het volgende:
Van twee naar vier positieve tests is voor de media al nieuwswaardig.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:49 schreef jcdragon het volgende:
[ twitter ]
En dan deze grafiek.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mensen die zich in de zomer laten testen hebben een kleine penis.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:00 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@scrupuleus is dit waar?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mensen die zich in de zomer laten testen hebben een kleine penis.
Uitzonderingen mogelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar in de zomer een test, geen kleine penis
Stelling niet waar
Is dat zo?quote:Ondertussen kampen de eerste scholen alweer met een fors aantal besmettingen waardoor lessen uitvallen.
Hier niet (Utrecht),quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220614_47191423
[..]
Is dat zo?
Inderdaad, 60 plussers beetje op tijd boosteren en voor de rest mogen alle maatregelen wat mij betreft gewoon op de vuilstort blijven liggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:33 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hier ook, maar het gros wat nu in het ziekenhuis belandt valt wel in die categorie.
Dus kom maar op met die boosterronde.
Ja hoor. Je moet je ook vooral niet aangesproken voelen Janneke.quote:
Je spreekt mijn beroepsgroep aan. Daar hoor ik bij, en mijn collega's ook. En andere users op dit forum die voor de klas staan en iedere dag hun best doen om er voor de leerlingen wat van te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Je moet je ook vooral niet aangesproken voelen Janneke.
Misschien moet je gewoon niet een volledige beroepsgroep zo te kakken zetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Je moet je ook vooral niet aangesproken voelen Janneke.
En hier heb ik een stiefmoeder die voor de klas staat en ik zie elke dag weer hoe keihard zij werkt en wat ze allemaal te stellen heeft gehad, netals de leerlingen, door dat corona de afgelopen paar jaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je spreekt mijn beroepsgroep aan. Daar hoor ik bij, en mijn collega's ook. En andere users op dit forum die voor de klas staan en iedere dag hun best doen om er voor de leerlingen wat van te maken.
Je hebt gelijk, mijn diepe excuses, ik zal mijn oorspronkelijke bericht weghalen, ik had het wat beter moeten nuanceren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je spreekt mijn beroepsgroep aan. Daar hoor ik bij, en mijn collega's ook. En andere users op dit forum die voor de klas staan en iedere dag hun best doen om er voor de leerlingen wat van te maken.
Klopt, gewoon je kind niet laten testen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:03 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hier niet (Utrecht),
niemand die zijn kind nog test overigens dus er is niemand besmet met corona, kan er ook niks uitvallen door corona, win-win.
Gewoon trouw blijven aan jezelf (en je hand).quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ben ik ook mee gestopt. Geef alleen nog beurten.
Dit land is moreel ziek tot op het bot.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:28 schreef _serial_ het volgende:
Nog veel vragen over coronaplannen Kuipers, branches willen duidelijkheid
Toch bijzonder dat we alleen maar in maatregelen lijken te willen blijven denken.
De samenleving zit vol met maatregelen om de kwaliteit van leven te behouden, dus zo raar is dat niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:28 schreef _serial_ het volgende:
Nog veel vragen over coronaplannen Kuipers, branches willen duidelijkheid
Toch bijzonder dat we alleen maar in maatregelen lijken te willen blijven denken.
Kwaliteit van leven is ook om niet continu de dreiging van allerlei maatregelen als een zwaard van Damocles boven de samenleving te hebben hangen vanwege een virus dat inmiddels nog maar tot verkoudheidssymptomen leidt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 06:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
De samenleving zit vol met maatregelen om de kwaliteit van leven te behouden, dus zo raar is dat niet.
Inmiddels hebben we dan ook geen enkele maatregel meer.quote:Op woensdag 15 juni 2022 06:33 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Kwaliteit van leven is ook om niet continu de dreiging van allerlei maatregelen als een zwaard van Damocles boven de samenleving te hebben hangen vanwege een virus dat inmiddels nog maar tot verkoudheidssymptomen leidt.
Inderdaad...quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef quirina het volgende:
Ik vind het onzin. Nou ineens weer maatregelen? Corona bestaat toch niet in de zomer.
quote:Epidemioloog Susan van den Hof van het RIVM vindt dat het aantal besmettingen op dit moment "wel heel erg snel" toeneemt. Volgens haar is een begin te zien van een nieuwe coronagolf. Die wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de BA.4 en BA.5-subvarianten van de omikronvariant van het virus. Die verspreiden zich gemakkelijker dan vorige varianten.
Bijzonder wel dat een motie die hiertoe opriep door de coalitiepartijen is weggestemd, nietwaar?quote:Op woensdag 15 juni 2022 06:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op zich is het heel verstandig om dat nu goed helder te krijgen, ipv op het moment dat het weer uit de hand loopt met een hagel aan maatregelen schieten omdat niet bekend is welke specifieke maatregel er nodig is om de gevolgen van de uitbraak voldoende te beperken.
Niet alleen bijzonder, maar een schande. Wat is eigenlijk de reden voor het wegstemmen door de coalitie?quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:22 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Bijzonder wel dat een motie die hiertoe opriep door de coalitiepartijen is weggestemd, nietwaar?
Die doen niet aan zelf-reflectie.quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:32 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Niet alleen bijzonder, maar een schande. Wat is eigenlijk de reden voor het wegstemmen door de coalitie?
Geen transparantie willen. Vermoedelijk in combinatie met “stabiliteit van de coalitie”.quote:Op woensdag 15 juni 2022 07:32 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Niet alleen bijzonder, maar een schande. Wat is eigenlijk de reden voor het wegstemmen door de coalitie?
we zitten nu aan variant BA.6, die is veel besmettelijker dus straks zit half NL thuis en draait alles in elkaar, daar zijn ze terecht bang voor.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:05 schreef aartstyle het volgende:
Dat er een corona golf met een stijging qua besmettingen aan zit te komen lijkt me zeker. Maar het is afwachten welk percentage er in het zkhs komt. Als ik de berichten uit Portugal lees is dat maar een heel laag percentage. Oke, daar is de vaccinatiegraad nog iets hoger, maar echt problemen verwacht ik niet.
Wel als iedereen weer verplicht thuis moet blijven met een snotneus en verder niks. Ik zal wel een aso wezen maar ik heb continu een loopneus (hooikoorts) en ga echt niet testen. Een dag niet gewerkt is een dag geen geld, dus no way.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we zitten nu aan variant BA.6, die is veel besmettelijker dus straks zit half NL thuis en draait alles in elkaar, daar zijn ze terecht bang voor.
anderen hebben meer last dan alleen een snotneusquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:14 schreef josja het volgende:
[..]
Wel als iedereen weer verplicht thuis moet blijven met een snotneus en verder niks. Ik zal wel een aso wezen maar ik heb continu een loopneus (hooikoorts) en ga echt niet testen. Een dag niet gewerkt is een dag geen geld, dus no way.
Dat is waar, de vraag is dan hoeveel dat er zijn of gaan worden. Kijk dat je met koorts thuisblijft oke, maar verder, nee hoor. Het is mooi geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
anderen hebben meer last dan alleen een snotneus
Dat geloof ik best. Maar wil je om die reden weer maatregelen? Dat lijkt me heel lastig uit te leggen richting de burgers. Die willen al geen maatregelen meer om de IC te ontlasten, laat staan om te zorgen dat de treinen blijven rijden.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:07 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we zitten nu aan variant BA.6, die is veel besmettelijker dus straks zit half NL thuis en draait alles in elkaar, daar zijn ze terecht bang voor.
Oh nice, mijn auto moet binnenkort weer. Wat is je nummer?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ben ik ook mee gestopt. Geef alleen nog beurten.
Ah, ik dacht aan andere beurten.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Oh nice, mijn auto moet binnenkort weer. Wat is je nummer?
Die artikelen stonden idd ook al een tijdje onder de copy/pastequote:Op woensdag 15 juni 2022 09:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zouden dit soort verhalen nou gewoon op de plank blijven liggen tot men de belangstelling voor corona weer poogt aan te wakkeren? Een paar weken terug hoefde je waarschijnlijk niet aan te komen met het uitgekauwde "de strijd tegen covid" (laat staan toen de belangstelling nog exclusief uitging naar de oorlog in Oekraine), maar nu wordt er een golf voorspeld en onmiddelijk kunnen er weer pagina's gevuld worden met "moeten de scholen weer dicht straks", "moeten we peuters vaccineren", "wat als het sluwe covid zich ineens specifiek op kinderen gaat richten", aangedikt met de meningen van huilstruiken van een of ander zelfbedacht actieclubje.
Ik zoek er geen dik complot in, maar de media hebben natuurlijk wel een aantal niet-urgente verhalen op de plank liggen. Je kan geen heel programma/krant maken in 1 dag/avond. Dus een 'achtergrondreportage' kan volgens mij al een tijdje klaar liggen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Zouden dit soort verhalen nou gewoon op de plank blijven liggen tot men de belangstelling voor corona weer poogt aan te wakkeren?
Het blijkt maar weer dat clicks de belangrijkste drijfveer is. Als de komkommertijd nadert (dat is meestal rond de zomervakantie) dan jagen we de angst gewoon weer wat aan, dan komt het verdienmodel in elk geval niet in gevaar.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zouden dit soort verhalen nou gewoon op de plank blijven liggen tot men de belangstelling voor corona weer poogt aan te wakkeren? Een paar weken terug hoefde je waarschijnlijk niet aan te komen met het uitgekauwde "de strijd tegen covid" (laat staan toen de belangstelling nog exclusief uitging naar de oorlog in Oekraine), maar nu wordt er een golf voorspeld en onmiddelijk kunnen er weer pagina's gevuld worden met "moeten de scholen weer dicht straks", "moeten we peuters vaccineren", "wat als het sluwe covid zich ineens specifiek op kinderen gaat richten", aangedikt met de meningen van huilstruiken van een of ander zelfbedacht actieclubje.
Jep, de kansloosheid slaat weer toe.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:04 schreef Piles het volgende:
Radio-nieuws opent er mee, en Nu.nl vindt het ook nogal belangrijk:
[..]
PANIEK!
quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer dat clicks de belangrijkste drijfveer is. Als de komkommertijd nadert (dat is meestal rond de zomervakantie) dan jagen we de angst gewoon weer wat aan, dan komt het verdienmodel in elk geval niet in gevaar.
Wat vervelend voor je dat je zo snel alweer in de paniekstuip schiet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep, de kansloosheid slaat weer toe.
Iedereen in de paniekstuip. En snel!
Heel erg knap van je dat je dat uit mijn post haalt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je dat je zo snel alweer in de paniekstuip schiet.
Als je overal paniekzaaien in ziet zal dat wel ergens vandaan komen ja.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heel erg knap van je dat je dat uit mijn post haalt.
Ik zie echt nergens paniek. Jij post erover. Dus het lijkt erop dat je je al grote zorgen maakt. Is volgens mij voorlopig zeker nog nergens voor nodig.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heel erg knap van je dat je dat uit mijn post haalt.
Zijn zorgen zijn terecht, we hebben al eerder gezien dat de media de publieke opinie naar maatregelen heeft verschoven door telkens van een mug een olifant te maken. Paniekartikeltje hier, artikel met voorspelling en spannend grafiekje, zielig artikeltje daar. Ze scheppen een precedent en spelen een erg kwalijke rol.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie echt nergens paniek. Jij post erover. Dus het lijkt erop dat je je al grote zorgen maakt. Is volgens mij voorlopig zeker nog nergens voor nodig.
Media veroorzaakt ziekenhuisopnamesquote:Op woensdag 15 juni 2022 10:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Zijn zorgen zijn terecht, we hebben al eerder gezien dat de media de publieke opinie naar maatregelen heeft verschoven door telkens van een mug een olifant te maken. Paniekartikeltje hier, artikel met voorspelling en spannend grafiekje, zielig artikeltje daar. Ze scheppen een precedent en spelen een erg kwalijke rol.
Het media offensief begint eerst, daarna komen usual suspects weer bovendrijven in talkshows en is het hek weer van de dam.
Doe toch eens niet zo achterlijk. Je weet zelf ook wel dat er voorspellingen aan ons gepresenteerd die 1. volledig ongeloofwaardig waren 2. onnodig angst onder de bevolking zaaiden 3. waar ik op de middelbare school nog niet eens een voldoende op zou krijgen, zo slecht onderbouwd en vol speculatie (ken-stuurgetallen ontbraken volledig)quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Media veroorzaakt ziekenhuisopnames.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je overal paniekzaaien in ziet zal dat wel ergens vandaan komen ja.
Gossie, jut en jul weer.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zie echt nergens paniek. Jij post erover. Dus het lijkt erop dat je je al grote zorgen maakt. Is volgens mij voorlopig zeker nog nergens voor nodig.
Media niet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Media veroorzaakt ziekenhuisopnames.
Het enige achterlijke is dat er zoiets als een mediaoffensief zou zijn. Alsof media lockdowns willenquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Doe toch eens niet zo achterlijk. Je weet zelf ook wel dat er voorspellingen aan ons gepresenteerd die 1. volledig ongeloofwaardig waren 2. onnodig angst onder de bevolking zaaiden 3. waar ik op de middelbare school nog niet eens een voldoende op zou krijgen, zo slecht onderbouwd en vol speculatie (ken-stuurgetallen ontbraken volledig)
Maar het beïnvloedt wel het beleid en de publieke opinie.
Er zijn genoeg fouten gemaakt. Er mag wat mij betreft zeker een onderzoek komen naar hoe zaken zijn gegaan en hoe dat anders had gemoeten.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:09 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Doe toch eens niet zo achterlijk. Je weet zelf ook wel dat er voorspellingen aan ons gepresenteerd die 1. volledig ongeloofwaardig waren 2. onnodig angst onder de bevolking zaaiden 3. waar ik op de middelbare school nog niet eens een voldoende op zou krijgen, zo slecht onderbouwd en vol speculatie (ken-stuurgetallen ontbraken volledig)
Maar het beïnvloedt wel het beleid en de publieke opinie.
quote:
quote:Voor de rest is het weer een stel dominostenen voor iets wat @:DeVerzamelaar omschrijft.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:23 schreef Eightyone het volgende:
Hoe streng wordt er in Duitsland momenteel nog met de mondkapjes-plicht omgegaan?
*vakantie geboekt*
(Voor de zekerheid heb ik wel een doosje met de correcte chirurgische maskers besteld.)
Of in de trein of in de bus, of bij iemand thuis of in de supermarkt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nu toch eindelijk ook een keer corona opgelopen. Waarschijnljk op Best Kept Secret vorig weekend.
Categorie snotneus, keelpijn etc? Of toch echt koorts?quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nu toch eindelijk ook een keer corona opgelopen. Waarschijnljk op Best Kept Secret vorig weekend.
Qua incubatietijd zou dit op vrijdag of zaterdag gebeurd moeten zijn en ik was het hele weekend op het festival. Het maakt niet uit, maar toch geef ik liever een Vlaamse bezoeker de schuldquote:Op woensdag 15 juni 2022 12:00 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Of in de trein of in de bus, of bij iemand thuis of in de supermarkt.
Het zou allemaal niet uit moeten maken.
Hopelijk blijven je klachten gewoon beperkt. Beterschap.
snotneus, that's it. Ik heb een zelftest gedaan omdat ik mijn moeder morgen op zou moeten halen uit een revalidatiecentrum. Dat doe ik nu maar nietquote:Op woensdag 15 juni 2022 12:08 schreef aartstyle het volgende:
B
[..]
Categorie snotneus, keelpijn etc? Of toch echt koorts?
Welkom bij de clubquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
doen ze niet, ze blijven thuis om een sneetje in hun vingerquote:Op woensdag 15 juni 2022 08:17 schreef josja het volgende:
[..]
Dat is waar, de vraag is dan hoeveel dat er zijn of gaan worden. Kijk dat je met koorts thuisblijft oke, maar verder, nee hoor. Het is mooi geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |