Fout geld. Zeer fout.quote:
quote:
En nu heeft ze niks meer.quote:
Nazigeld.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal gelezen.. maar dat is vaker het geval met rijke mensen
Over de weduwe van Helmut Horten, supermarktgigant en nazi-collaborateur.quote:
Oh diequote:
dat is laaang geleden zij had nog meer mannenquote:Op zondag 12 juni 2022 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Over de weduwe van Helmut Horten, supermarktgigant en nazi-collaborateur.
Omhoog geneukt dusquote:Op zondag 12 juni 2022 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is laaang geleden zij had nog meer mannen
zij heeft vor en van beste ijshockey-teams in oostenrijk kac klagenfurtquote:Op zondag 12 juni 2022 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zei mij ook weinig , maar Mario kent haar
Ja, die heeft er waarschijnlijk meer in haar lijf gehad dan er klinknagels in de Ludendorff Brücke zaten.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is laaang geleden zij had nog meer mannen
Zijn jas ligt er nog.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zei mij ook weinig , maar Mario kent haar
En waar gaat dat naartoe? En ach weet je zo veel is dat tegenwoordig niet eens.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hoop geld.... Maar is het wel een mooi ijshockeystadion geworden?
quote:
Net neem ik aanquote:
ik gaa niet kac kijkenquote:Op zondag 12 juni 2022 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet ... Dan kun je je jas ook niet laten liggen
Dat is wel weer okquote:
OK 👍quote:Op zondag 12 juni 2022 19:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa niet kac kijken
ben vsv villach fan
Idi Amin was gek op zijn krokodillen.quote:
Baas boven baasquote:Op zondag 12 juni 2022 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een heel eind... Ik deed ooit een excursie op een schip van 110 meter ...
Het voer was vast niet veganistischquote:Op zondag 12 juni 2022 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Idi Amin was gek op zijn krokodillen.
Nee maar het geeft wel aan dat een jacht van 97 meter eigenlijk een goedkoop klein kut bootje wasquote:Op zondag 12 juni 2022 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar luxe was het niet echt .. alhoewel de 2 persoonskamer hut met bad prima was
Dat schip waar ik op voer was van origine een vee-vervoer bootquote:Op zondag 12 juni 2022 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar het geeft wel aan dat een jacht van 97 meter eigenlijk een goedkoop klein kut bootje was
Nou ja het is een grote maar niet luxequote:Op zondag 12 juni 2022 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat schip waar ik op voer was van origine een vee-vervoer boot
Wel tof!! Of was het die boot die in problemen kwam?quote:
Ja de 1e trip die we ondernamen ontstond er brand in de machinekamer ter hoogte van Brest.. toen gingen we terug om in Rotterdam aan te meren .. 3 weken later gingen we nog een keer en liep de schuit als een zonnetje.. Helemaal naar Kreta ..quote:Op zondag 12 juni 2022 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel tof!! Of was het die boot die in problemen kwam?
Ik weet dat hier iemand is die cruises tof vindt. Als ik die flatgebouwen wel eens zie liggen bij het IJ slaat de angst om mijn hart. Ik moet er serieus niet aan denken.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de 1e trip die we ondernamen ontstond er brand in de machinekamer ter hoogte van Brest.. toen gingen we terug om in Rotterdam aan te meren .. 3 weken later gingen we nog een keer en liep de schuit als een zonnetje.. Helemaal naar Kreta ..
Sprietje is nu onderweg op zo'n boot ... fjorden oa.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat hier iemand is die cruises tof vindt. Als ik die flatgebouwen wel eens zie liggen bij het IJ slaat de angst om mijn hart. Ik moet er serieus niet aan denken.
quote:Op zondag 12 juni 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat hier iemand is die cruises tof vindt. Als ik die flatgebouwen wel eens zie liggen bij het IJ slaat de angst om mijn hart. Ik moet er serieus niet aan denken.
Ja dat weet ik.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Sprietje is nu onderweg op zo'n boot ... fjorden oa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |