Fout geld. Zeer fout.quote:
quote:
En nu heeft ze niks meer.quote:
Nazigeld.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het niet allemaal gelezen.. maar dat is vaker het geval met rijke mensen
Over de weduwe van Helmut Horten, supermarktgigant en nazi-collaborateur.quote:
Oh diequote:
dat is laaang geleden zij had nog meer mannenquote:Op zondag 12 juni 2022 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Over de weduwe van Helmut Horten, supermarktgigant en nazi-collaborateur.
Omhoog geneukt dusquote:Op zondag 12 juni 2022 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is laaang geleden zij had nog meer mannen
zij heeft vor en van beste ijshockey-teams in oostenrijk kac klagenfurtquote:Op zondag 12 juni 2022 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zei mij ook weinig , maar Mario kent haar
Ja, die heeft er waarschijnlijk meer in haar lijf gehad dan er klinknagels in de Ludendorff Brücke zaten.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is laaang geleden zij had nog meer mannen
Zijn jas ligt er nog.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zei mij ook weinig , maar Mario kent haar
En waar gaat dat naartoe? En ach weet je zo veel is dat tegenwoordig niet eens.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Een hoop geld.... Maar is het wel een mooi ijshockeystadion geworden?
quote:
Net neem ik aanquote:
ik gaa niet kac kijkenquote:Op zondag 12 juni 2022 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet ... Dan kun je je jas ook niet laten liggen
Dat is wel weer okquote:
OK 👍quote:Op zondag 12 juni 2022 19:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik gaa niet kac kijken
ben vsv villach fan
Idi Amin was gek op zijn krokodillen.quote:
Baas boven baasquote:Op zondag 12 juni 2022 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een heel eind... Ik deed ooit een excursie op een schip van 110 meter ...
Het voer was vast niet veganistischquote:Op zondag 12 juni 2022 19:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Idi Amin was gek op zijn krokodillen.
Nee maar het geeft wel aan dat een jacht van 97 meter eigenlijk een goedkoop klein kut bootje wasquote:Op zondag 12 juni 2022 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar luxe was het niet echt .. alhoewel de 2 persoonskamer hut met bad prima was
Dat schip waar ik op voer was van origine een vee-vervoer bootquote:Op zondag 12 juni 2022 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar het geeft wel aan dat een jacht van 97 meter eigenlijk een goedkoop klein kut bootje was
Nou ja het is een grote maar niet luxequote:Op zondag 12 juni 2022 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat schip waar ik op voer was van origine een vee-vervoer boot
Wel tof!! Of was het die boot die in problemen kwam?quote:
Ja de 1e trip die we ondernamen ontstond er brand in de machinekamer ter hoogte van Brest.. toen gingen we terug om in Rotterdam aan te meren .. 3 weken later gingen we nog een keer en liep de schuit als een zonnetje.. Helemaal naar Kreta ..quote:Op zondag 12 juni 2022 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel tof!! Of was het die boot die in problemen kwam?
Ik weet dat hier iemand is die cruises tof vindt. Als ik die flatgebouwen wel eens zie liggen bij het IJ slaat de angst om mijn hart. Ik moet er serieus niet aan denken.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de 1e trip die we ondernamen ontstond er brand in de machinekamer ter hoogte van Brest.. toen gingen we terug om in Rotterdam aan te meren .. 3 weken later gingen we nog een keer en liep de schuit als een zonnetje.. Helemaal naar Kreta ..
Sprietje is nu onderweg op zo'n boot ... fjorden oa.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat hier iemand is die cruises tof vindt. Als ik die flatgebouwen wel eens zie liggen bij het IJ slaat de angst om mijn hart. Ik moet er serieus niet aan denken.
quote:Op zondag 12 juni 2022 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet dat hier iemand is die cruises tof vindt. Als ik die flatgebouwen wel eens zie liggen bij het IJ slaat de angst om mijn hart. Ik moet er serieus niet aan denken.
Ja dat weet ik.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Sprietje is nu onderweg op zo'n boot ... fjorden oa.
Jij ook op een drijvend flatgebouw?quote:
No no noquote:Op zondag 12 juni 2022 20:24 schreef Koen66 het volgende:
Laatste cruise was in 2019 op deze
[ afbeelding ]
Leuk bootje.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Die krengen hebben een jaar bij ons voor de deur gelegen.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Met de hele familie? Waar naartoe?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo das een beste.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik werkte met mijn zus in Amsterdam Oost en toen ging zo'n boot weg met een toeter. Ze viel om van de schrik !! Wat is dat... Ze dacht er oorlog wasquote:Op zondag 12 juni 2022 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die krengen hebben een jaar bij ons voor de deur gelegen.
Zou wel graag een cruise door de fjorden of gottakanaal willen doen.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vanaf Marseille een rondje Italië-Malta -Spanje
Ik heb hoogtevrees. Iets kleiner zou wel ok zijnquote:Op zondag 12 juni 2022 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou wel graag een cruise door de fjorden of gottakanaal willen doen.
Gottakanaal? Waar is dat?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou wel graag een cruise door de fjorden of gottakanaal willen doen.
OK.. was het wat?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vanaf Marseille een rondje Italië-Malta -Spanje
O dat is naar. Dan zijn ze vrij hoogquote:Op zondag 12 juni 2022 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hoogtevrees. Iets kleiner zou wel ok zijn
quote:Op zondag 12 juni 2022 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb hoogtevrees. Iets kleiner zou wel ok zijn
Zwedenquote:
Hey Marioquote:
Ooit met een 4 persoons zeilboot door Schotland gevaren. Dat trekt me meerquote:Op zondag 12 juni 2022 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is naar. Dan zijn ze vrij hoog
Het liefste zou ik met een gehuurde boot zelf er doorheen varen maar dan heb je een vaar bewijs nodig
O dat lijkt mij ook prachtig. Lijkt mij wel hard werken zeilen.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooit met een 4 persoons zeilboot door Schotland gevaren. Dat trekt me meer
Schreef het verkeerdquote:
Het zijn logs dus erg veel wind is er niet, het was zeil op en genietenquote:Op zondag 12 juni 2022 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat lijkt mij ook prachtig. Lijkt mij wel hard werken zeilen.
Geloof gelijk dat het genieten was.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn logs dus erg veel wind is er niet, het was zeil op en genieten
van daar kijk ik de kirmi serie maria wernquote:Op zondag 12 juni 2022 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schreef het verkeerd
Het Götakanaal (Zweeds: Göta kanal) is een kanaal in Götaland in Zweden. Het kanaal is 190,5 kilometer lang en loopt vanaf Sjötorp aan de oostelijke oever van het Vänermeer via het Vättermeer tot Söderköping aan de Oostzee. Samen met de Göta älv en het Trollhättekanaal vormt het een bevaarbare verbinding tussen het Kattegat en de Oostzee.
Nou nee mazzel meer, het is meestal kut weer daar maar wel hadden 2 weken zon en af en toe een buitjequote:Op zondag 12 juni 2022 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof gelijk dat het genieten was.
Het zal hier nu altijd wel een wens blijven. Met een krakkemikkig lijf zit het er vast niet meer in.
O, die serie ken ik niet. Zal eens googlen.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
van daar kijk ik de kirmi serie maria wern
Zoiets krijg je dan ...quote:Op zondag 12 juni 2022 20:43 schreef chufi het volgende:
Mijn ouders zijn vroeger (in de 70's) wel eens van Genua naar Istanbul gecruised (naar mn tante die daar toen woonde) .. maar wij mochten niet mee...
Maar dat ging door het kanaal van Corinthia
Lucky you.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee mazzel meer, het is meestal kut weer daar maar wel hadden 2 weken zon en af en toe een buitje
Oh ik vind dat altijd zo boeiend om te zien.quote:
Je moet geen tegenliggers krijgenquote:Op zondag 12 juni 2022 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik vind dat altijd zo boeiend om te zien.
Absoluut Schotland is echt prachtig ik ben er daarna nog een keer geweest, met de auto. Toen waren de magische plekjes in mist en regen gehuld.quote:
Nee dat was die boot toch (Van sinterklaas) Evergreenquote:
Het was al iets van cruise nummer 10 dus ja anders ga je niet op herhaling.quote:
Ja, maar dat kanaal is wel wat breder ... maar dan moet je niet dwars komen te liggen ..quote:Op zondag 12 juni 2022 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat was die boot toch (Van sinterklaas) Evergreenin Egypte
Ah ok ... Het kan weer schijnt ..quote:Op zondag 12 juni 2022 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het was al iets van cruise nummer 10 dus ja anders ga je niet op herhaling.
In 2020 hadden we ook geboekt, maar ja, corona
Spannend... Hou wel rekening met de mogelijke hitte op het Iberisch schiereiland...quote:Op zondag 12 juni 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgend jaar weer, dit jaar road trip Portugal
Is het niet vechten bij het ontbijt om wat eten te krijgen? Ik zie duizenden mensen wringen. Of valt dat wel mee?quote:Op zondag 12 juni 2022 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgend jaar weer, dit jaar road trip Portugal
Godskolerequote:Op zondag 12 juni 2022 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer is dat. Je wil toch iets van het land zien. Je trekt er makkelijker op uit als het droog is.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut Schotland is echt prachtig ik ben er daarna nog een keer geweest, met de auto. Toen waren de magische plekjes in mist en regen gehuld.
Als je naar Schotland gaat weet je dat het weer kut is. Je stelt je erop in.quote:Op zondag 12 juni 2022 21:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer is dat. Je wil toch iets van het land zien. Je trekt er makkelijker op uit als het droog is.
Uh ja.......quote:
Een drijvende stadquote:Op zondag 12 juni 2022 20:24 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |