Er is natuurlijk een reden waarom Lewis bijna ieder weekend met meer verkeer te maken krijgt, en dat is niet uitsluitend pech.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iedereen kan wel roepen dat Lewis 25s achter George finishte maar kijk even naar het feit dat Lewis ook veel meer in verkeer zat, omdat die bijvoorbeeld achter Vettel uitkwam tijdens VSC nummertje 1. Daarna nog eens achter Tsunoda en Gasly. Hij had net ff wat meer pech.
En dit inderdaad, die kon in standje krachtbron-sparen de rondes volmaken.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
leuk, maar Sjors hoefde niet meer voluit te rijden
Klopt, Lewis krijgt de auto niet zo goed onder controle helaas, de auto heeft nog niet de goede balans voor hem. Sowieso in Baku was het een lastig verhaal, net als in Monaco. Canada zal al beter worden schat ik zo inquote:Op zondag 12 juni 2022 17:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een reden waarom Lewis bijna ieder weekend met meer verkeer te maken krijgt, en dat is niet uitsluitend pech.
Kwalificatie, kwalificatie, kwalificatie...
Weet niet of hij per sé in safe mode zat, stel je krijgt een safetycar dan kan je de PU niet meer opschroeven volgende de regels. Maar in clean air heb je wel betere koeling en kan je het mogelijk rustiger aan doen.quote:[..]
En dit inderdaad, die kon in standje krachtbron-sparen de rondes volmaken.
Dit gelooft toch niemand?quote:Op zondag 12 juni 2022 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk is het echt heeeeel erg![]()
https://www.gpfans.com/nl(...)-wegens-rugklachten/
Die oplossing is heel simpel Toto..
Klopt, nu moet die wachten tot 2023 om weer een kans te hebben. Maar als hij geduldig wacht zal dat zeker beloond gaan worden.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:30 schreef Marcoss het volgende:
Lewis gaat Masi en de tactische mensen bij Mercedes nog vaak vervloeken, die had gewoon als recordpensioen kunnen gaan en had dan nu overal in de pers kunnen roepen dat Mercedes duidelijk minder is tov de jaren dat hij er reed
Haas had het concept ook al afgeschreven omdat het niet zo goed zou zijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ook dat kan alleen maar als ze weten wat de oorzaken van de problemen met deze auto zijn, blijkbaar was dit concept in de windtunnel heel goed maar komt het er in de praktijk niet uit
Dat heeft hij inderdaad letterlijk gezegd in de F1TV post race show.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Norris heeft schijnbaar gezegd dat Mercedes niet zo moet zeuren (niet letterlijk) en dat McLaren de rijhoogte heeft aangepast om de coureurs een fijnere rit te bezorgen.
quote:Op zondag 12 juni 2022 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, nu moet die wachten tot 2023 om weer een kans te hebben. Maar als hij geduldig wacht zal dat zeker beloond gaan worden.
Je ziet met in ieder geval de reliability dat Mercedes nog een sterk team is, als ze nog een performance slag kunnen maken gaan ze gewoon weer meedoen.
Terecht.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Norris heeft schijnbaar gezegd dat Mercedes niet zo moet zeuren (niet letterlijk) en dat McLaren de rijhoogte heeft aangepast om de coureurs een fijnere rit te bezorgen.
Dus McLaren levert performance in voor comfort? Pijnlijk.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:32 schreef Nattekat het volgende:
Hij heeft nog jaren de tijd hoor, 8 gaat er komen.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]hij heeft geen tijd om geduldig te wachten
Niet slechts comfort, zoals we bij Lewis zien mogelijk arbeidsongeschiktheid voorkomen.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus McLaren levert performance in voor comfort? Pijnlijk.
2 maal neequote:Op zondag 12 juni 2022 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft nog jaren de tijd hoor, 8 gaat er komen.
Gelukkig heb je humorquote:Op zondag 12 juni 2022 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mercedes doet dat niet, maar dan moet je ook niet zeuren over aanpassingen die gedaan moeten wordenquote:Op zondag 12 juni 2022 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij is de reden niet zo spannend toch? Hij heeft een (kleine) hartaanval gehad in 2016 en laat sinds die tijd een x-aantal GP's aan zich voorbij gaan, begrijpelijk.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alweer Brundle niet in Baku trouwens. Blijft toch opmerkelijk
F1 is niet paralympisch.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hartoperatie i.i.g. dacht ik ja.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgens mij is de reden niet zo spannend toch? Hij heeft een (kleine) hartaanval gehad in 2016 en laat sinds die tijd een x-aantal GP's aan zich voorbij gaan, begrijpelijk.
Tel daarbij op dat de kalenders van de afgelopen paar jaar een record aantal back-to-back weekenden kent en ik snap hem wel. Het is nu zwaarder dan ooit.
Die hartoperatie was een aantal jaar geleden, niet dit jaar.quote:
En dan moet natuurlijk ook het budgetplafond de deur uit, wat alleen de top 2 en merc kan betalen….quote:Op zondag 12 juni 2022 17:43 schreef Adames het volgende:
Mercedes zit gewoon een actieve ophanging te promoten. Alleen niemand gaat erin mee.
Het zou me ook niet verbazen als hij bij zijn zoon in Le Mans was.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgens mij is de reden niet zo spannend toch? Hij heeft een (kleine) hartaanval gehad in 2016 en laat sinds die tijd een x-aantal GP's aan zich voorbij gaan, begrijpelijk.
Tel daarbij op dat de kalenders van de afgelopen paar jaar een record aantal back-to-back weekenden kent en ik snap hem wel. Het is nu zwaarder dan ooit.
ik bedoel de reden dat Brundle er nu niet wasquote:Op zondag 12 juni 2022 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hartoperatie was een aantal jaar geleden, niet dit jaar.
om porpoising op te lossen is hun auto nu zo stijf geworden dat het ding alsnog als een malle stuitert.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:43 schreef Adames het volgende:
Mercedes zit gewoon een actieve ophanging te promoten. Alleen niemand gaat erin mee.
Ja dat is natuurlijk dubbel kut aan regelveranderingen.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dan moet natuurlijk ook het budgetplafond de deur uit, wat alleen de top 2 en merc kan betalen….
Er wordt naar gekeken voor de regels voor 2026.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:43 schreef Adames het volgende:
Lang niet zo pijnljjk als Hamilton's rugquote:Op zondag 12 juni 2022 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En ik nietquote:Op zondag 12 juni 2022 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik bedoel de reden dat Brundle er nu niet was
Heel eenvoudig, sensortje in de auto en bij te veel porposing progressieve straffen. Is het zo opgelost.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[DAZN España] “The drivers have come together and said that something has to be done about it.” - Toto Wolff, worried about ‘porpoising’
In navolging van McLaren verhoogt Toto dus de rijhoogte van de Merc's volgende week!
Oh.. nee Toto spreekt namens alle rijders dat er gezamelijk iets aan gedaan moet worden.
Rugklachten? Pijnlijk.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah dat zou dit weekend dan goed de reden kunnen zijn inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het zou me ook niet verbazen als hij bij zijn zoon in Le Mans was.
Ook.quote:
Baku is sowieso al echt erg natuurlijk. Een van de langste straights en ook vorig jaar al zo bumpy als watquote:
De geit heeft wel vaker spontaan last van allerlei chronische ziektes als z'n prestaties matig zijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch bijzonder dat de geit daar als enige "last" van heeft dan.
Eens.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:43 schreef Drekkoning het volgende:
Mercedes wil gewoon die actieve suspensie en dan rijden ze iedereen voorbij.
Mag hopen dat FIA voet bij stuk houdt op dit punt, en niet de regels halverwege het seizoen aanpast.
Dat magquote:Op zondag 12 juni 2022 17:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er wordt naar gekeken voor de regels voor 2026.
Ik vraag me echt af of dat nog wel zo is, hoor. Hij rijdt al met de gele T-cam ipv de zwarte. Hij heeft flink minder punten dan z'n teamgenoot. Russell heeft al meerdere podiums behaald dit seizoen, terwijl Lewis zelfs een keer buiten de punten is gefinished. In elk opzicht is George op dit moment hun eerste rijder en Lewis de tweede.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En denk eens na waarom Lewis bovenaan de ladder staat bij het team?
Dat wilde ik ook al zeggen, waars hebben ze alles ook al klaarliggen gezien hun vorige ervaringen met de FIA lobby'en, en dan is de rest weer een seizoen bezig met weer bijlopen.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:43 schreef Drekkoning het volgende:
Mercedes wil gewoon die actieve suspensie en dan rijden ze iedereen voorbij.
Mag hopen dat FIA voet bij stuk houdt op dit punt, en niet de regels halverwege het seizoen aanpast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |