Het zou me ook niet verbazen als hij bij zijn zoon in Le Mans was.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgens mij is de reden niet zo spannend toch? Hij heeft een (kleine) hartaanval gehad in 2016 en laat sinds die tijd een x-aantal GP's aan zich voorbij gaan, begrijpelijk.
Tel daarbij op dat de kalenders van de afgelopen paar jaar een record aantal back-to-back weekenden kent en ik snap hem wel. Het is nu zwaarder dan ooit.
ik bedoel de reden dat Brundle er nu niet wasquote:Op zondag 12 juni 2022 17:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die hartoperatie was een aantal jaar geleden, niet dit jaar.
om porpoising op te lossen is hun auto nu zo stijf geworden dat het ding alsnog als een malle stuitert.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:43 schreef Adames het volgende:
Mercedes zit gewoon een actieve ophanging te promoten. Alleen niemand gaat erin mee.
Ja dat is natuurlijk dubbel kut aan regelveranderingen.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En dan moet natuurlijk ook het budgetplafond de deur uit, wat alleen de top 2 en merc kan betalen….
Er wordt naar gekeken voor de regels voor 2026.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:43 schreef Adames het volgende:
Mercedes zit gewoon een actieve ophanging te promoten. Alleen niemand gaat erin mee.
Lang niet zo pijnljjk als Hamilton's rugquote:Op zondag 12 juni 2022 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus McLaren levert performance in voor comfort? Pijnlijk.
En ik nietquote:Op zondag 12 juni 2022 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik bedoel de reden dat Brundle er nu niet was
Heel eenvoudig, sensortje in de auto en bij te veel porposing progressieve straffen. Is het zo opgelost.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
[DAZN España] “The drivers have come together and said that something has to be done about it.” - Toto Wolff, worried about ‘porpoising’
In navolging van McLaren verhoogt Toto dus de rijhoogte van de Merc's volgende week!
Oh.. nee Toto spreekt namens alle rijders dat er gezamelijk iets aan gedaan moet worden.
Rugklachten? Pijnlijk.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus McLaren levert performance in voor comfort? Pijnlijk.
Ah dat zou dit weekend dan goed de reden kunnen zijn inderdaad.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het zou me ook niet verbazen als hij bij zijn zoon in Le Mans was.
Ook.quote:
Baku is sowieso al echt erg natuurlijk. Een van de langste straights en ook vorig jaar al zo bumpy als watquote:
De geit heeft wel vaker spontaan last van allerlei chronische ziektes als z'n prestaties matig zijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 18:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch bijzonder dat de geit daar als enige "last" van heeft dan.
Eens.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:43 schreef Drekkoning het volgende:
Mercedes wil gewoon die actieve suspensie en dan rijden ze iedereen voorbij.
Mag hopen dat FIA voet bij stuk houdt op dit punt, en niet de regels halverwege het seizoen aanpast.
Dat magquote:Op zondag 12 juni 2022 17:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Er wordt naar gekeken voor de regels voor 2026.
Ik vraag me echt af of dat nog wel zo is, hoor. Hij rijdt al met de gele T-cam ipv de zwarte. Hij heeft flink minder punten dan z'n teamgenoot. Russell heeft al meerdere podiums behaald dit seizoen, terwijl Lewis zelfs een keer buiten de punten is gefinished. In elk opzicht is George op dit moment hun eerste rijder en Lewis de tweede.quote:Op zondag 12 juni 2022 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En denk eens na waarom Lewis bovenaan de ladder staat bij het team?
Dat wilde ik ook al zeggen, waars hebben ze alles ook al klaarliggen gezien hun vorige ervaringen met de FIA lobby'en, en dan is de rest weer een seizoen bezig met weer bijlopen.quote:Op zondag 12 juni 2022 17:43 schreef Drekkoning het volgende:
Mercedes wil gewoon die actieve suspensie en dan rijden ze iedereen voorbij.
Mag hopen dat FIA voet bij stuk houdt op dit punt, en niet de regels halverwege het seizoen aanpast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |