Cota is het ergst, sloopte Ve4ttel zijn Ferrari toenquote:Op zondag 12 juni 2022 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gelukkig is het stuiteren op Baku het ergst. Canada zal al wat beter worden
quote:Op zondag 12 juni 2022 14:45 schreef Caland het volgende:
Lekker theatraal dat handje op zijn onderrug
VINCENT VAN DER VOORT
Ik als hovenier die vaak aan het bestraten is kan dit bevestigen.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik (twintiger) nu eens iets doe wat niet zo fijn is voor de rug, dan voel ik dat ook meteen de rest van de dag wel. Heb er geen last van ofzo, maar het is er wel. Een aantal jaar geleden was het na een half uurtje dan wel helemaal verdwenen. Het is een proces, niet iets dat van de ene op de andere dag aanklopt. En dat proces is voor iedereen anders.
Ah, hij heeft Baku 2021 verdrongen, toen hij de eerste F1 rijder was die verslagen werd door mazepinquote:
Ja, je kunt niet anders dan dol zijn op dit circuit.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Baku heeft nu
- 6 verschillende winnaars
- 6 verschillende poles
- 6 verschillende snelste ronde
quote:Op zondag 12 juni 2022 15:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik kijk geen voetbal is Neymar ook zo'n zeur dan?
Dan is het waarschijnlijk al opgelostquote:Op zondag 12 juni 2022 15:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Cota is het ergst, sloopte Ve4ttel zijn Ferrari toen
Dat denk ik niet. Een ontwerpfout krijg je e rniet zo maar uit.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk al opgelost
Daar was uitgebreide communicatie via board radio geweest tussen team & Norris op het moment dat NOR 9, en RIC op 9 lag (over ook RIC die wel of niet aan ALO dichter bij zou komen - dan wel dat ALO wel of niet bij gehaald / ingehaald kon worden), als ook in overleg met Ricciardo.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hou dan je smoel en ga er voorbij Norris. Niet op de radio janken
Ja, dat is het. Porpoising is heel makkelijk te verhelpen door de wagen hoger te zetten. Gaat wel ten koste van de snelheid.quote:
Dat klopt, maar als je het aan de leeftijd toeschrijft dan heb je het over een algemene ontwikkeling bij mannen. Dan zijn er van die omslagpunten die je ook bij leeftijdgenoten ziet. Op een gegeven moment kun je ongeacht je fitheid niet meer geluidloos bukken. Een paar jaar later snap je heel goed waarom auto's vierdeurs zijn, komt contacsport heel anders binnen en heb je last van dingen waar je vroeger je schouders voor ophaalde.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik (twintiger) nu eens iets doe wat niet zo fijn is voor de rug, dan voel ik dat ook meteen de rest van de dag wel. Heb er geen last van ofzo, maar het is er wel. Een aantal jaar geleden was het na een half uurtje dan wel helemaal verdwenen. Het is een proces, niet iets dat van de ene op de andere dag aanklopt. En dat proces is voor iedereen anders.
Snowbunny gespotquote:Op zondag 12 juni 2022 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |