quote:Op zondag 12 juni 2022 13:29 schreef LekkerSimpel1 het volgende:
Verstappen gaat hem niet worden
Sowieso Verstappen
Whahahaquote:
Zou'ie zijn eikelpiercing ook nog in hebben zitten?quote:
Eens maar onze nare jongen en je moet een quirk hebben als je f1 rijder ben hequote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 13:31 schreef Sfancta het volgende:
HAM is milkshakes aan het kloppen in die roestige Mercedes.
en Alonsoquote:Op zondag 12 juni 2022 13:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik gok op...
Hamilton
Sainz (deze dnf zal niet helpen)
Ricciardo
Latiffi
Neequote:Op zondag 12 juni 2022 13:32 schreef DX11 het volgende:
F1tv Nederlandse commentaar is wel beter dan Viaplay maar dat is niet zo heel moeilijk. Zou wel leuker zijn als ze gewoon Olav inhuren bij F1tv.
Het is hetzelfde commentaar?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:32 schreef DX11 het volgende:
F1tv Nederlandse commentaar is wel beter dan Viaplay maar dat is niet zo heel moeilijk. Zou wel leuker zijn als ze gewoon Olav inhuren bij F1tv.
Zo de grote verhalen over die ezel kunnen weer in de koelkastquote:
Is dat niet gewoon het Viaplay-commentaar dan?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:32 schreef DX11 het volgende:
Nee, Red Bull gaat weer onsportief de concurrentie ophouden.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:32 schreef VacaLoca het volgende:
Perez z'n tempo kakt helemaal in, problemen of toch niet zo goed met banden managen
Jawelquote:Op zondag 12 juni 2022 13:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het Viaplay-commentaar dan?
Dat idee had ik niet maar ik heb ze blijkbaar niet goed genoeg vergeleken.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het Viaplay-commentaar dan?
Leek me alleen op zicht ook al wel duidelijk.quote:
Waarom is dat onsportief?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, Red Bull gaat weer onsportief de concurrentie ophouden.
Banden van Perez zijn er aan.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:31 schreef Newone82 het volgende:
Dit zag er te easy uit.
Nou het gaat tussen Lec en Max voor de winst
En al zijn het wel teamorders, volkomen terecht. Al 4sec verschil na 2 rondjesquote:
No fightingquote:
ViaPlayhaters gonna hate.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:32 schreef DX11 het volgende:
Ja, don't hold him up. Dat is wat anders dan een teamorder aldus sky.quote:
Neuh, daar komt het gewoon op neer als de man achter je sneller is.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
No fight is wel wat anders dan laat m voorbij
"No fighting" was in beeldquote:
Niet écht een teamorder, zegt meer dat er één een stuk sneller is. En dat blijktquote:
Ik heb 2 minuten Nederlands geluisterd voordat ik weer terug naar Engels ging. In die tijd hoorde ik geen rare "ultra laat remmen" kreten enz.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
ViaPlayhaters gonna hate.
Stumper
Mwa, 'no fighting' staat marketingtechnisch wat handiger.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
No fight is wel wat anders dan laat m voorbij
Braaf.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:34 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik heb 2 minuten Nederlands geluisterd voordat ik weer terug naar Engels ging. In die tijd hoorde ik geen rare "ultra laat remmen" kreten enz.
Perez zijn race is gonequote:Op zondag 12 juni 2022 13:34 schreef LTVDK het volgende:
Stop van Checo nog trager dan die van Leclerc
Klopt, ze zeggen dat slechts elke 3 minuten.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:34 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik heb 2 minuten Nederlands geluisterd voordat ik weer terug naar Engels ging. In die tijd hoorde ik geen rare "ultra laat remmen" kreten enz.
Ik heb de kwali met NL commentaar gekeken, maar volgens mij heb ik het niet gehoord.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Klopt, ze zeggen dat slechts elke 3 minuten.
Le Mansquote:Op zondag 12 juni 2022 13:34 schreef VacaLoca het volgende:
De commentatoren van Viaplay lijken wat slaperig vandaag, feestje gehad?
Viaplay is niet te harden.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:32 schreef DX11 het volgende:
Ja op nieuwe banden welquote:Op zondag 12 juni 2022 13:36 schreef Newone82 het volgende:
Leclerc gaat wel winnen vandaag. Gaat zoveel harder dan Maxie
Shakira Shakiraquote:
Loopt heel hard in inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2022 13:36 schreef Newone82 het volgende:
Leclerc gaat wel winnen vandaag. Gaat zoveel harder dan Maxie
Lolquote:Op zondag 12 juni 2022 13:36 schreef MoreDakka het volgende:
Sky denkt dat Russell Perez kan aanvallen
Yup.quote:
niet zo effectief lijkt me als in Monacoquote:
Dat is toch hetzelfde?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:32 schreef DX11 het volgende:
Zo, idd ja, da's best zeldzaam bij RB.quote:
Duurt nog ff.quote:
quote:Op zondag 12 juni 2022 13:39 schreef Gehrman het volgende:
RB had naar binnen moeten gaan bij de VSC.
Een niet witte rijder is bijzonder in deze sport, dus die laten ze dan wat vaker zien voor het imago van F1quote:Op zondag 12 juni 2022 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Waarom krijgt de nummer 9 zoveel aandacht?
Een neger ofzo?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Een niet witte rijder is bijzonder in deze sport, dus die laten ze dan wat vaker zien voor het imago van F1
Waarom kijken we naar een duel om plek 5quote:Op zondag 12 juni 2022 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Waarom krijgt de nummer 9 zoveel aandacht?
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:39 schreef Gehrman het volgende:
Perez, Tsunoda, Albon en Zhou zijn het daar niet mee eens.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Een niet witte rijder is bijzonder in deze sport, dus die laten ze dan wat vaker zien voor het imago van F1
Tenzij ze zeker weten dat je dan sowieso nog een keer moet stoppenquote:Op zondag 12 juni 2022 13:39 schreef Gehrman het volgende:
Ferrari winnen op strategie, eindelijkquote:Op zondag 12 juni 2022 13:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Ferrari gaat de wedstrijd winnen op strategie.
Mondjes gesnoerd.
Mondje gesnoerd.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Mondjes gesnoerd.
Dan nog zou het leuker zijn als ze Olav inhuren.quote:
Redelijk tot nu toequote:Op zondag 12 juni 2022 12:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voorspelde uitslag:
1. Max
2. Perez
3. Sainz
4. Russell
Leclerc valt uit met motorplof
De vingers kunnen nu in de neus.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:41 schreef Sfancta het volgende:
Wat denken jullie nu over het tijdperk Max?
Ja zoiets. Maar deze rijder is nog beter want van gemengde afkomst, dan cover je meteen meerdere werelddelen.quote:
slechte timing van deze uitspraakquote:Op zondag 12 juni 2022 13:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Mondjes gesnoerd.
@bianconeri ?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:42 schreef raptorix het volgende:
Er was hier zo een hilarische user die trots liep te vertellen hoe stabiel Fer was ten opzichte van RB, hele praatjes dat de Hondas instabiel waren enzo, kan iemand dit vertellen?
Falende ferrari altijd leukquote:Op zondag 12 juni 2022 13:42 schreef Zwoerd het volgende:
Jammer dat mensen hierom juichen. Ik zie liever een leuke race.
Ja ik ook, maar deze had RB nog even te goed van de eerste racequote:Op zondag 12 juni 2022 13:42 schreef Zwoerd het volgende:
Ja eens, maar Ferrari blijft Ferrariquote:Op zondag 12 juni 2022 13:42 schreef Zwoerd het volgende:
Nee hoor, alles voor de winst.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:42 schreef Zwoerd het volgende:
Ik dacht hetzelfde, die RBR was toch zo onbetrouwbaar...quote:Op zondag 12 juni 2022 13:42 schreef raptorix het volgende:
Er was hier zo een hilarische user die trots liep te vertellen hoe stabiel Fer was ten opzichte van RB, hele praatjes dat de Hondas instabiel waren enzo, kan iemand dit vertellen?
Die kunnen hem wel wat terugschroeven nuquote:
Dat zouden ze strategisch voor beide rijders kunnen doen nu idd.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die kunnen hem wel wat terugschroeven nu
Ja, Verstappen ook met verser rubber dan Perez, dus normaal gesproken wordt dit een mooie uitslag voor RB.quote:
Je had inderdaad een mooi gevecht kunnen hebben tussen twee auto's met verschillende sterke punten op verschillende strategieen vlak bij elkaar op een circuit waar inhalen op zich mogelijk is.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:43 schreef Refragmental het volgende:
Ah fuck!! Wat jammer. Had graag het gevecht gezien tussen Max en LeClerc in de 2e helft van de race.
Plof.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:45 schreef Faraday01 het volgende:
Ik was 2 minuten weg wat is er met Leclerc gebeurd?
Motor opgeblazen.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:45 schreef Faraday01 het volgende:
Ik was 2 minuten weg wat is er met Leclerc gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |