Het is hetzelfde commentaar?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:32 schreef DX11 het volgende:
F1tv Nederlandse commentaar is wel beter dan Viaplay maar dat is niet zo heel moeilijk. Zou wel leuker zijn als ze gewoon Olav inhuren bij F1tv.
Zo de grote verhalen over die ezel kunnen weer in de koelkastquote:
Is dat niet gewoon het Viaplay-commentaar dan?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:32 schreef DX11 het volgende:
F1tv Nederlandse commentaar is wel beter dan Viaplay maar dat is niet zo heel moeilijk. Zou wel leuker zijn als ze gewoon Olav inhuren bij F1tv.
Nee, Red Bull gaat weer onsportief de concurrentie ophouden.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:32 schreef VacaLoca het volgende:
Perez z'n tempo kakt helemaal in, problemen of toch niet zo goed met banden managen
Jawelquote:Op zondag 12 juni 2022 13:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het Viaplay-commentaar dan?
Dat idee had ik niet maar ik heb ze blijkbaar niet goed genoeg vergeleken.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon het Viaplay-commentaar dan?
Leek me alleen op zicht ook al wel duidelijk.quote:
Waarom is dat onsportief?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, Red Bull gaat weer onsportief de concurrentie ophouden.
Banden van Perez zijn er aan.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:31 schreef Newone82 het volgende:
Dit zag er te easy uit.
Nou het gaat tussen Lec en Max voor de winst
En al zijn het wel teamorders, volkomen terecht. Al 4sec verschil na 2 rondjesquote:
No fightingquote:
ViaPlayhaters gonna hate.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:32 schreef DX11 het volgende:
Ja, don't hold him up. Dat is wat anders dan een teamorder aldus sky.quote:
Neuh, daar komt het gewoon op neer als de man achter je sneller is.quote:Op zondag 12 juni 2022 13:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
No fight is wel wat anders dan laat m voorbij
"No fighting" was in beeldquote:
Niet écht een teamorder, zegt meer dat er één een stuk sneller is. En dat blijktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |