En dan zelfs op je allerslechtste dag maar een paar hondersten achter je teamgenoot staan.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Haha wat een verhalen allemaal. Tot Monaco elke gp gewonnen die ie finishte en duels met Leclerc en anderen op scherpst van de snede. Meeste circuits in race duidelijk de snellere en na 1,5 stratencircuit waar ie moeite heeft met de balans denken dat ie aan het lanterfanten is
volgens mij stuitert die Ferrari ook aardig en die hoor je amper of niet klagen....:)quote:Op zondag 12 juni 2022 08:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is ook vooral wat mij stoort. Russell die blijft zeveren dat de FIA moet ingrijpen omdat het gevaarlijk is. Nee Russell, jouw engineers en de mannen van de tekentafel doen hun werk niet goed. Die moet je aanspreken. O.a. Redbull laat zien dat je een snelle auto kunt bouwen met controleerbare porpoising. Dan ligt het niet aan de FIA, maar aan incompetente teams en designers.
lekker tochquote:
En waarom is in die andere tijdzone de Q 3 uur later??quote:
Ja goede politicus die Russel. Zie ik over 40 jaar nog in Downingstreet wonen.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is ook vooral wat mij stoort. Russell die blijft zeveren dat de FIA moet ingrijpen omdat het gevaarlijk is. Nee Russell, jouw engineers en de mannen van de tekentafel doen hun werk niet goed. Die moet je aanspreken. O.a. Redbull laat zien dat je een snelle auto kunt bouwen met controleerbare porpoising. Dan ligt het niet aan de FIA, maar aan incompetente teams en designers.
quote:Op zondag 12 juni 2022 09:42 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja goede politicus die Russel. Zie ik over 40 jaar nog in Downingstreet wonen.
Omdat die achter de stintrace zat van de F2.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:42 schreef vosss het volgende:
[..]
En waarom is in die andere tijdzone de Q 3 uur later??
Hij houdt de boel heel. Staat gewoon vooraan met z'n ploegmaat. Vandaag race. Hij speelt het spel over het hele seizoen en niet om 1 plekje bij de start. Stratencircuit is volkomen klote als je brokken maakt en achteraan mag starten.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Haha wat een verhalen allemaal. Tot Monaco elke gp gewonnen die ie finishte en duels met Leclerc en anderen op scherpst van de snede. Meeste circuits in race duidelijk de snellere en na 1,5 stratencircuit waar ie moeite heeft met de balans denken dat ie aan het lanterfanten is
Brawn heeft eerder dit er over gezegdquote:Op zondag 12 juni 2022 09:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
volgens mij stuitert die Ferrari ook aardig en die hoor je amper of niet klagen....:)
als Mercedes vooraan reed met dit gestuiter hoor je ze ook niet maar nu ze middenmoot rijden is het allemaal maar "gevaarlijk".....net zoals de pitstops vorig jaar.
ik gooi de knuppel even in het hoenderhok:
het hele mercedes team is het meest achterbakse en schijnheiligste team in de F1.
gister ook russel weer: "Verstappen is driving erraticly"
quote:F1 managing director Ross Brawn - who was central to the introduction of the new rules, which have changed the way the aerodynamics of the cars work this year with the aim of closing up the field and making overtaking easier - has previously dismissed similar comments by Russell, saying he was only really interested in the thoughts of drivers at the front of the field.
Heeft ie Mercedes een @potjecreme gestuurd voor ie brandwond?quote:Op zondag 12 juni 2022 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Brawn heeft eerder dit er over gezegd
[..]
En nootjesquote:Op zondag 12 juni 2022 10:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon vroeg beginnen met bier drinken.
Perfect juist, is er nog genoeg tijd om Le Mans af te kijken daarna.quote:
Als je het doet eindig je automatisch in de muur.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:35 schreef G3rtonimo het volgende:
Zat net F2 te kijken, schijnbaar wordt er wel slecht gehandhaafd op die pitentree-lijn (of het is nog niet helemaal duidelijk wanneer je er wel en niet over heen mag). Vips reed er al binnen toen de SC naar binnen ging en er werd niet eens naar gekeken.
Er is een topic voor de juniorklassenquote:Op zondag 12 juni 2022 10:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Hier gaat iets fout. /offtopic
Of die regel geldt niet in de F2.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:35 schreef G3rtonimo het volgende:
Zat net F2 te kijken, schijnbaar wordt er wel slecht gehandhaafd op die pitentree-lijn (of het is nog niet helemaal duidelijk wanneer je er wel en niet over heen mag). Vips reed er al binnen toen de SC naar binnen ging en er werd niet eens naar gekeken.
Geen tourbus in Baku?quote:Op zondag 12 juni 2022 10:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Build-up drivers parade over 10 minuten
Waarom zou hij ook? Op de zondag rijdt hij fluitend langs de Ferrari op het rechte stuk en zijn teamgenoot moet aan de kant.quote:Op zondag 12 juni 2022 10:46 schreef TAV74 het volgende:
Wtf? Mensen die serieus denken dat Max een mentaal probleem heeft? Dat is wel echt zoeken naar dingen die er niet zijn hoor.
Hij worstelt, zeker op de stratencircuits zichtbaar met zijn auto instellingen. Dat moet uiteraard beter want hij hoort gewoon voor Perez te staan.
Maar ik heb eerder de indruk dat hij mentaal sterker is geworden dan dat hij zwakker zou zijn. Zie oa zijn kwalificaties waarin hij ondanks frustraties geen onnodige risico's neemt als de tijden niet vanzelf komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |