Tuurlijk gaat het om beïnvloeden van de FIA. Misschien happen ze, maar hopelijk nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik hetWat een show weer van Mercedes. Lewis die tijdens de Q al klaagt dat het niet te doen en hint naar gevaarlijke situaties. Russell die na de Q even toevallig een interview geeft met zelfde inhouden. Wat een doorzichtig kut team is het toch ook
Maar dan moet je er ook bij zeggen dat de winst in Barcelona enkel door problemen bij Leclerc tot stand kwam, anders was dat een simpele zege voor hem geworden. En Max zat op 1/3e van z’n rondje in Monaco, er wordt wel heel makkelijk gezegd dat hij daar plek 2 had gepakt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mag zeker gezegd worden, maar dan moet je wel even volledig zijn en niet de helft vergeten.
Dat hij in Spanje een fout maakte, maar toch de race won, inclusief een kapotte DRS.
Dat hij in Monaco een moeizaam weekend had, maar toch op weg was naar een tweede plek tijdens de kwalificatie, terwijl Perez zijn auto in de muur parkeerde.
En Baku is nog niet afgelopen.
welnee. Max kan gewoon nog niet het maximale uit de huidige RB halen en probeert uit alle macht de schade te beperken. Dat lukt best aardig omdat de RB op de zondag een goede raceauto is.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:49 schreef THEFXR het volgende:
Kan het zijn dat Max mindert is gemotiveerd omdat Horner zijn vader heeft terugverwezen?
zo van het is geen perez of verstappen racing maar RB racing...
Jos is natuurlijk geen vader Stroll iig
Perez lukt het wel, met die zware spullenquote:Op zondag 12 juni 2022 00:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
welnee. Max kan gewoon nog niet het maximale uit de huidige RB halen en probeert uit alle macht de schade te beperken. Dat lukt best aardig omdat de RB op de zondag een goede raceauto is.
Wat lukt Perez wel? Staat vooralsnog achter Verstappen in het kampioenschap, en dat terwijl Verstappen 1 dnf (buiten zijn schuld) meer heeft.quote:Op zondag 12 juni 2022 00:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Perez lukt het wel, met die zware spullen
omdat het mercedes is zie ik nog wel een regelwijziging aankomen.....en mercedes dan weer meedoen om de prijzenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:41 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)een-grote-crash-zien
Direct deze betreffende wagens uit de race halen zolang deze teams de veiligheid niet kunnen garanderen. Mercedes stuurt dus bewust levensgevaarlijke wagens het circuit op met het risico dodelijke ongelukken te veroorzaken.
Al duurt het seizoen nog lang maar ik denk dat dat gat te klein is, kijkend naar de stand.quote:Op zondag 12 juni 2022 07:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
omdat het mercedes is zie ik nog wel een regelwijziging aankomen.....en mercedes dan weer meedoen om de prijzen
https://racingnews365.nl/(...)ier-jaar-zo-doorgaanquote:Op zondag 12 juni 2022 07:30 schreef DeeBee het volgende:
Erg grappig, het altijd klagende Mercedes. Lekker rijhoogte nog wat hoger om porpoising tegen te gaan en achter Williams aansluiten.
Dat is ook vooral wat mij stoort. Russell die blijft zeveren dat de FIA moet ingrijpen omdat het gevaarlijk is. Nee Russell, jouw engineers en de mannen van de tekentafel doen hun werk niet goed. Die moet je aanspreken. O.a. Redbull laat zien dat je een snelle auto kunt bouwen met controleerbare porpoising. Dan ligt het niet aan de FIA, maar aan incompetente teams en designers.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
https://racingnews365.nl/(...)ier-jaar-zo-doorgaan
kan makkelijk 4 jaar lang doorgaan, ze zoeken maar een oplossing.
De dominantie van mercedes ging 6 jaar lang door, ze hebben zelfs de motoren niet op 100% laten draaien de eerste jaren, andere teams moesten vol aan de bak om de 4 jaar voorsprong die mercedes had met de hybride technologie goed te maken, dus nu niet klagen.
Haha wat een verhalen allemaal. Tot Monaco elke gp gewonnen die ie finishte en duels met Leclerc en anderen op scherpst van de snede. Meeste circuits in race duidelijk de snellere en na 1,5 stratencircuit waar ie moeite heeft met de balans denken dat ie aan het lanterfanten isquote:Op zondag 12 juni 2022 03:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Hij heeft dit jaar al een paar keer geroepen dat hij alles bereikt heeft wat hij wilde, namelijk wereldkampioen worden en dat alles wat er nu nog komt extra's zijn. Ben bang dat 'ie het ook nog is gaan geloven ook. Hij lijkt wat scherpte te missen buiten het feit dat de auto nog niet zo rijdt als hij het graag heeft. Hij heeft blijkbaar die spanning nodig zoals vorig jaar met Lewis.
En dan zelfs op je allerslechtste dag maar een paar hondersten achter je teamgenoot staan.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Haha wat een verhalen allemaal. Tot Monaco elke gp gewonnen die ie finishte en duels met Leclerc en anderen op scherpst van de snede. Meeste circuits in race duidelijk de snellere en na 1,5 stratencircuit waar ie moeite heeft met de balans denken dat ie aan het lanterfanten is
volgens mij stuitert die Ferrari ook aardig en die hoor je amper of niet klagen....:)quote:Op zondag 12 juni 2022 08:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is ook vooral wat mij stoort. Russell die blijft zeveren dat de FIA moet ingrijpen omdat het gevaarlijk is. Nee Russell, jouw engineers en de mannen van de tekentafel doen hun werk niet goed. Die moet je aanspreken. O.a. Redbull laat zien dat je een snelle auto kunt bouwen met controleerbare porpoising. Dan ligt het niet aan de FIA, maar aan incompetente teams en designers.
lekker tochquote:
En waarom is in die andere tijdzone de Q 3 uur later??quote:
Ja goede politicus die Russel. Zie ik over 40 jaar nog in Downingstreet wonen.quote:Op zondag 12 juni 2022 08:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is ook vooral wat mij stoort. Russell die blijft zeveren dat de FIA moet ingrijpen omdat het gevaarlijk is. Nee Russell, jouw engineers en de mannen van de tekentafel doen hun werk niet goed. Die moet je aanspreken. O.a. Redbull laat zien dat je een snelle auto kunt bouwen met controleerbare porpoising. Dan ligt het niet aan de FIA, maar aan incompetente teams en designers.
quote:Op zondag 12 juni 2022 09:42 schreef Fer het volgende:
[..]
Ja goede politicus die Russel. Zie ik over 40 jaar nog in Downingstreet wonen.
Omdat die achter de stintrace zat van de F2.quote:Op zondag 12 juni 2022 09:42 schreef vosss het volgende:
[..]
En waarom is in die andere tijdzone de Q 3 uur later??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |