F1TV welquote:Op zondag 12 juni 2022 12:46 schreef TweedeKlum het volgende:
Volkslied nu. Waarom zendt men dat niet uit?
Viaplay bedoel ik, Ziggy deed dat ook nooit, respectloos.quote:
Azerbeidzjan is dan ook de oprichter van de Turkse Raad.quote:
Het volkslied is best ok, het koor was alleen nogal oubolligquote:
Günther, de ouwe geilneef.quote:
TURKED.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze 20 keer Azerbaijan zeggen?
Meisje heeft de baard in de keel.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom? Omdat ze 20 keer Azerbaijan zeggen?
quote:Op zondag 12 juni 2022 12:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De Aldi doet tenminste niet aan zegeltjes etc.
Paar van die gasten daar kunnen de uitkomst van vorig jaar nog steeds niet verkroppen. Dat hun held geen kampioen is geworden ligt toch echt aan Mercedes en niet aan de FIA.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:49 schreef Perox het volgende:
F1TV springt op de Perez hype train: Alles behalve Max!
En weer 1 zo'n Britse fapper die denkt dat Max niet eens in de top 3 komtquote:Op zondag 12 juni 2022 12:52 schreef Perox het volgende:
Toch 2 man die VER tippen bij F1TV... netjes.
F1TV pre-race show is best leuk, hoor. Net een interview met Christian Horner en later een met Toto Wolff. Prima te doenquote:
SAD.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:53 schreef mikieu het volgende:
Flikker op met je reclame, betaal al 20 voor mn iptv!!!
Zo gek is dat toch niet om dat op dit circuit te denken?quote:Op zondag 12 juni 2022 12:53 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
En weer 1 zo'n Britse fapper die denkt dat Max niet eens in de top 3 komt
Hij doet het hier erg goed, vorig jaar ook met stip P1 als Pirelli niet zo incompetent wasquote:Op zondag 12 juni 2022 12:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet om dat op dit circuit te denken?
Je zou bijna denken dat je normaalgesproken door een reclameblok van 4 minuten door moet worstelen.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:53 schreef mikieu het volgende:
Flikker op met je reclame, betaal al 20 voor mn iptv!!!
Ik ga altijd terug naar Home omdat ik te bang ben om te wachtenquote:Op zondag 12 juni 2022 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Start de race nou automagisch bij F1tv nadat ik de pre show heb gekeken, of moet ik die zelf starten?
Zelf doenquote:Op zondag 12 juni 2022 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Start de race nou automagisch bij F1tv nadat ik de pre show heb gekeken, of moet ik die zelf starten?
Zet die Oranje bril eens af pfffquote:Op zondag 12 juni 2022 12:54 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hij doet het hier erg goed, vorig jaar ook met stip P1 als Pirelli niet zo incompetent was
Je moet ook zelf overschakelenquote:Op zondag 12 juni 2022 12:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik ga altijd terug naar Home omdat ik te bang ben om te wachten
Stukje bandenmanagement.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:54 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hij doet het hier erg goed, vorig jaar ook met stip P1 als Pirelli niet zo incompetent was
En iemand van Ferrari? Wolff is niet meer rullevant.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
F1TV pre-race show is best leuk, hoor. Net een interview met Christian Horner en later een met Toto Wolff. Prima te doen
GGZ besparing allenquote:Op zondag 12 juni 2022 12:57 schreef LTVDK het volgende:
1. Tsunoda
2. Stroll
3. Hamilton
Knotsgekke race
Wacht maarquote:
Origineel..quote:Op zondag 12 juni 2022 12:58 schreef Perox het volgende:
Iemand zij gisteren bij Lemans: "You cannot win the race in the first round." Dat vond ik een mooie uitspraak, ook toepasselijk voor vandaag. Laten we hopen dat alle coureurs dat effe goed in de smiezen houden!
Voor f1 geldt dat soms welquote:Op zondag 12 juni 2022 12:58 schreef Perox het volgende:
Iemand zij gisteren bij Lemans: "You cannot win the race in the first round." Dat vond ik een mooie uitspraak, ook toepasselijk voor vandaag. Laten we hopen dat alle coureurs dat effe goed in de smiezen houden!
Wat een ongekende wijsheidquote:Op zondag 12 juni 2022 12:58 schreef Perox het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |