En weer 1 zo'n Britse fapper die denkt dat Max niet eens in de top 3 komtquote:Op zondag 12 juni 2022 12:52 schreef Perox het volgende:
Toch 2 man die VER tippen bij F1TV... netjes.
F1TV pre-race show is best leuk, hoor. Net een interview met Christian Horner en later een met Toto Wolff. Prima te doenquote:
SAD.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:53 schreef mikieu het volgende:
Flikker op met je reclame, betaal al 20 voor mn iptv!!!
Zo gek is dat toch niet om dat op dit circuit te denken?quote:Op zondag 12 juni 2022 12:53 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
En weer 1 zo'n Britse fapper die denkt dat Max niet eens in de top 3 komt
Hij doet het hier erg goed, vorig jaar ook met stip P1 als Pirelli niet zo incompetent wasquote:Op zondag 12 juni 2022 12:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet om dat op dit circuit te denken?
Je zou bijna denken dat je normaalgesproken door een reclameblok van 4 minuten door moet worstelen.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:53 schreef mikieu het volgende:
Flikker op met je reclame, betaal al 20 voor mn iptv!!!
Ik ga altijd terug naar Home omdat ik te bang ben om te wachtenquote:Op zondag 12 juni 2022 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Start de race nou automagisch bij F1tv nadat ik de pre show heb gekeken, of moet ik die zelf starten?
Zelf doenquote:Op zondag 12 juni 2022 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Start de race nou automagisch bij F1tv nadat ik de pre show heb gekeken, of moet ik die zelf starten?
Zet die Oranje bril eens af pfffquote:Op zondag 12 juni 2022 12:54 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hij doet het hier erg goed, vorig jaar ook met stip P1 als Pirelli niet zo incompetent was
Je moet ook zelf overschakelenquote:Op zondag 12 juni 2022 12:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik ga altijd terug naar Home omdat ik te bang ben om te wachten
Stukje bandenmanagement.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:54 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hij doet het hier erg goed, vorig jaar ook met stip P1 als Pirelli niet zo incompetent was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |