Je moet ook zelf overschakelenquote:Op zondag 12 juni 2022 12:56 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik ga altijd terug naar Home omdat ik te bang ben om te wachten
Stukje bandenmanagement.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:54 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hij doet het hier erg goed, vorig jaar ook met stip P1 als Pirelli niet zo incompetent was
En iemand van Ferrari? Wolff is niet meer rullevant.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
F1TV pre-race show is best leuk, hoor. Net een interview met Christian Horner en later een met Toto Wolff. Prima te doen
GGZ besparing allenquote:Op zondag 12 juni 2022 12:57 schreef LTVDK het volgende:
1. Tsunoda
2. Stroll
3. Hamilton
Knotsgekke race
Wacht maarquote:
Origineel..quote:Op zondag 12 juni 2022 12:58 schreef Perox het volgende:
Iemand zij gisteren bij Lemans: "You cannot win the race in the first round." Dat vond ik een mooie uitspraak, ook toepasselijk voor vandaag. Laten we hopen dat alle coureurs dat effe goed in de smiezen houden!
Voor f1 geldt dat soms welquote:Op zondag 12 juni 2022 12:58 schreef Perox het volgende:
Iemand zij gisteren bij Lemans: "You cannot win the race in the first round." Dat vond ik een mooie uitspraak, ook toepasselijk voor vandaag. Laten we hopen dat alle coureurs dat effe goed in de smiezen houden!
Wat een ongekende wijsheidquote:Op zondag 12 juni 2022 12:58 schreef Perox het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |