SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
ik zou me zorgen maken als Draakje een gesprek terug was gaan voerenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik spoor echt niet
Net een heel gesprek gehad met Draakje (mijn vogeltje), Enige reactie was "tjiep".
Ach ja, het is een hele lieve dodoquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou me zorgen maken als Draakje een gesprek terug was gaan voeren
![]()
Heb je nog geen nieuwe aanwinst om Draakje gezelschap te houden?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
Dat is de draak niet trouwens, maar lijkt er wel op
Nee, wil ik stiekem wel, maar moet zelf eerst wat gezonder worden. Wil hem/haar dan wel echt handtam maken. Maar dan moet ik er dus echt tijd in kunnen stoppen. Beetje zoals Spruitje. Etterbakje die op mijn schouder kaktequote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je nog geen nieuwe aanwinst om Draakje gezelschap te houden?
Had hem al klaar staan, je was net te vroeg.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Had hem al klaar staan, je was net te vroeg.
Dan had ik je toch altijd ouder geschat.quote:
Nou ja zeg….quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan had ik je toch altijd ouder geschat.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit net zover bij de 35 vandaan als bij de 71
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Heb je deze al gehad Melting?
[ afbeelding ]
Hij is erg lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wel een paar andere van Breugem.
Laat hem smaken.
oh jee, tegen de lamp gelopen dusquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb vanmiddag een nieuwe bureaustoel gekocht en - in een opwelling - ook een nieuwe staande lamp. De bureaustoel heb ik met veel gemartel in elkaar kunnen zetten, maar bij de loop ik vast.
Is dat zo moeilijk dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb vanmiddag een nieuwe bureaustoel gekocht en - in een opwelling - ook een nieuwe staande lamp. De bureaustoel heb ik met veel gemartel in elkaar kunnen zetten, maar bij de loop ik vast.
Het lijkt eropquote:
Voor mij welquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het lijkt erop
[..]
Voor mij welEr staat iets in de gebruiksaanwijzing wat gewoon niet overeenkomt met hoe het er in de realiteit uitziet.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:24 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze lamp: https://www.ikea.com/nl/n(...)alwit-glas-10437765/
wel een mooie lampquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:
Wel een toffe lamp!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:
Ja, vond ik dus ook. Was er helemaal niet per se naar op zoek, maar heb 'm toch maar gekocht.quote:
Het is dat je niet in de buurt woont, anders was ik wel even komen helpen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ik loop hier vast:
[ afbeelding ]
Ik zie dat gaatje of inkeping niet zitten bij dat lamp-onderdeel waar het bovenste vingertje naar wijst.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:35 schreef zorro28 het volgende:
Ik ben ook dingen in elkaar het zetten. HEMA insecten
Wat moet je met een stoel waar je niet op kan zitten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Als we verhuisd zijn schaf ik deze aan
Aardig. Ik heb voor nu besloten om morgen, bij daglicht nog eens goed te kijken. Nu is het tijd voor Radio 49.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is dat je niet in de buurt woont, anders was ik wel even komen helpen.
Hoe ziet dat er dan bij jou uit?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ik loop hier vast:
[ afbeelding ]
Ik zie dat gaatje of inkeping niet zitten bij dat lamp-onderdeel waar het bovenste vingertje naar wijst.
In de herkansing.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat moet je met een stoel waar je niet op kan zitten.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je hebt een insect bouwpakket?
En welkom.
Wat voor insecten zijn dat dan?quote:
Ben je niet bang dat dat te besmettelijk is?quote:
symph krijgt dan een slabbetje om tegen het knoeienquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat dat te besmettelijk is?
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
symph krijgt dan een slabbetje om tegen het knoeien
Ik heb geprobeerd om het te fotograferen, maar ik krijg het niet scherp op de foto.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe ziet dat er dan bij jou uit?
En verder sluit ik me bij Melting aan, ik zou zo komen helpen
Zo is het maar net.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd om het te fotograferen, maar ik krijg het niet scherp op de foto.
Morgen is er weer een dag
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:40 schreef just me het volgende:
[..]
symph krijgt dan een slabbetje om tegen het knoeien
Je hebt licht van een lamp er bij nodigquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb geprobeerd om het te fotograferen, maar ik krijg het niet scherp op de foto.
Morgen is er weer een dag
Ze verzinnen ook elke keer weer iets gekkers hè?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:42 schreef zorro28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb al de wesp, de sprinkhaan, de koninngenpage en de muntgoudhaan.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik had vandaag weer zo'n momentje dat ik me een ouwe l*l voelde.![]()
Ik ging zelf scannen bij de Ikea, dus ik pak die scanner, houd 'm voor de streepjescode.... wacht... maar er gebeurt niks. Paar keer geprobeerd, wat heen en weer bewogen... niks hielp.
Toen heb ik maar de productcode zelf ingetypt. Wacht, er komt een medewerker bij u voor hulp.
Dus ik leg het probleem uit. Zegt ze: u moet op de scanner een knopje indrukken...
Dat ga je nooit meer vergeten.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:45 schreef DJ11 het volgende:
Ik had vandaag weer zo'n momentje dat ik me een ouwe l*l voelde.![]()
Ik ging zelf scannen bij de Ikea, dus ik pak die scanner, houd 'm voor de streepjescode.... wacht... maar er gebeurt niks. Paar keer geprobeerd, wat heen en weer bewogen... niks hielp.
Toen heb ik maar de productcode zelf ingetypt. Wacht, er komt een medewerker bij u voor hulp.
Dus ik leg het probleem uit. Zegt ze: u moet op de scanner een knopje indrukken...
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ga je nooit meer vergeten.![]()
En je snapt wel dat je in de kantine van Ikea over de tong gegaan bent vandaag.
11 durft zich daar nu nooit meer te vertonen.quote:
en met z'n klantenkaart weet iedereen dat hij het wasquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
11 durft zich daar nu nooit meer te vertonen.
Zou kunnen. Het was gelukkig al laat in de middagquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ga je nooit meer vergeten.![]()
En je snapt wel dat je in de kantine van Ikea over de tong gegaan bent vandaag.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
en met z'n klantenkaart weet iedereen dat hij het was
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
11 durft zich daar nu nooit meer te vertonen.
Dat viel mij dus ook al op. Dat sweep-geluid klonk erg bekend. Ik heb 'm gehaald uit een Pet Shop Boys B-kant die net iets ouder is dan dit nummer.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Maare, dat geluidje aan het begin, zit dat niet in zo’n jingle van Elfje?
quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:05 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat het dit was:
[ afbeelding ]
Bijnaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:05 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is nog wel een heel verschil.quote:
Had het ook moeten zijn maar hij was dyslectischquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:05 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had het ook moeten zijn maar hij was dyslectisch
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had het ook moeten zijn maar hij was dyslectisch
Is dat zo? Wist niet dat Ben hierbij betrokken was.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:12 schreef DJ11 het volgende:
Salt 'n' Pepa - Let's Talk Abou Sex
Met de nodige extra productie van Ben Liebrand.
Jij wil het over liefde hebben? Die 2 dingen hebben niet noodzakelijk met elkaar te maken.quote:
Ja, de originele versie is veel kaler. Ik wil ooit nog eens een rubriek daar van maken: versies van nummers voordat ze werden geremixt naar de hitversie die we kennen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat zo? Wist niet dat Ben hierbij betrokken was.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij wil het over liefde hebben? Die 2 dingen hebben niet noodzakelijk met elkaar te maken.
Komende week wordt het al zweten.quote:
Straks eens kijken dan....quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Er staat echt een hele leuke live versie van deze op youtube.
Echt hilarisch is die
Die titels van B-kanten fascineren me. Melting heeft ooit ook eens een single van Dr. Hook gedraaid, waarvan de b-kant zo'n rare titel had dat ik die daarna zelf maar heb gedraaid...quote:
Dat heb ik nog eens op het programma staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die titels van B-kanten fascineren me. Melting heeft ooit ook eens een single van Dr. Hook gedraaid, waarvan de b-kant zo'n rare titel had dat ik die daarna zelf maar heb gedraaid...
Je hebt stalen ballen of je hebt ze nietquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Straks eens kijken dan....
Hij speelde ook met zijn ballen, Symph. Net als jij.
Leuk. Soms zijn de B-kantjes zélf het bekende nummer geworden. De Vogeltjesdans is er een voorbeeld van.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik nog eens op het programma staan.
B-kantjes van bekende platen.
Hij zong zelfs mee, volgens mij.quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph kende de Nederlandse versie van Hacka Tacka niet
Ik denk eerder dat ze met een overdosis in de goot zijn belandquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wed dat ze getrouwd zijn en minstens 10 kinderen hebben gekregen.
Die ken ik wel ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Reggae met een rumboon (jamaica, jamaica), tuurlijk ken je die wel
Rumbonen kopen bij Jaminquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Reggae met een rumboon (jamaica, jamaica), tuurlijk ken je die wel
Ik was al aan het zoeken, maar ik kan niks vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze met een overdosis in de goot zijn beland
just me gaat morgen richting Jamin zo te zien.quote:
Ik gok op 1 stukquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:48 schreef Melting het volgende:
Benieuwd hoeveel stukken Limburgse vlaai livelink vandaag op heeft.
Dat zou me tegenvallen.quote:
Ik moet er toch niet aan denken. 1 stuk lijkt me wel genoegquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou me tegenvallen.
Gaat ze een keer naar Limburg, dan moet je er van profiteren ook.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moet er toch niet aan denken. 1 stuk lijkt me wel genoeg![]()
Een lekkere rijstevlaai
Hangt er ook van af hoe groot het stuk is natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou me tegenvallen.
Gaat ze een keer naar Limburg, dan moet je er van profiteren ook.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hangt er ook van af hoe groot het stuk is natuurlijk.
Nee hoor. Mis je hem?quote:
Zal ik hem in stukjes snijden? Nee hoor, is niet nodig. Schoteltje ook niet. Een vork is genoeg.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
1 hele vlaai is inderdaad wel genoeg.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:58 schreef Symphonic het volgende:
Dit doet me ergens aan denken, maar ik kom even niet op naam en titel daarvan
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zal ik hem in stukjes snijden? Nee hoor, is niet nodig. Schoteltje ook niet. Een vork is genoeg.
Nee, doe maar een grote vorkquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zal ik hem in stukjes snijden? Nee hoor, is niet nodig. Schoteltje ook niet. Een vork is genoeg.
Hooivork eet toch niet echt fijn volgens mij.quote:
Dit lijkt heel erg op een ander nummer dat ik ken, en of deze, of die andere is dus gejatquote:
In Europa veel verschillende kleuren.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:05 schreef just me het volgende:
Nou ik zou heel goed moeten nadenken wat voor kleur geld heeft...
met dat pinnen zie je toch nog weinig geld
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:06 schreef DJ11 het volgende:
The Bucketheads - The Bomb (These Sounds Fall Into My Mind)
Bij de buurtsuper is het alleen nog pinnenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
In Europa veel verschillende kleuren.
Maar ik betaal nog steeds het liefst contant.
Ze zijn toch verplicht om cash aan te nemen als je dat wil?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:10 schreef just me het volgende:
[..]
Bij de buurtsuper is het alleen nog pinnen
quote:
ze hebben geen geld meer in de kassaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zijn toch verplicht om cash aan te nemen als je dat wil?
Volgens mij mogen ze niet weigeren namelijk.
Jawrl hoor, als ze het maar duidelijk aangeven vantevorenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zijn toch verplicht om cash aan te nemen als je dat wil?
Volgens mij mogen ze niet weigeren namelijk.
Vraag me af of ze het wettelijk mogen......quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
ze hebben geen geld meer in de kassa
ik denk dat ze het wel mogen, ook op Concordia is het al heel lang alleen pinnenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Vraag me af of ze het wettelijk mogen......
Maar als jij er geen problemen mee hebt.....
Ja, dat mogen ze.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Vraag me af of ze het wettelijk mogen......
Maar als jij er geen problemen mee hebt.....
Wij pinnen ook echt alles, alleen bij de kringloop hier om de hoek kan het helaas niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ze het wel mogen, ook op Concordia is het al heel lang alleen pinnen
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:21 schreef Symphonic het volgende:
De zus van Jules de Korte Ongelovelijk
Calm after the storm is echt een mooi nummer (ook fantastisch hertaald en gedaan door de Kikquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik vond haar muziek destijds leuker dan wat ze de laatste jaren uitbrengt.
Waarom ik niet?quote:
Welkom livelink.....quote:
Graag!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom livelink.....
Breng ons het verlossende woord!
quote:
Gelukkig is Vlaai Like An Eagle nog niet geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ola![]()
Je hebt hem net gemist: One day I’ll vlaai away
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig is Vlaai Like An Eagle nog niet geweest.![]()
Goedenavond Livelink
Eentje maar. Maar mijn zoon wel 4 of zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dus..... hoeveel stukken vlaai heb je op?
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Eentje maar. Maar mijn zoon wel 4 of zo.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Eentje maar. Maar mijn zoon wel 4 of zo.
Welterusten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo wel mijn mandje opzoeken.
Dank voor de lekkere muziek weer![]()
Fijne avond nog
Ow ik was in de war. Het was niet Frank Sinatra, maar Jennifer Lopez - Waiting for my vlaaiquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo wel mijn mandje opzoeken.
Dank voor de lekkere muziek weer![]()
Fijne avond nog
Was sowieso wel grappig. Het was een familiedag, maar het waren vooral mijn tantes en ooms en heel weinig neven en nichten en al helemaal bijna geen kinderen van neven en nichten. Dus mijn zoon was eigenlijk de enige jongere tussen allemaal hoogbejaarden en 50'ers. Maar daar zit hij helemaal niet mee. Alleen at hij wel verreweg het meest van iedereenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Gemiddeld zitten jullie dan wel goed.
Wat fijn dat hij het zo naar zijn zin heeft gehadquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Was sowieso wel grappig. Het was een familiedag, maar het waren vooral mijn tantes en ooms en heel weinig neven en nichten en al helemaal bijna geen kinderen van neven en nichten. Dus mijn zoon was eigenlijk de enige jongere tussen allemaal hoogbejaarden en 50'ers. Maar daar zit hij helemaal niet mee. Alleen at hij wel verreweg het meest van iedereen![]()
Dankbare klant voor de kookkunsten van mijn tante. Hij heeft haar ook geholpen met het klaarmaken.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Was sowieso wel grappig. Het was een familiedag, maar het waren vooral mijn tantes en ooms en heel weinig neven en nichten en al helemaal bijna geen kinderen van neven en nichten. Dus mijn zoon was eigenlijk de enige jongere tussen allemaal hoogbejaarden en 50'ers. Maar daar zit hij helemaal niet mee. Alleen at hij wel verreweg het meest van iedereen![]()
Dankbare klant voor de kookkunsten van mijn tante. Hij heeft haar ook geholpen met het klaarmaken.
Ja, fantastisch weer natuurlijk ook. Alleen een tuin met allemaal trappetjes en zowel mijn vader als een tante konden die trappetjes bijna niet meer op- en afquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je tante ook weer blij natuurlijk.
En als jullie maar een leuk dag hadden.
Volgend jaar dus elders vieren.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, fantastisch weer natuurlijk ook. Alleen een tuin met allemaal trappetjes en zowel mijn vader als een tante konden die trappetjes bijna niet meer op- en af![]()
Mijn broer en een neef hebben hen met veel moeite omhoog en omlaag gekregen. Volgend jaar gaat dat niet meer
Ja.... je kent haar hè?quote:
Ik durf die smiley helemaal niet meer te gebruikenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... je kent haar hè?
Ze krijgt een naam hier...... voor zover ze die nog niet had.
Ik kan het soms niet latenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf die smiley helemaal niet meer te gebruiken
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf die smiley helemaal niet meer te gebruiken
Ach ja, ze is in ieder geval toch degene met de meeste persoonlijkheid gebleken. Kun je wel nog discussiëren of dat goed of slecht is.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:47 schreef DJ11 het volgende:
Patty Brard praat nu dagelijks matig interessante shownieuwtjes aan elkaar...
Da's waar.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, ze is in ieder geval toch degene met de meeste persoonlijkheid gebleken. Kun je wel nog discussiëren of dat goed of slecht is.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:49 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |