SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
You sound reasonable...Time to up my medication.
ik zou me zorgen maken als Draakje een gesprek terug was gaan voerenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:53 schreef Rafeiro het volgende:
Ik spoor echt niet
Net een heel gesprek gehad met Draakje (mijn vogeltje), Enige reactie was "tjiep".
Ach ja, het is een hele lieve dodoquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:30 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou me zorgen maken als Draakje een gesprek terug was gaan voeren
![]()
Heb je nog geen nieuwe aanwinst om Draakje gezelschap te houden?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:38 schreef Rafeiro het volgende:
Dat is de draak niet trouwens, maar lijkt er wel op
Nee, wil ik stiekem wel, maar moet zelf eerst wat gezonder worden. Wil hem/haar dan wel echt handtam maken. Maar dan moet ik er dus echt tijd in kunnen stoppen. Beetje zoals Spruitje. Etterbakje die op mijn schouder kaktequote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je nog geen nieuwe aanwinst om Draakje gezelschap te houden?
Had hem al klaar staan, je was net te vroeg.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Had hem al klaar staan, je was net te vroeg.
Dan had ik je toch altijd ouder geschat.quote:
Nou ja zeg….quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan had ik je toch altijd ouder geschat.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit net zover bij de 35 vandaan als bij de 71
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Heb je deze al gehad Melting?
[ afbeelding ]
Hij is erg lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wel een paar andere van Breugem.
Laat hem smaken.
oh jee, tegen de lamp gelopen dusquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb vanmiddag een nieuwe bureaustoel gekocht en - in een opwelling - ook een nieuwe staande lamp. De bureaustoel heb ik met veel gemartel in elkaar kunnen zetten, maar bij de loop ik vast.
Is dat zo moeilijk dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb vanmiddag een nieuwe bureaustoel gekocht en - in een opwelling - ook een nieuwe staande lamp. De bureaustoel heb ik met veel gemartel in elkaar kunnen zetten, maar bij de loop ik vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |