Heerlijkquote:
Mijn moeder vroeger ook, ik vond het als kind al vreselijk en nog steeds hou ik er niet van.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het ook niet zo fijn. Zon is leuk maar ik ga er geen uren in bakken. Mijn zus valt zo in slaap in de zon.
Ik had een paar weken geleden een rok aan en zat een paar uurtjes buiten. Knieen zo rood als een kreeftquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeger ook, ik vond het als kind al vreselijk en nog steeds hou ik er niet van.
Vroeger schaamde ik me wel voor die bleke huid, de enige rossige met een witte huid terwijl mijn moeder en broertje na tien minuten al lekker gebruind waren![]()
De laatste jaren heb ik er schijt aan en durf ik zelfs in een korte broek te lopen.
Dat had ik veel moeten doen, maar ja.
Knieën zijn wel een rot plekquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden een rok aan en zat een paar uurtjes buiten. Knieen zo rood als een kreeft
Welke maand was dat?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:59 schreef Soury het volgende:
Ik kook morgen een lasagna bij mijn moeder en ik heb alles al in de groente la, zodat ik niks vergeet zeg maar. Bechamel, gehakt, salami, taugé lasanga bladen, uh sla en mijn eigen gemaakte dressing. Eéń ding er zit spinazie in de vriezer. Dat wil ik niet vergeten. Ik heb gister dit briefje op tafel gelegd[ link | afbeelding ]
Ik weet niet meer hoe laat dat was
Oh ik gebruik die postcode loterij agenda als boodschappen briefjes.quote:
Ah dan heeft het toch nog enig nutquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik gebruik die postcode loterij agenda als boodschappen briefjes.
Ja de voordeel coupons voor pretparken en pannenkoeken zijn niet aan mij besteed.quote:
idem dito hier...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de voordeel coupons voor pretparken en pannenkoeken zijn niet aan mij besteed.
Lekkuhh. Eet smakelijk.quote:
Ik denk dat ze de vorige OP bedoelde.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:59 schreef Soury het volgende:
Ik kook morgen een lasagna bij mijn moeder en ik heb alles al in de groente la, zodat ik niks vergeet zeg maar. Bechamel, gehakt, salami, taugé lasanga bladen, uh sla en mijn eigen gemaakte dressing. Eéń ding er zit spinazie in de vriezer. Dat wil ik niet vergeten. Ik heb gister dit briefje op tafel gelegd[ link | afbeelding ]
Ik weet niet meer hoe laat dat was
Geloof me ik ga het niet vergeten. En de kaasquote:
Nee dat doe ik morgen wel. Ik deed dat wel toen ik nog een auto had. Ploep ovenschaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:40 schreef chufi het volgende:
Kook ze morgen.. of kun je het niet nu al maken .. dan vergeet je niets voor morgen ..
Tis ook maar een half uurtje werk of zelfs minderquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat doe ik morgen wel. Ik deed dat wel toen ik nog een auto had. Ploep ovenschaal.
Ja de oven duurt langer dan het in elkaar fratsenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis ook maar een half uurtje werk of zelfs minder
Ja maar dan neem je een lekker wijntjequote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de oven duurt langer dan het in elkaar fratsen
Zo is datquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan neem je een lekker wijntje
Ik vervoer geen dildo'squote:
Daar zorgt mijn moeder voor. Die is zo lekker tegenstrijdig. Neem er nog één voor de gezelligheid. En als ik in de keuken kom om een wijntje is het "Weer één is wel genoeg toch" ?? Ok ....quote:
Ja dat zegt ze waarschijnlijk meer tegen zichzelf ....quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zorgt mijn moeder voor. Die is zo lekker tegenstrijdig. Neem er nog één voor de gezelligheid. En als ik in de keuken kom om een wijntje is het "Weer één is wel genoeg toch" ?? Ok ....
Oh jij weet meer, nou ja 90 dit jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze waarschijnlijk meer tegen zichzelf ....
Jij wat eerder dan ikquote:
Maakt verder niet uit hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij wat eerder dan ik![]()
Maar dan zal ik hier de weergoden ook maar eens complimenteren
Jesús minaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:42 schreef pullup het volgende:
In het kader van het bakken en braden, ze zijn de klos in Spanje
[ twitter ]
Wat hiel daar ook alweer tegen? Dat goedje dan maar over Spanje strooienquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijna zo zwart als die rookpan van Soury voor
Groene zeep en ammoniaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat hiel daar ook alweer tegen? Dat goedje dan maar over Spanje strooien
* Aoibhin tira jabón verde y amoníaco sobre españaquote:
No !!!!! Mi hija !quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin tira jabón verde y amoníaco sobre españa
Mwah, sinds wanneer trekt de VVD-top zich iets van anderen aan?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:11 schreef chufi het volgende:
De boeren kunnen ook weer naar huis !!
https://www.nu.nl/politie(...)van-het-kabinet.html
Ja ook al zijn het hun eigen ministers ...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah, sinds wanneer trekt de VVD-top zich iets van anderen aan?
Zo dan. Wat een hitte.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:42 schreef pullup het volgende:
In het kader van het bakken en braden, ze zijn de klos in Spanje
[ twitter ]
Geen woestijnwandelingetjes dit jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
Er hangt nog veel meer warmte '
[ afbeelding ]
Woont jou dochter ook in dat hete gebied?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Madridquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woont jou dochter ook in dat hete gebied?
Dat is wel warm. Maar volgens mij is het daar niet benauwd warm of wel?quote:
Beter. Hopelijk is de warmte weer weg als ze naar huis gaat dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
Maar morgen vliegt ze naar het coolere Boston van Prisha's roots.. 4 dagen zit ze daar benieuwd wat ze gaa doen ...
Wat ik me herinner is het aan de kust vochtig en dan meestal benauwd... dan kwamen de mensen altijd van de kustregio naar hun vakantiehuizen in de binnenlanden waar het hoger lag en minder vochtig en daardoor beter uit te houden .. maar dat was 30 jaar geleden.. Het principe zou nog wel moeten gelden, maar 100% zeker ben ik er niet meer vanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel warm. Maar volgens mij is het daar niet benauwd warm of wel?
Die engerd op tv zegt net dat die smerigheid mogelijk hierheen komtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dan doe je maar een parasol opquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die engerd op tv zegt net dat die smerigheid mogelijk hierheen komt
Laat ze hun troep lekker zelf houden in spanje
`Winterjas mee danquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Wij vertrekken maandag voor een weekje naar Porquerolles. Graadje of 30, heerlijk!
Alleen dinsdag is een tamelijk koude dag met 25 graden
IJsmuts en moonboots.quote:
Schnapps? Als je naar het land van de marcs en eau de vie's gaat?quote:
Bij vriezen hoort schnappsquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Schnapps? Als je naar het land van de marcs en eau de vie's gaat?
Nou, dach ut ff niet..
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Super en jaloers, daar ben ik nog nooit geweest, wel op de Iles de Lerins. net wat oostelijker . Echt fijne eilenden daarquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Wij vertrekken maandag voor een weekje naar Porquerolles. Graadje of 30, heerlijk!
Alleen dinsdag is een tamelijk koude dag met 25 graden
Zeg dat maar tegen een Fransman.quote:
Ja heerlijk. Wij hebben daar vrienden wonen. Stammen nog af van de stichter van het eiland.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Super en jaloers, daar ben ik nog nooit geweest, wel op de Iles de Lerins. net wat oostelijker . Echt fijne eilenden daar
Stammen we daar niet allemaal vanafquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Wij hebben daar vrienden wonen. Stammen nog af van de stichter van het eiland.
Ja mijn broertje woonde heel lang in Cannes dus ik ging er wel een paar keer per jaar langsquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Wij hebben daar vrienden wonen. Stammen nog af van de stichter van het eiland.
Volgens mij niet. Tenzij jij ook Fournier heet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stammen we daar niet allemaal vanaf
Cannes. Ook een mooi stukje van de wereld.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja mijn broertje woonde heel lang in Cannes dus ik ging er wel een paar keer per jaar langs
Wat zijn we aan het doen dan?quote:
Die heeft dat eiland niet gestichtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Tenzij jij ook Fournier heet.
Potje voetbalquote:
Ben je altijd zo wakker?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heeft dat eiland niet gesticht
Dat kan alleen maar God zijn geweest toen Hij de aarde schiep
O.quote:
Dat is cup O.quote:
Hallo.quote:
Oh excuus.quote:
Ohquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Je zou toch maar speciaal voor Beth Hart naar godforsaken Grolloo zijn gereden.![]()
[ afbeelding ]
Zal best, maar kennelijk heeft niet iedereen daar notie van genomen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:56 schreef maily het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat zullen ze toch ook wel ergens online gecommuniceerd hebben?
O ja natuurlijk aan de kust is het natuurlijk altijd vochtig.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik me herinner is het aan de kust vochtig en dan meestal benauwd... dan kwamen de mensen altijd van de kustregio naar hun vakantiehuizen in de binnenlanden waar het hoger lag en minder vochtig en daardoor beter uit te houden .. maar dat was 30 jaar geleden.. Het principe zou nog wel moeten gelden, maar 100% zeker ben ik er niet meer van
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heyquote:
Nogal grof om ineens die hele zangeres te annulerenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Je zou toch maar speciaal voor Beth Hart naar godforsaken Grolloo zijn gereden.![]()
[ afbeelding ]
Nou ja, wij weten natuurlijk niet bij welke dealer ze haar spul heeft gekocht.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nogal grof om ineens die hele zangeres te annuleren
Dat je haar optreden annuleert oke .......
Of dat ze ene Derksen is tegengekomenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou ja, wij weten natuurlijk niet bij welke dealer ze haar spul heeft gekocht.
Ja, dan gaat het concert als een nachtkaars uit, nog voor het begonnen is.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of dat ze ene Derksen is tegengekomen![]()
Hahaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 21:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
van die vaart is wat dikk geworden![]()
van der doorvaart
1 kans 1 doelpuntquote:
We staan weer gelijk. Komt goedquote:
Erg leuke fotoquote:
quote:
Haha nee maar ook niet vervelend om te zienquote:
Heb je wel lekker geslapen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
Ik heb alle doelpunten gemist ... was in slaap gevallen ...
Was er geen festival bij jou om de hoek?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
Of het vuurwerk hier gaat echt los, of dit is de moeder aller mass-shootings
Daarom gok ik ook op vuurwerk, de festivalherrie is namelijk ook ineens weg.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Was er geen festival bij jou om de hoek?
Laatste dag of morgen nog een keer ?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom gok ik ook op vuurwerk, de festivalherrie is namelijk ook ineens weg.
En hoor nog geen sirenes
Laatste dag gelukkigquote:
Ja meestal heb je dat met festivals ....quote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Laatste dag gelukkig
Ze waren al vanaf een uur of 2 vanmiddag bezig.
Hier niet, dit is/was nog een net dorpquote:Op zaterdag 11 juni 2022 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja meestal heb je dat met festivals ....
Als je ze mist zijn het geen doelpuntenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
Ik heb alle doelpunten gemist ... was in slaap gevallen ...
Ik kijk de Fito Fitipaldis livequote:
Zwevend boven water etenquote:
Morguh Chanelquote:
quote:
Hey Marioquote:
quote:
Helemaal niets, jij?quote:
Ik moet sporten,quote:
Hoe gaat het met afvallen? Lukt het een beetje?quote:Op zondag 12 juni 2022 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet sporten,
en vrees nog wat werken ook
Ik val negatief afquote:Op zondag 12 juni 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met afvallen? Lukt het een beetje?
quote:
Begint om 13 uur toch vandaag?quote:
Jammer dan ... soms is het ook met een VPN wel eens op ServusTV te kijken in Mariolandquote:Op zondag 12 juni 2022 12:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begint om 13 uur toch vandaag?
Heb geen viaplay dus kan het niet zien
Nog nooit met een vpn ergens anders gekekenquote:Op zondag 12 juni 2022 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer dan ... soms is het ook met een VPN wel eens op ServusTV te kijken in Marioland
Zijn geen gratis streamsquote:
Training ... is het nog Samstag bij jullie?quote:Op zondag 12 juni 2022 13:53 schreef mario390 het volgende:
is nur training f1
alle 80er krüger t.gottschalk filmen
in tv
[ afbeelding ]
Ik ook niet ga niet nog een abo afsluiten.quote:
Ik kijk daar sowieso niet naar ,vreselijke sport.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet ga niet nog een abo afsluiten.
Had eerder een link kon je gratis kijken maar die is niet meer
Kan, vind het wel leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk daar sowieso niet naar ,vreselijke sport.
nee vreselijkquote:Op zondag 12 juni 2022 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan, vind het wel leuk om naar te kijken.
Dat is ook de enige sport waar ik naar kijk
Wat kijk jij nu dan?quote:
Ik zie nog fietsje rijden op npo 1quote:
Nu welquote:
Mooi,quote:
Ik ga waarschijnlijk voor het laatst dit jaar asperges etenquote:Op zondag 12 juni 2022 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi,
dan maar eens kijken wat ik de rest van de dag ga doen.
Smakelijk dan alvastquote:Op zondag 12 juni 2022 17:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk voor het laatst dit jaar asperges eten
Met iets erop?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
Heerlijk gewandeld en na afloop pancakes gegeten![]()
Ik heb weer een uitnodiging vn mijn zus. Die komt steeds uit Blokzijl terug met een mooie lekkere set van de boer.quote:
Pancakes of pannenkoeken?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
Heerlijk gewandeld en na afloop pancakes gegeten![]()
Ja, ik had gewoon klassieke met fruit en maple syrup omdat ik daar zin in had, maar je had nog meer keuzequote:
Pancakes, van die Amerikaanse op zo'n stapeltjequote:
Wat een heerlijke eigenwijze klieren zijn het soms toch ookquote:
Ook wel lekkerquote:Op zondag 12 juni 2022 17:57 schreef Aoibhin het volgende:
Pancakes, van die Amerikaanse op zo'n stapeltje
Klinkt ook lekkerquote:Op zondag 12 juni 2022 17:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik had gewoon klassieke met fruit en maple syrup omdat ik daar zin in had, maar je had nog meer keuze
[..]
Pancakes, van die Amerikaanse op zo'n stapeltje
Hoping for the best, but expecting the worstquote:Op zondag 12 juni 2022 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
Let's dance in style, let's dance for a while
Heaven can wait we're only watching the skies
Zoveel goede versies/leuke clips ookquote:Op zondag 12 juni 2022 18:14 schreef engine het volgende:
[..]
Hoping for the best, but expecting the worst
Are you gonna drop the bomb or not?
Deze mag dan niet ontbrekenquote:Op zondag 12 juni 2022 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zoveel goede versies/leuke clips ook
💥 Alphaville • Forever Young 🎵 • Jennifer Connelly 💛 • Career Opportunities • ðŸ›©ï¸ Top Gun: Maverick
Dat is een liedje reageerde hij dan.quote:
4 uren dep.mode video marathonquote:
Veel plezierquote:
Al is deze voor een heel aantal hier geen raadselquote:
In 40+ zijn we allen forever youngquote:Op zondag 12 juni 2022 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al is deze voor een heel aantal hier geen raadsel
Young van geest.quote:
Ik kom er al niet inquote:Op zondag 12 juni 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn nog lang geen Hamilton die niet meer uit zn autootje kon komen
Ik laat dat graag aan jou over.quote:
Absoluutquote:
Dat is toch wel een heel oud nummerquote:
Héél eerlijk dit lijk me wel erg leuk. Zeker op dat soort muziekquote:
Ik zie jou dit echt niet doenquote:Op zondag 12 juni 2022 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Héél eerlijk dit lijk me wel erg leuk. Zeker op dat soort muziek
Ik dacht het, jij zegt het.quote:
Idd, zeker nu niet meer .quote:
Ik was best een fanatiek airobic en steps gek. Sport wat dat betreft doe ik liever op muziek en in groepsverbandquote:
Nou nouquote:
Dat forever young gevoel heeft wel een deuk opgelopen toen ik mijn been en arm brak.quote:
Ja hou op .....quote:Op zondag 12 juni 2022 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat forever young gevoel heeft wel een deuk opgelopen toen ik mijn been en arm brak.
Nou wie zijn hier nou de watjes he?quote:
Iedere morgen uurtje hardlopen. Al een jaartje of 30.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was best een fanatiek airobic en steps gek. Sport wat dat betreft doe ik liever op muziek en in groepsverband
Vergeleken met jou is dat iedereen.quote:
Ik heb dat echt geprobeerd, ik trek dat niet. Zelfs met iemand erbij, maar die liep tegen me aan te lullen de hele tijd en ik hing met mijn tong op mijn gympies.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iedere morgen uurtje hardlopen. Al een jaartje of 30.
Nooit van gehoordquote:Op zondag 12 juni 2022 19:21 schreef mario390 het volgende:
en van de reichsten dames oostenrijks is overleden
Heidi Horten
Familie van de supermarktbobo, de Oostenrijkse Appie Heijn?quote:Op zondag 12 juni 2022 19:21 schreef mario390 het volgende:
Heidi Horten
Ik wandel zo nu en dan, dan vind ik het wel weer goed.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe elke dag een uurtje op de hometrainer
Daar heb ik dan weer niets meequote:Op zondag 12 juni 2022 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wandel zo nu en dan, dan vind ik het wel weer goed.
Haha.. Ik wil er juist niemand bij hebben. Ik haat het om van andermans tempo afhankelijk te zijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat echt geprobeerd, ik trek dat niet. Zelfs met iemand erbij, maar die liep tegen me aan te lullen de hele tijd en ik hing met mijn tong op mijn gympies.
Ik wou hem net posten.quote:
Maak je kans op de erfenis?quote:Op zondag 12 juni 2022 19:21 schreef mario390 het volgende:
Heidi Horten
Ik had ooit een hometrainer verplicht voor revalidatie, wat een boring gedoe was dat zeg. Zelfs met de TV aan was ik blij dat dat ding de deur uit ging.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |