Heerlijkquote:
Mijn moeder vroeger ook, ik vond het als kind al vreselijk en nog steeds hou ik er niet van.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik vind het ook niet zo fijn. Zon is leuk maar ik ga er geen uren in bakken. Mijn zus valt zo in slaap in de zon.
Ik had een paar weken geleden een rok aan en zat een paar uurtjes buiten. Knieen zo rood als een kreeftquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn moeder vroeger ook, ik vond het als kind al vreselijk en nog steeds hou ik er niet van.
Vroeger schaamde ik me wel voor die bleke huid, de enige rossige met een witte huid terwijl mijn moeder en broertje na tien minuten al lekker gebruind waren![]()
De laatste jaren heb ik er schijt aan en durf ik zelfs in een korte broek te lopen.
Dat had ik veel moeten doen, maar ja.
Knieën zijn wel een rot plekquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een paar weken geleden een rok aan en zat een paar uurtjes buiten. Knieen zo rood als een kreeft
Welke maand was dat?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:59 schreef Soury het volgende:
Ik kook morgen een lasagna bij mijn moeder en ik heb alles al in de groente la, zodat ik niks vergeet zeg maar. Bechamel, gehakt, salami, taugé lasanga bladen, uh sla en mijn eigen gemaakte dressing. Eéń ding er zit spinazie in de vriezer. Dat wil ik niet vergeten. Ik heb gister dit briefje op tafel gelegd[ link | afbeelding ]
Ik weet niet meer hoe laat dat was
Oh ik gebruik die postcode loterij agenda als boodschappen briefjes.quote:
Ah dan heeft het toch nog enig nutquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik gebruik die postcode loterij agenda als boodschappen briefjes.
Ja de voordeel coupons voor pretparken en pannenkoeken zijn niet aan mij besteed.quote:
idem dito hier...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de voordeel coupons voor pretparken en pannenkoeken zijn niet aan mij besteed.
Lekkuhh. Eet smakelijk.quote:
Ik denk dat ze de vorige OP bedoelde.quote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:59 schreef Soury het volgende:
Ik kook morgen een lasagna bij mijn moeder en ik heb alles al in de groente la, zodat ik niks vergeet zeg maar. Bechamel, gehakt, salami, taugé lasanga bladen, uh sla en mijn eigen gemaakte dressing. Eéń ding er zit spinazie in de vriezer. Dat wil ik niet vergeten. Ik heb gister dit briefje op tafel gelegd[ link | afbeelding ]
Ik weet niet meer hoe laat dat was
Geloof me ik ga het niet vergeten. En de kaasquote:
Nee dat doe ik morgen wel. Ik deed dat wel toen ik nog een auto had. Ploep ovenschaal.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:40 schreef chufi het volgende:
Kook ze morgen.. of kun je het niet nu al maken .. dan vergeet je niets voor morgen ..
Tis ook maar een half uurtje werk of zelfs minderquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat doe ik morgen wel. Ik deed dat wel toen ik nog een auto had. Ploep ovenschaal.
Ja de oven duurt langer dan het in elkaar fratsenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis ook maar een half uurtje werk of zelfs minder
Ja maar dan neem je een lekker wijntjequote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de oven duurt langer dan het in elkaar fratsen
Zo is datquote:Op zaterdag 11 juni 2022 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dan neem je een lekker wijntje
Ik vervoer geen dildo'squote:
Daar zorgt mijn moeder voor. Die is zo lekker tegenstrijdig. Neem er nog één voor de gezelligheid. En als ik in de keuken kom om een wijntje is het "Weer één is wel genoeg toch" ?? Ok ....quote:
Ja dat zegt ze waarschijnlijk meer tegen zichzelf ....quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zorgt mijn moeder voor. Die is zo lekker tegenstrijdig. Neem er nog één voor de gezelligheid. En als ik in de keuken kom om een wijntje is het "Weer één is wel genoeg toch" ?? Ok ....
Oh jij weet meer, nou ja 90 dit jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zegt ze waarschijnlijk meer tegen zichzelf ....
Jij wat eerder dan ikquote:
Maakt verder niet uit hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij wat eerder dan ik![]()
Maar dan zal ik hier de weergoden ook maar eens complimenteren
Jesús minaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:42 schreef pullup het volgende:
In het kader van het bakken en braden, ze zijn de klos in Spanje
[ twitter ]
Wat hiel daar ook alweer tegen? Dat goedje dan maar over Spanje strooienquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijna zo zwart als die rookpan van Soury voor
Groene zeep en ammoniaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat hiel daar ook alweer tegen? Dat goedje dan maar over Spanje strooien
* Aoibhin tira jabón verde y amoníaco sobre espaņaquote:
No !!!!! Mi hija !quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
* Aoibhin tira jabón verde y amoníaco sobre espaņa
Mwah, sinds wanneer trekt de VVD-top zich iets van anderen aan?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:11 schreef chufi het volgende:
De boeren kunnen ook weer naar huis !!
https://www.nu.nl/politie(...)van-het-kabinet.html
Ja ook al zijn het hun eigen ministers ...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah, sinds wanneer trekt de VVD-top zich iets van anderen aan?
Zo dan. Wat een hitte.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:42 schreef pullup het volgende:
In het kader van het bakken en braden, ze zijn de klos in Spanje
[ twitter ]
Geen woestijnwandelingetjes dit jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
Er hangt nog veel meer warmte '
[ afbeelding ]
Woont jou dochter ook in dat hete gebied?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Madridquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woont jou dochter ook in dat hete gebied?
Dat is wel warm. Maar volgens mij is het daar niet benauwd warm of wel?quote:
Beter. Hopelijk is de warmte weer weg als ze naar huis gaat dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
Maar morgen vliegt ze naar het coolere Boston van Prisha's roots.. 4 dagen zit ze daar benieuwd wat ze gaa doen ...
Wat ik me herinner is het aan de kust vochtig en dan meestal benauwd... dan kwamen de mensen altijd van de kustregio naar hun vakantiehuizen in de binnenlanden waar het hoger lag en minder vochtig en daardoor beter uit te houden .. maar dat was 30 jaar geleden.. Het principe zou nog wel moeten gelden, maar 100% zeker ben ik er niet meer vanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel warm. Maar volgens mij is het daar niet benauwd warm of wel?
Die engerd op tv zegt net dat die smerigheid mogelijk hierheen komtquote:Op zaterdag 11 juni 2022 19:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Dan doe je maar een parasol opquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die engerd op tv zegt net dat die smerigheid mogelijk hierheen komt
Laat ze hun troep lekker zelf houden in spanje
`Winterjas mee danquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Wij vertrekken maandag voor een weekje naar Porquerolles. Graadje of 30, heerlijk!
Alleen dinsdag is een tamelijk koude dag met 25 graden
IJsmuts en moonboots.quote:
Schnapps? Als je naar het land van de marcs en eau de vie's gaat?quote:
Bij vriezen hoort schnappsquote:Op zaterdag 11 juni 2022 20:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Schnapps? Als je naar het land van de marcs en eau de vie's gaat?
Nou, dach ut ff niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |