Echt zo'n vraag stellenquote:
Ik begrijp je reactie niet. Op Grand Prix Radio hoor ik geen commentaar van Mol. Komt dat er wel of niet?quote:
Komt vlak voor de kwali begint, dan schakelen ze over meen ik. Maar kan ook zijn dat ze met Le Mans bezig zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie niet. Op Grand Prix Radio hoor ik geen commentaar van Mol. Komt dat er wel of niet?
Bedankt, da's vind ik een nuttige reactie.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Komt vlak voor de kwali begint, dan schakelen ze over meen ik.
Die emoticon betekent verbazing.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie niet. Op Grand Prix Radio hoor ik geen commentaar van Mol. Komt dat er wel of niet?
Ik heb nog weinig ervaring met het volgens van F1.quote:
Bedankt.quote:Olav zal wel over 5 minuten beginnen met lullen
Hebben ze al een bar en een nerd gevonden?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
De studio bij Viaplay wordt steeds meer aangekleed
Wel een MEGA suggestie die je doet nu.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:11 schreef Federer-fan het volgende:
Kunnen ze niet die twee heren in de studio bij Viaplay als commentatoren inzetten. Die vind ik prima te doen, maar die commentatoren vind ik echt hinderlijk.
Over aankleding gesproken. Ik vind het blazertje van Amber leuk.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Voor meer kijkers moet Amber juist meer uitgekleed.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:08 schreef Peterselieman het volgende:
Dank je wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel een MEGA suggestie die je doet nu.
De nerd wel, maar die drinkt ranja met een rietjequote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hebben ze al een bar en een nerd gevonden?
Deed van Gameren toch ook alquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De nerd wel, maar die drinkt ranja met een rietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |