Geniet ervan!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
misschien dat ik het niet goed heb onthouden
zit met een borreltje in de tuin te kijken.
Dat is ook wat Viaplay zei overigensquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik (ik keek die race) en daardoor begon FP3 vd F1 later.
En er moet 2 uur zitten tussen het eind van FP3 en de Q.
Monaco, Jeddah en Baku zat hij vorig jaar wel duidelijk achter Max anders, dus dat lijkt me niet de hele verklaring.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:15 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Perez is altijd sterk geweest op stratencircuits, zagen we vorig jaar ook al. Zijn er nu een aantal achter elkaar. Daarbuiten heeft Verstappen tot nu toe steeds de betere racepace en is de enige reden dat hij de vorige niet won dat het Monaco was
Niks aan het handje verder.
Le Mans boeit me niet echt, maar heb het ff op een tweede scherm aan (RTL7)quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat doen jullie hier? Start van de 24h over 7 minuten. Lijkt me leuker dan een kwartier Viaplay voorbeschouwing.
Als Viaplay het zegt is dat gegronde reden voor twijfel.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:37 schreef Gunner het volgende:
[..]
Viaplay gaf een andere verklaring; er moet twee uur tussen de Q van de F2 zitten.
Daar ben ik óókquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat doen jullie hier? Start van de 24h over 7 minuten. Lijkt me leuker dan een kwartier Viaplay voorbeschouwing.
Nederlandse audio? Dan zal het Stephane zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie is die vrouw die af en toe mompelt door mijn F1Tv stream heen?
Waardeloze codequote:
16:15 uur is de start vd Qquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als Viaplay het zegt is dat gegronde reden voor twijfel.
Klopt, Perez had vorig jaar een auto die hij niet kende en niet paste bij zijn rijstijl. Dit jaar wel, zie je aan alles.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Monaco, Jeddah en Baku zat hij vorig jaar wel duidelijk achter Max anders, dus dat lijkt me niet de hele verklaring.
Beide. Le Mans op een scherm, F1 op de andere.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:00 schreef Federer-fan het volgende:
Geen commentaar van Mol bij Grand Prix Radio voor de kwalificatie?
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wie is die vrouw die af en toe mompelt door mijn F1Tv stream heen?
Ah. Ja dus wel een kwartier later voor de Q. Okido, kan ik nog even de zwarte was binnen halen voordat het grijs wordt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
16:15 uur is de start vd Q
16:00 uur is de start vd 24 hrs van Le Mans
Wat betekent dat poppetje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |