Max blijft normaliter in FP3 minimaal de 1e 20 minuten binnen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:29 schreef Tijn het volgende:
Beginnen ze al later, blijft het halve veld nog een kwartier binnen staan
RBR gaat zelden als eerste naar buiten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:29 schreef Tijn het volgende:
Beginnen ze al later, blijft het halve veld nog een kwartier binnen staan
Jep..weinig veranderdquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:31 schreef Starflyer het volgende:
Lewis heeft bocht 1 nog steeds niet onder de knie
quote:
Die uitloopstrook daar is z'n favouriete stuk van het circuitquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:31 schreef Starflyer het volgende:
Lewis heeft bocht 1 nog steeds niet onder de knie
Wie had dat gedacht???quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:34 schreef Newone82 het volgende:
Hamilton wordt dit jaar op zijn plekkie gezet door Rus. Pijnlijk.
RBR gaat 10 kmpu harderquote:
En nu dus ook weer. Nu bezig met de outlapquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max blijft normaliter in FP3 minimaal de 1e 20 minuten binnen.
Is "normaal"quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft het 22 minuten volgehouden om in de pits te blijven
tskquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:38 schreef Peterselieman het volgende:
Max heeft het 22 minuten volgehouden om in de pits te blijven
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:39 schreef HiDiHo het volgende:
lol..hoop dat zijn vullingen goed vast zitten
[ afbeelding ]
Perez 340quote:
Geen regen toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als er niks geks gebeurt zou dat best kunnen. Maar er gebeuren hier vaak wel gekke dingen.
Stroll en Latifi zal morgen wel crashenquote:
Perez mag wel een lekkere tow gaan geven aan Maxquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:45 schreef Newone82 het volgende:
Ferrari pak sneller zeg. Easy pole leclerc incoming
Als de eerste claim binnenkomt is het afgelopenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:48 schreef Droopie het volgende:
Als je een hersenbeschadiging kan krijgen van koppen tegen een bal of american football.
Dan kan ik mij ook voorstellen dat dat stuiteren in de auto ernstige schade toebrengt in de toekomst.
Ben het wel eens met die commentatoren dat de FIA er wel eens tegen mogen optreden.
343 / 336 (RB v FR).quote:
Eens, maar het zijn die bochten waar Ferrari sterk is. Wordt nog spannend.quote:
De teams kunnen dat vrij gemakkelijk verhelpen, maar dan zijn de wagens langzamer. En dat willen ze niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:48 schreef Droopie het volgende:
Als je een hersenbeschadiging kan krijgen van koppen tegen een bal of american football.
Dan kan ik mij ook voorstellen dat dat stuiteren in de auto ernstige schade toebrengt in de toekomst.
Ben het wel eens met die commentatoren dat de FIA er wel eens tegen mogen optreden.
Ja, andere vleugel dacht ik. Werkt prima!quote:
Dat gaat hij niet doen als hij het kan vermijden. Hij beschouwt zichzelf als titelkandidaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Perez mag wel een lekkere tow gaan geven aan Max
Je ziet in alles aan hem dat hij zichzelf beschouwd als kanshebber voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat gaat hij niet doen als hij het kan vermijden. Hij beschouwt zichzelf als titelkandidaat.
Het zijn een aantal lagen over elkaar. Als er teveel vuil op is gekomen, kan de coureur met dat lipje de bovenste laag eraf trekken en hebben ze weer een schoon vizier.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom hebben F1 helmen een clipje om het vizier vast te houden? Een motorhelm heeft dat toch ook niet?
Lengte voor en na de race metenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De teams kunnen dat vrij gemakkelijk verhelpen, maar dan zijn de wagens langzamer. En dat willen ze niet.
Dus dan zou de FIA inderdaad in moeten grijpen (als het inderdaad gevaarlijk ipv alleen maar ongemakkelijk).
Enorme zuigkracht op de helm. Die heb je op motoren niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:52 schreef Stoorzendert het volgende:
Waarom hebben F1 helmen een clipje om het vizier vast te houden? Een motorhelm heeft dat toch ook niet?
Nee dat zijn de tear-off's. die zitten aan de zijkant. Ik bedoel dat clipje in het midden aan het vizier (of bij ferrari aan de zijkant)quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zijn een aantal lagen over elkaar. Als er teveel vuil op is gekomen, kan de coureur met dat lipje de bovenste laag eraf trekken en hebben ze weer een schoon vizier.
Ik heb het ook bij je moeder.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enorme zuigkracht op de helm. Die heb je op motoren niet.
Maar lijkt me dat plastic laagje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Tegen de teams, ja. Want die kunnen er wat aan doen, maar dat doen ze niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als de eerste claim binnenkomt is het afgelopen
Deze bedoel ik. Wellicht is die zuigkracht bij de F1 dan inderdaad groterquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enorme zuigkracht op de helm. Die heb je op motoren niet.
Maar lijkt me dat plastic laagje.
Le Mans begint om 16 uur, dus maar 15 minutenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi, kan ik gewoon het hele eerste uur van Le Mans kijken.
Ja, dat is idd daarvoor. Op hele hoge snelheden wordt die helm gewoon omhoog getrokken.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Deze bedoel ik. Wellicht is die zuigkracht bij de F1 dan inderdaad groter
[ afbeelding ]
Jij denkt dat ik Q1 boven Le Mans ga verkiezen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Le Mans begint om 16 uur, dus maar 15 minuten
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb het ook bij je moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar Stroll en Latifi in de muurquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik Q1 boven Le Mans ga verkiezen?
Ja, want in het eerste uur van Le Mans gebeurt ook zo lekker veelquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach so.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En de start is ook niet meer wat het ooit geweest isquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, want in het eerste uur van Le Mans gebeurt ook zo lekker veel
Meer dan in het tweede uurquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, want in het eerste uur van Le Mans gebeurt ook zo lekker veel
Dat moest hij dan ook hé?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
och, Max ging direct van zijn gas af
Ze kunnen prima achteruit, het zijn alleen meestal een hoop knopjes om 'm in die stand te krijgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat een geneuzel altijd met die achteruit. Kunnen ze dat niet op de elektromotor?
Klopt. Maar die eerste sector heeft al teveel van zijn banden gevergd waardoor hij nu te kort komt.quote:
Oké, ik begreep dat het ook een hoop gefrot is, omdat de tandwielen voor de achteruit eigenlijk bagger zijn wegens gewichtsbesparing enz. En daarom lastig in de versnelling valt. Dat was de Viaplay uitleg gisterenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze kunnen prima achteruit, het zijn alleen meestal een hoop knopjes om 'm in die stand te krijgen.
Leuk. Maar het lukt hem niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:08 schreef Tijn het volgende:
Laatste sector van Max was sneller dan die Leclerc. Eerder deed-ie een run waarin juist de eerste twee sectoren sneller waren. Als-ie dat aan elkaar weet te knopen, heeft-ie pole.
Banden gaan niet een hele ronde mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:08 schreef Tijn het volgende:
Laatste sector van Max was sneller dan die Leclerc. Eerder deed-ie een run waarin juist de eerste twee sectoren sneller waren. Als-ie dat aan elkaar weet te knopen, heeft-ie pole.
Gaat er niet komen. Ze mogen elkaar racenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:08 schreef pmponer het volgende:
gaan we dan in de wedstrijd om positie een "NO" krijgen
Jawel hoor, anders rij je aan het eind van de ronde op de velgenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Banden gaan niet een hele ronde mee.
Had Webber ook af en toe tegen Vettel (voornamelijk in Monaco en Silverstone) maar moest het over een heel seizoen toch ruim afleggen. Dat zie ik hier ook gebeuren.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
Perez heeft het momentum echt te pakken nu
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jawel hoor, anders rij je aan het eind van de ronde op de velgen
Sowieso denk ik dat Max op "echte" circuits sterker is.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Had Webber ook af en toe tegen Vettel (voornamelijk in Monaco en Silverstone) maar moest het over een heel seizoen toch ruim afleggen. Dat zie ik hier ook gebeuren.
Dat redden de banden niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |