quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:39 schreef HiDiHo het volgende:
lol..hoop dat zijn vullingen goed vast zitten
[ afbeelding ]
Perez 340quote:
Geen regen toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als er niks geks gebeurt zou dat best kunnen. Maar er gebeuren hier vaak wel gekke dingen.
Stroll en Latifi zal morgen wel crashenquote:
Perez mag wel een lekkere tow gaan geven aan Maxquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:45 schreef Newone82 het volgende:
Ferrari pak sneller zeg. Easy pole leclerc incoming
Als de eerste claim binnenkomt is het afgelopenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:48 schreef Droopie het volgende:
Als je een hersenbeschadiging kan krijgen van koppen tegen een bal of american football.
Dan kan ik mij ook voorstellen dat dat stuiteren in de auto ernstige schade toebrengt in de toekomst.
Ben het wel eens met die commentatoren dat de FIA er wel eens tegen mogen optreden.
343 / 336 (RB v FR).quote:
Eens, maar het zijn die bochten waar Ferrari sterk is. Wordt nog spannend.quote:
De teams kunnen dat vrij gemakkelijk verhelpen, maar dan zijn de wagens langzamer. En dat willen ze niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:48 schreef Droopie het volgende:
Als je een hersenbeschadiging kan krijgen van koppen tegen een bal of american football.
Dan kan ik mij ook voorstellen dat dat stuiteren in de auto ernstige schade toebrengt in de toekomst.
Ben het wel eens met die commentatoren dat de FIA er wel eens tegen mogen optreden.
Ja, andere vleugel dacht ik. Werkt prima!quote:
Dat gaat hij niet doen als hij het kan vermijden. Hij beschouwt zichzelf als titelkandidaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Perez mag wel een lekkere tow gaan geven aan Max
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |