Ze kunnen prima achteruit, het zijn alleen meestal een hoop knopjes om 'm in die stand te krijgen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat een geneuzel altijd met die achteruit. Kunnen ze dat niet op de elektromotor?
Klopt. Maar die eerste sector heeft al teveel van zijn banden gevergd waardoor hij nu te kort komt.quote:
Oké, ik begreep dat het ook een hoop gefrot is, omdat de tandwielen voor de achteruit eigenlijk bagger zijn wegens gewichtsbesparing enz. En daarom lastig in de versnelling valt. Dat was de Viaplay uitleg gisterenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze kunnen prima achteruit, het zijn alleen meestal een hoop knopjes om 'm in die stand te krijgen.
Leuk. Maar het lukt hem niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:08 schreef Tijn het volgende:
Laatste sector van Max was sneller dan die Leclerc. Eerder deed-ie een run waarin juist de eerste twee sectoren sneller waren. Als-ie dat aan elkaar weet te knopen, heeft-ie pole.
Banden gaan niet een hele ronde mee.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:08 schreef Tijn het volgende:
Laatste sector van Max was sneller dan die Leclerc. Eerder deed-ie een run waarin juist de eerste twee sectoren sneller waren. Als-ie dat aan elkaar weet te knopen, heeft-ie pole.
Gaat er niet komen. Ze mogen elkaar racenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:08 schreef pmponer het volgende:
gaan we dan in de wedstrijd om positie een "NO" krijgen
Jawel hoor, anders rij je aan het eind van de ronde op de velgenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Banden gaan niet een hele ronde mee.
Had Webber ook af en toe tegen Vettel (voornamelijk in Monaco en Silverstone) maar moest het over een heel seizoen toch ruim afleggen. Dat zie ik hier ook gebeuren.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
Perez heeft het momentum echt te pakken nu
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jawel hoor, anders rij je aan het eind van de ronde op de velgen
Sowieso denk ik dat Max op "echte" circuits sterker is.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Had Webber ook af en toe tegen Vettel (voornamelijk in Monaco en Silverstone) maar moest het over een heel seizoen toch ruim afleggen. Dat zie ik hier ook gebeuren.
Dat redden de banden niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |