Die schijnen vaak bij de boer zelf gehuisvest te worden. Ik denk trouwens dat er weinig gezinnen zijn die warmlopen voor een tijdelijke voorziening op een bedrijfsterrein waarbij je je toilet met een aantal buren deelt. Acceptabel voor seizoenarbeiders, niet echt voor de gemiddelde woningzoekende.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:05 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, of wat dacht je van de slachthuizen of de glastuinbouw? Seizoensarbeiders schijnen trouwens ook woningen nodig te hebben, heel vreemd.
De kern van die argumentatie is: we hebben toch al bijna geen natuur meer in Nederland, dus who cares dat het laatste stukje dat er nog wel is verder verschrompeld naar een eentonigheid waar alle biodiversiteit uit verdwenen is.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het verwoord heel mooi de kern van de oorzaak van deze discussie: het relatieve karakter van "natuur" in Nederland waarbij het "probleem" dus ook heel relatief is.
Ik mis wel boeren met zelfreflectie. En dit soort acties zij erg ongepast en intimiderend. Kan iemand zeggen dat duizenden dieren op een kleine hoop houden echt niet gezond en normaal is?quote:
Neen, dan heb je het niet begrepen. Ik ben voor natuur maar dan wel met lokaal beleid specifiek gericht het stuk waar het om gaat. Lang niet alles is te regelen met stikstof, dat denkt iedereen ondertussen maar is gewoon onzin.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:19 schreef Breekfast het volgende:
De kern van die argumentatie is: we hebben toch al bijna geen natuur meer in Nederland, dus who cares dat het laatste stukje dat er nog wel is verder verschrompeld naar een eentonigheid waar alle biodiversiteit uit verdwenen is.
!00 jaar op FOK! zitten en nóg geen nw topic kunnen reeksenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Neen, dan heb je het niet begrepen. Ik ben voor natuur maar dan wel met lokaal beleid specifiek gericht het stuk waar het om gaat. Lang niet alles is te regelen met stikstof, dat denkt iedereen ondertussen maar is gewoon onzin.
Daarbij, meten is weten. Begin daar eerst maar eens mee.
Is niet nodig, simpel zat.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:05 schreef EinarBoe het volgende:
Ja, of wat dacht je van de slachthuizen of de glastuinbouw? Seizoensarbeiders schijnen trouwens ook woningen nodig te hebben, heel vreemd.
Gewoon middels de knop een nieuw deel geopend hoor, reeksen gaat niet automagisch bij het tweede deel (want nog niet gereekst), moeten jullie doen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:22 schreef yvonne het volgende:
!00 jaar op FOK! zitten en nóg geen nw topic kunnen reeksen
Ik post gewoon door het slotje heenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
!00 jaar op FOK! zitten en nóg geen nw topic kunnen reeksen
Ik ga het mobiel proberen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon middels de knop een nieuw deel geopend hoor, reeksen gaat niet automagisch bij het tweede deel, moeten jullie doen.
ohquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon middels de knop een nieuw deel geopend hoor, reeksen gaat niet automagisch bij het tweede deel (want nog niet gereekst), moeten jullie doen.
Dat is toch exact wat ze nu gedaan hebben? Er is een hele kaart gemaakt waar precies hoeveel stikstofreductie nodig is.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Neen, dan heb je het niet begrepen. Ik ben voor natuur maar dan wel met lokaal beleid specifiek gericht het stuk waar het om gaat. Lang niet alles is te regelen met stikstof, dat denkt iedereen ondertussen maar is gewoon onzin.
Daarbij, meten is weten. Begin daar eerst maar eens mee.
Is hier gereekstquote:
Nou, dat was me dan ook een klasse OP he?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nu toch alle mods en admins er zijn: kan iemand de originele OP uit deel 1 weer even terugzetten?
Anders open ik een nieuw deel met die OP, aangezien het nu een heel ander nieuwsbericht over een column uit december is geworden.
Het ging iig over recente ontwikkelingen binnen het onderwerp en niet over een column uit december.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou, dat was me dan ook een klasse OP he?
Doet ze wel snel thoughquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, nu zit de reeks er al op dzv @:Yvonne slimpie.
Het gaat over het stikstofprobleem. Maar goed, als het je niet bevalt ga je maar TR'en.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het ging iig over het onderwerp en niet over een column uit december.
Klopt, het viel mij onlangs ook al op dat ik ineens in het bos de bomen niet meer zag staan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het ging iig over recente ontwikkelingen binnen het onderwerp en niet over een column uit december.
Het was een regelrechte poging tot trolling. Die column in de huidige OP lijkt me veel gepaster.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het ging iig over recente ontwikkelingen binnen het onderwerp en niet over een column uit december.
Ik zie het probleem niet zo, maar eigen extra inbreng kan altijd overwogen worden lijkt mequote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gaat over het stikstofprobleem. Maar goed, als het je niet bevalt ga je maar TR'en.
Lief van je dat je als mede-Fries de originele OP weer hebt teruggezet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het gaat over het stikstofprobleem. Maar goed, als het je niet bevalt ga je maar TR'en.
Ik heb de orginele OP erbij gezet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |