Haaaaiquote:
Als rugnummer?quote:
Nee joh, zijn IQ zit echt heel veel lagerquote:
Wat fantastisch!quote:
Ohjaquote:
Ze maken weer mooie dingenquote:
Dan moet ik nog even oefenen denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
Chantal maken uit ballonnen, wie durft?
Op Chantal oefenenquote:
Maak een beginnetje. Als je het ziet is het heel makkelijk. Maar denk dat het vies tegen valt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
Chantal maken uit ballonnen, wie durft?
Ik ga daar zelf niet eens aan beginnen neequote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak een beginnetje. Als je het ziet is het heel makkelijk. Maar denk dat het vies tegen valt.
Is Deisyy ook gemaakt van ballonnen ja?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
Gaat het hier weer over ballonvrouwen?![]()
@:Deisyy
Ik ook niet hoor. Maar vind het wel kunstig wat ze er allemaal van makenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga daar zelf niet eens aan beginnen nee
Niet dat ik weet. Maar er is vast iemand die dat kanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is Deisyy ook gemaakt van ballonnen ja?
Zal er vast leuk uit zien,quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar vind het wel kunstig wat ze er allemaal van maken
Ja tv is prut de laatste tijd. Vooral in het weekend.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal er vast leuk uit zien,
maar ben er al wel weer weg.
Is weinig op tv
Deisyy die een papegaai imiteert moet wel lukkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar er is vast iemand die dat kan
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal er vast leuk uit zien,
maar ben er al wel weer weg.
Is weinig op tv
Wat een armoede he..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
Gillis als herhaling op de vrijdag....zijn ze gek geworden!!!
Mooi zoquote:
Ja en het roer om ook in de herhalingquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
Gillis als herhaling op de vrijdag....zijn ze gek geworden!!!
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
Gaat het hier weer over ballonvrouwen?![]()
@:Deisyy
Kijk jij dat ook Deisyy?quote:
O wat een leuk idee een gehaakt schilderij 👍🏻quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Hier staat Underwater op, één of andere wazige film die nog op de mediabox stond en ondertussen zit ik allerlei verschillende bloemetjes te haken voor op mijn bloemetjesschilderij.
Daarom heet het waarschijnlijk ook switch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik keek op Ziggo switch maar die zeikerds schakelden continu naar andere wedstrijdenNiet te doen dus heb weggeklikt
Ik vind het juist wel handig...quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daarom heet het waarschijnlijk ook switch?
Zoiets wordt het danquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een leuk idee een gehaakt schilderij 👍🏻
Ja maar er zou een ander programma komen en nu zenden ze dit uit, wat een herhaling is. Is er soms wat mis met het programma wat zou komen? niet dat het me iets interesseert maar ik vind Gillis grappig, bedacht me dat vrijdag een rare dag is, ...is het een herhaling ...quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en het roer om ook in de herhaling
Dat is wel heel leuk zegquote:
Ja zijn twee programmas van de buis gehaald. 1 op 4 of zoiets en dat programma waar je moest raden wat in de box zat.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar er zou een ander programma komen en nu zenden ze dit uit, wat een herhaling is. Is er soms wat mis met het programma wat zou komen? niet dat het me iets interesseert maar ik vind Gillis grappig, bedacht me dat vrijdag een rare dag is, ...is het een herhaling ...
Dat programma met Richard Groenendijk toch, volgens mij is dat ineens van de buis gehaald, ik denk dat de kijkcijfers tegenvielen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar er zou een ander programma komen en nu zenden ze dit uit, wat een herhaling is. Is er soms wat mis met het programma wat zou komen? niet dat het me iets interesseert maar ik vind Gillis grappig, bedacht me dat vrijdag een rare dag is, ...is het een herhaling ...
Laat me dat niet verbazen zeg, wat een armoede bepaalde programma's, maar ik vind het een grof schandaal om op vrijdag prime time een herhaling uit te zenden.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn twee programmas van de buis gehaald. 1 op 4 of zoiets en dat programma waar je moest raden wat in de box zat.
Ik keek dat niet eens, komop zeg. Ik kijk Gillis, vind ik al erg genoeg maar lager zak ik niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat programma met Richard Groenendijk toch, volgens mij is dat ineens van de buis gehaald, ik denk dat de kijkcijfers tegenvielen.
Ik heb het weleens langs zien komen, maar ook nooit echt naar gekeken, naar die Gillis ook niet trouwens, ik vind maar weinig leuk op tv eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik keek dat niet eens, komop zeg. Ik kijk Gillis, vind ik al erg genoeg maar lager zak ik niet.
Zijn er twee van de buis gehaald ja, de kijkcijfers gingen richting negatief geloof ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat programma met Richard Groenendijk toch, volgens mij is dat ineens van de buis gehaald, ik denk dat de kijkcijfers tegenvielen.
Ik vreesde het al een beetje toen ik het opzettequote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daarom heet het waarschijnlijk ook switch?
Kan best dat het er twee zijn, al heb ik geen idee welke die andere zou zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er twee van de buis gehaald ja, de kijkcijfers gingen richting negatief geloof ik.
https://www.ad.nl/show/sb(...)verstandig~a6eb57a3/quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan best dat het er twee zijn, al heb ik geen idee welke die andere zou zijn.
Met gelijke munt terugbetalenquote:
Sander Lantinga van tv halen is altijd vooruitgangquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/sb(...)verstandig~a6eb57a3/
Is Toy Box al geweest?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
'Concert' is hier nu hard bezig, herrie buiten
Ja ik was ook verbaasd maar ze zullen wel niets andersquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Laat me dat niet verbazen zeg, wat een armoede bepaalde programma's, maar ik vind het een grof schandaal om op vrijdag prime time een herhaling uit te zenden.
ee. Leuke film is er bijna niet meer op. Praat programma’s en spelletjes. Of die flesjes Gilles en de meilandjesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Dat met die box, hoe krijg je het verzonnen maar nog erger...de beslissing nemen om het uit te zenden.
Maar zo zijn er veel programma's tegenwoordig, wat een pulp.
Zover kan ik het gelukkig net niet horenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Toy Box al geweest?
Ojo ojo ojo jeee, I am Tarzan from jungle, you can be my friend
Ik heb vorige week nog een fles rum om te mixen gehaald, komt angstvallig dichtbij zoquote:
Jammer, het is namelijk wel een heel vrolijk liedjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zover kan ik het gelukkig net niet horen
Wat mix je er dan mee? Arsenicum?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een fles rum om te mixen gehaald, komt angstvallig dichtbij zo![]()
ik zit nog aan de goedkope rum gekocht bij de Lidl in Deutschlandquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een fles rum om te mixen gehaald, komt angstvallig dichtbij zo![]()
En proef je het verschil?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit nog aan de goedkope rum gekocht bij de Lidl in Deutschland
duurdere rum is wel wat zachter maar deze is ook prima te doen en was Eur 7 per flesquote:
Das niet veel nee, hoop flessen voor jou dusquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
duurdere rum is wel wat zachter maar deze is ook prima te doen en was Eur 7 per fles
en wat kost een normale fles ongeveer in NL??quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
duurdere rum is wel wat zachter maar deze is ook prima te doen en was Eur 7 per fles
goedkoper dan Eur 9 a 10 zie je het in NL zelden. Meestal standaard flessen Eur 12-14quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en wat kost een normale fles ongeveer in NL??
En een goede fles? Zie nu flessen van 50 euro voorbij komen. Of is dat zonde?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goedkoper dan Eur 9 a 10 zie je het in NL zelden. Meestal standaard flessen Eur 12-14
Soms mis ik het nog wel om in Limburg te wonen. Daar zat ik op een klein uurtje fietsen van een Kaufland en sommige dingen zijn daar echt 25 tot 50 procent goedkoper dan in NL.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit nog aan de goedkope rum gekocht bij de Lidl in Deutschland
Sinds ik student af ben, ben ik wel beetje burgerlijk gewordenquote:
had er wel eens 1 van Eur 50, gehad bij m'n 25 jarig jubileum op m'n werk, was heerlijk hoor, stuk zachter dan rum van Eur 14. Maar zelf heb ik dergelijke bedragen er niet voor overquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En een goede fles? Zie nu flessen van 50 euro voorbij komen. Of is dat zonde?
Dude, wat erg voor jequote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds ik student af ben, ben ik wel beetje burgerlijk geworden
zo 1 voor speciale momenten dusquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had er wel eens 1 van Eur 50, gehad bij m'n 25 jarig jubileum op m'n werk, was heerlijk hoor, stuk zachter dan rum van Eur 14. Maar zelf heb ik dergelijke bedragen er niet voor over
zo danquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb vorig weekend aan drankmisbruik gedaan
Als afzakker zalliggggggg, dus nu aan de rum/colaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuis moet ik me nu wel beetje netjes gaan gedragenquote:
Zomaar een bijna volle fles wodka door de gootsteen gegooidquote:
Hoe heeft het zover kunnen komenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thuis moet ik me nu wel beetje netjes gaan gedragen![]()
Gelukkig heb ik genoeg werk weekenden waarin ik me al tiener kan gedragen
allemaal aan de rumquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als afzakker zalliggggggg, dus nu aan de rum/cola
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zomaar een bijna volle fles wodka door de gootsteen gegooid
Zo'n fles heb ik ook.quote:
Whiskey opdrink meet bij Nijnquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo'n fles heb ik ook.
Jameson Whiskey uit 2013 die toen die op fles ging al 18 jaar gerijpt was. Die fles heeft al 5 verhuizingen meegemaakt sinds toen en is nog nooit geopend. Die kan onderhand al bijna een decennia zijn eigen alcohol bestellen
Hij gaat niet mee verhuizen en niemand wilde hem.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij gaat niet mee verhuizen en niemand wilde hem.
Dus maar leeg.
Als ik ooit weer drank mag komt er een, goede, nieuwe
RIPquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij gaat niet mee verhuizen en niemand wilde hem.
Dus maar leeg.
Als ik ooit weer drank mag komt er een, goede, nieuwe
Ja, was een moeilijk momentjequote:
Er zijn slecht 2 voorwaarden waaronder die fles aangebroken gaat worden, tot die tijd blijft die mooi op haar plekje staanquote:
goedkoopste flesje dat ik paar weken terug meenam was Eur 5.99. Geen idee of die smaakt.quote:
Alles wat je single drinkt moet kwaliteit zijn, moet je niet aan een mix wagen, zonde van kwaliteit. Een mix drink je met een goedkopere variant.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spelers en rangnick niet zo tevredenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat .. niet van Frankrijk verloren
oke, was vandaag nog in duitsland maar zal eens oplettenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goedkoopste flesje dat ik paar weken terug meenam was Eur 5.99. Geen idee of die smaakt.
De Eur 6.99 variant is zelfs puur goed te doen
10 euro per 70cl heb je in Duitsland al snel redelijk goed spul te pakken iddquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goedkoopste flesje dat ik paar weken terug meenam was Eur 5.99. Geen idee of die smaakt.
De Eur 6.99 variant is zelfs puur goed te doen
Het was geen goede wedstrijdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
spelers en rangnick niet zo tevreden
Een dreiging om je te verwerken in een stoofpot of een pistool tegen je hoofd?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er zijn slecht 2 voorwaarden waaronder die fles aangebroken gaat worden, tot die tijd blijft die mooi op haar plekje staan
In het geval van dat soort dreigementen krijg je eerder het Hertogdom Limburg of Duitstalig Europa aan je voordeurquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een dreiging om je te verwerken in een stoofpot of een pistool tegen je hoofd?
Die kunnen mijn voordeur toch niet vindenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het geval van dat soort dreigementen krijg je eerder het Hertogdom Limburg of Duitstalig Europa aan je voordeur
Frankrijk staat wel laatstequote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
met de spel is rangnick tevreden
maar met de 1:1 niet
Niet verrassend helaas. Hoor weer steeds meer de term 'lockdown' vallen.quote:
ja, lekker alles weer dichtgooien voor een variant waar de meerderheid alleen een natte neus van krijgtquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet verrassend helaas. Hoor weer steeds meer de term 'lockdown' vallen.
zolang we rutte en vvd hebben worden de achterliggende problemen alleen maar groter, dus blijven we van lockdown naar lockdown gaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, lekker alles weer dichtgooien voor een variant waar de meerderheid alleen een natte neus van krijgt
mja dat zou ik onderschrijven als we het enige land waren waar dat speeldequote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
zolang we rutte en vvd hebben worden de achterliggende problemen alleen maar groter, dus blijven we van lockdown naar lockdown gaan.
Het is (deels) op te lossen, maar niet met deze clown/partij.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja dat zou ik onderschrijven als we het enige land waren waar dat speelde
waar ging het, behalve dat ze meer IC plekken hebben, (bv) beter in het heilige Duitsland?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is (deels) op te lossen, maar niet met deze clown/partij.
Best wel wat landen. We waren veels te laat met vaccins, zorg is goed maar slecht geregeld voor dit soort situaties, etcetc.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waar ging het, behalve dat ze meer IC plekken hebben, (bv) beter in het heilige Duitsland?
laat met vaccins, maar eerder klaar dan vele andere landenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Best wel wat landen. We waren veels te laat met vaccins, zorg is goed maar slecht geregeld voor dit soort situaties, etcetc.
Alleen waren dan de 'zwakke' groepen al wel besmet hier.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laat met vaccins, maar eerder klaar dan vele andere landen
het is makkelijk afgeven op de huidige regering, denk zowaar dat ook linksdraaiende partijen en populistische partijen het niet beter gedaan hadden, vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen waren dan de 'zwakke' groepen al wel besmet hier.
De groepen aan het eind hebben minder aan het vaccin.
Klopt dat het moeilijk is.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is makkelijk afgeven op de huidige regering, denk zowaar dat ook linksdraaiende partijen en populistische partijen het niet beter gedaan hadden, vanaf de zijlijn is het makkelijk roepen.
Daarmee beweer ik niet dat er geen grote fouten gemaakt zijn overigens, er is geen land deze crisis doorgekomen zonder grote fouten
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet verrassend helaas. Hoor weer steeds meer de term 'lockdown' vallen.
Is die niet al begonnen??quote:
Das wel een probleem, weet echt niet op wie ik stemmen moetquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:28 schreef Koen66 het volgende:
welke partij is in NL overigens capabel volgens jou om het wel goed op te lossen MArc?
Nee, er is geen partij te bedenken waar ik 100% achter sta momenteelquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel een probleem, weet echt niet op wie ik stemmen moet
Programma's zien er soms mooi uit, maar ze maken er zo'n teringzooi van allemaal.
Weet jij het wel?
Er is ook geen nieuwe politiek nu. Het is oude politiek die nog wat erger gemaakt is.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, er is geen partij te bedenken waar ik 100% achter sta momenteel
Huidige regering had gewoon, ondanks meerderheid, niet verder moeten gaan, dan had ik in 'nieuwe politiek' geloofd.
meest erge vind ik nog Kaag. Net zo'n leugenachtig type als Rutte met d'r nieuwe politiek.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is ook geen nieuwe politiek nu. Het is oude politiek die nog wat erger gemaakt is.
De stapel van faaldossiers is zo ongelofelijk groot, en dan het nog zelf verder willen verkloten
De meesten zouden weg moeten ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meest erge vind ik nog Kaag. Net zo'n leugenachtig type als Rutte met d'r nieuwe politiek.
Ja, dan had je al moeten opstappen met je schandalen
welke video?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:05 schreef Prisha het volgende:
Die video die ik eerder postte was een soort van fake
Ik postte eerder vandaag een YouTube met line up van de 4 planeten die je nu kan zien. Door een telescoop.quote:
Hoiquote:
iedereen zoeken naar die fucking planetenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik postte eerder vandaag een YouTube met line up van de 4 planeten die je nu kan zien. Door een telescoop.
Maar dat was dus niet echt.
Zit je nog aan de pillen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:05 schreef Prisha het volgende:
Die video die ik eerder postte was een soort van fake
Over een paar minuten is de ‘best view’quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedereen zoeken naar die fucking planeten
Je kan ze uiteraard buiten met blote oog zien. Maar beeld door een telescoop is nog mooier. Mijn broer wees me erop dat t niet klopte.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
iedereen zoeken naar die fucking planeten
Dat zegt ie de hele tijd alquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over een paar minuten is de ‘best view’
Zo dicht bij elkaar is ook wel erg onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je kan ze uiteraard buiten met blote oog zien. Maar beeld door een telescoop is nog mooier. Mijn broer wees me erop dat t niet klopte.
Nee dinsdag mee gestopt. Ik lag ineens op de badkamer vloer met geen idee hoe ik daar terechtgekomen was. Enorm van geschrokken. Dquote:
je zou het moeten lopenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo dicht bij elkaar is ook wel erg onwaarschijnlijk.
Mijn broer had een tijdje terug twee in beeld die redelijk dicht bijelkaar leken. Maar vier is wel verdacht ja.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zo dicht bij elkaar is ook wel erg onwaarschijnlijk.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee dinsdag mee gestopt. Ik lag ineens op de badkamer vloer met geen idee hoe ik daar terechtgekomen was. Enorm van geschrokken. D
In de video kun je overspringen.quote:
Jajaquote:
Jaquote:
Wow…quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee dinsdag mee gestopt. Ik lag ineens op de badkamer vloer met geen idee hoe ik daar terechtgekomen was. Enorm van geschrokken. D
Dat was ook mijn gedachte. Zoiets neem ik nooit meer als ik alleen in huis ben.quote:
wow da's inderdaad schrikkenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Staat wel in de bijwerkingenquote:
quote:De meest voorkomende bijwerkingen van tramadol zijn misselijkheid, braken en obstipatie. Ook kan slaperigheid, verwardheid en hoofdpijn voorkomen. Minder voorkomende bijwerkingen zijn diarree, flauwvallen en vermoeidheid. Hartkloppingen, benauwdheid en jeuk of uitslag zijn ook minder voorkomende bijwerkingen.
ja echt wel.quote:
Heb jij nooit in de auto dat je denkt, he ben ik hier al?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:16 schreef Koen66 het volgende:
niet weten hoe ik ergens gekomen ben dan is er bij mij alcohol in het spel, en ook wel eens met een voedselvergiftiging
haha inderdaad ook wel eens gehad, zo in gedachten verzonken dat ik echt goed moet bedenken dat ik op het tussenliggende stuk ook gereden hebquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij nooit in de auto dat je denkt, he ben ik hier al?
Ik was enorm suf, desgeorienteerd, misselijk, en wankelig.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Staat wel in de bijwerkingen
Maar nog steeds, soms wel pijnstilling nemen hoor.
Je rug wel weer iets minder slecht?
[..]
Hopelijk heb je het niet meer nodig, maar volgende keer gewoon iets anders vragen aan je huisarts.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was enorm suf, desgeorienteerd, misselijk, en wankelig.
Rug is bijna weer de oude. Alleen zitten in een rechte stoel is nog ongemakkelijk
Ik moest naar het toilet. Het was s nachts. Ik weet dat ik twee keer bijna viel op weg naar t toilet. Maar toilet heb ik wel gehaald. Dat weet ik nog. En ineens lag ik op de grond. Ik had al wel doorgetrokken maar daarna ben ik t kwijt.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:16 schreef Koen66 het volgende:
niet weten hoe ik ergens gekomen ben dan is er bij mij alcohol in het spel, en ook wel eens met een voedselvergiftiging
De volgende keer?? Ik wil geen volgende keer. Die rug ben ik klaar mee hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je het niet meer nodig, maar volgende keer gewoon iets anders vragen aan je huisarts.
Mooi zo, die laatste restjes gaan er dan ook weer uit
gedoe met je rug sucks, ik weet er ook alles vanquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
De volgende keer?? Ik wil geen volgende keer. Die rug ben ik klaar mee hoor
Dat zeg ik, hopelijk heb je het niet nodigquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
De volgende keer?? Ik wil geen volgende keer. Die rug ben ik klaar mee hoor
Hoezo nep?quote:
Ah ja zie ik ben nog suffigquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, hopelijk heb je het niet nodig
Zie mijn bericht van vorige pagina ergensquote:
Dat verspringen wat je zag is dus te verklarenquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zie mijn bericht van vorige pagina ergens
Had je overlast en heb je gebeldquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ah. het feestje hier is afgelopen.
Nu komen de sirenes
Met het raam dicht ging het wel,quote:
Ah ok...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met het raam dicht ging het wel,
bellen had geen zin, was een 'groot' festival
Whoop whoop that's the sound of the policequote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ah. het feestje hier is afgelopen.
Nu komen de sirenes
Dat jaquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:40 schreef engine het volgende:
[..]
Whoop whoop that's the sound of the police
Mooi weer dus om je ex nog ff uit te laten!2@quote:Op zaterdag 11 juni 2022 01:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
het is nog wel lekker weer buiten
niet koud
jeetjequote:Op zaterdag 11 juni 2022 01:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi weer dus om je ex nog ff uit te laten!2@
[ afbeelding ]
wie is dat leukertje?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 01:36 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi weer dus om je ex nog ff uit te laten!2@
[ afbeelding ]
quote:
Ik wist het niet zeker maar ik zat ook al een beetje zoquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mijn broer had een tijdje terug twee in beeld die redelijk dicht bijelkaar leken. Maar vier is wel verdacht ja.
Dit had ik moeten weten. Plus de line up zoals in Stellarium is anders.
Ergens snap ik ze wel.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 06:02 schreef pullup het volgende:
Die stomme boeren zijn nu al weer een stapje te ver gegaan
Maakt het nog niet goed.quote:
Dat is zeker waar. Koeien mogen niet meer maar vliegen voor de lolquote:
Dit is echt mooiquote:
Morguh Chanelquote:
Hey Enginequote:
Lijkt me heel beangstigend voor de minister en haar gezin.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 06:02 schreef pullup het volgende:
Die stomme boeren zijn nu al weer een stapje te ver gegaan
Sufferdsquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:28 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk Pullup, zo moet je met een boot omgaan
[ afbeelding ]
Food now?
[ afbeelding ]
Ik ben al bruinquote:
Is r weer een demostratie?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:43 schreef pullup het volgende:
Er rijd hier nu een draaiorgel onderlangs
Ze hebben zowaar een aardige rol er op gezet
wahhh wat leuk !quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:40 schreef -Shii- het volgende:
@:Prisha Kijk deze Groot dan.Nieuw bij Lego.
[ afbeelding ]
Ik ook wit.quote:
Gelukkig niet, gewoon de gebruikelijke zaterdag tour van dat dingquote:
Petje op en goed smerenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig niet, gewoon de gebruikelijke zaterdag tour van dat ding
Meestal ben ik nog in Utrecht maar ik ga zo door naar de Bosbaan
Ik niet maar ga ook niet in de zon zittenquote:
Heb je een plantenspuit bij het raam staan, tijd voor een plaatselijk buitjequote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:53 schreef pullup het volgende:
Hij blijft nu wat te lang plakken onder mijn raamHet is wel weer mooi geweest
Ik smeer hem welquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je een plantenspuit bij het raam staan, tijd voor een plaatselijk buitje
quote:
Die dingen moeten ze echt verbiedenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:43 schreef pullup het volgende:
Er rijd hier nu een draaiorgel onderlangs
Ze hebben zowaar een aardige rol er op gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ja, en het aangekoekte ging er met een sponsje vanaf. Ding was ook ruw aan de binnenkant. Nicequote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:07 schreef chufi het volgende:
Zo en de behandeling was groene zeep en een bakje ammonia een nacht in de oven laten staan?
Wie weet ooitquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, en het aangekoekte ging er met een sponsje vanaf. Ding was ook ruw aan de binnenkant. Nice
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:02 schreef Soury het volgende:
@:Prisha Voor en na behandeling. Let op schokkende beelden(Rookoven is minstens 20 jaar oud)
Zo dan, wat een verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Een non-binair persoon is iemand die zich niet thuis voelt in de binaire gendercategorieën man of vrouw en zich beter voelt bij een andere, niet-binaire, genderidentiteit. Dit uit zich soms in de genderexpressie, door mannelijke en vrouwelijke kenmerken te combineren of net te verwerpen.
Mehh !!quote:
Ja goed he? Ik dacht laatst nog om een nieuwe te kopen na zoveel jaren trouwe dienst. Kreeg dat kreng ook niet met staalspons schoon. En toen ging er gister een lampje branden. Ik smeer de hele zooi in en welterusten.quote:
Heeft je een hoop geld bespaart. Slapend rijk worden 😏quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja goed he? Ik dacht laatst nog om een nieuwe te kopen na zoveel jaren trouwe dienst. Kreeg dat kreng ook niet met staalspons schoon. En toen ging er gister een lampje branden. Ik smeer de hele zooi in en welterusten.
Het gaat mij er meer om dat dit simpele oma truukje (groene zeep en amonia) echt werkt !! Je moest eens weten hoe vaak ik dure spuitbussen en dat soort "ovenreiniger" heb gekocht. En nog kon ik niet door mijn raampje kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft je een hoop geld bespaart. Slapend rijk worden 😏
Daar smeer je het mee in, laat je intrekken en dan haal je het er met een natte doek af?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om dat dit simpele oma truukje (groene zeep en amonia) echt werkt !! Je moest eens weten hoe vaak ik dure spuitbussen en dat soort "ovenreiniger" heb gekocht. En nog kon ik niet door mijn raampje kijken
Ja alles goed insmeren met die dikke zeep uit een bus. Kommetje amonia erbij en gaan (een nachtje) Ja daarna afspoelen en wassen. Ik heb nog een gietijzeren pan die ouder is als ik ben die ga ik ook een keer doen. Heeft wel een houten steel. Die pak ik wel in.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar smeer je het mee in, laat je intrekken en dan haal je het er met een natte doek af?
Hoe simpel kan het zijn, je met het maar net weten.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja alles goed insmeren met die dikke zeep uit een bus. Kommetje amonia erbij en gaan (een nachtje) Ja daarna afspoelen en wassen. Ik heb nog een gietijzeren pan die ouder is als ik ben die ga ik ook een keer doen. Heeft wel een houten steel. Die pak ik wel in.
Ja echt, maar die gouden tip kwam van Deisyy. Ik was ook al zo blij met mijn oven, roosters en bakplaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe simpel kan het zijn, je met het maar net weten.
Leuk werk als je het zo mooi schoon krijgt
Slimme tip van Deisyyquote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt, maar die gouden tip kwam van Deissy. Ik was ook al zo blij met mijn oven, roosters en bakplaat.
Oh verkeerd gespeld (niet zeggen he?)quote:
quote:
Vroeger vond ik het heel erg, tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook wit.
Expres. Veel beter voor mijn huid. Als ik straks 80 ben zie ik eruit als 60 in plaats van andersom
Uren in de zon liggen en dan vervolgens een maand later weer wit zijn, ik heb dat nooit begrepen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vroeger vond ik het heel erg, tegenwoordig niet meer.
Als kind moest ik altijd een grote sombrero op en helemaal ingesmeerd tegen de zon. Brrr![]()
En wat je zegt: liever wit dan een oude huid
Ik ook niet, ik heb er ook geen geduld voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uren in de zon liggen en dan vervolgens een maand later weer wit zijn, ik heb dat nooit begrepen.
Heb de moeite er nooit voor gedaan in ieder geval
Nee maar ik vind het ook niet zo fijn. Zon is leuk maar ik ga er geen uren in bakken. Mijn zus valt zo in slaap in de zon.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb er ook geen geduld voor.
Toen de kinderen klein waren zat ik wel uren buiten met ze. Boekje erbij, maar altijd in de schaduw, nooit pal in de zon.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 16:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb er ook geen geduld voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |