Haaaaiquote:
Als rugnummer?quote:
Nee joh, zijn IQ zit echt heel veel lagerquote:
Wat fantastisch!quote:
Ohjaquote:
Ze maken weer mooie dingenquote:
Dan moet ik nog even oefenen denk ikquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
Chantal maken uit ballonnen, wie durft?
Op Chantal oefenenquote:
Maak een beginnetje. Als je het ziet is het heel makkelijk. Maar denk dat het vies tegen valt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
Chantal maken uit ballonnen, wie durft?
Ik ga daar zelf niet eens aan beginnen neequote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak een beginnetje. Als je het ziet is het heel makkelijk. Maar denk dat het vies tegen valt.
Is Deisyy ook gemaakt van ballonnen ja?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
Gaat het hier weer over ballonvrouwen?![]()
@:Deisyy
Ik ook niet hoor. Maar vind het wel kunstig wat ze er allemaal van makenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga daar zelf niet eens aan beginnen nee
Niet dat ik weet. Maar er is vast iemand die dat kanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is Deisyy ook gemaakt van ballonnen ja?
Zal er vast leuk uit zien,quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Maar vind het wel kunstig wat ze er allemaal van maken
Ja tv is prut de laatste tijd. Vooral in het weekend.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal er vast leuk uit zien,
maar ben er al wel weer weg.
Is weinig op tv
Deisyy die een papegaai imiteert moet wel lukkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar er is vast iemand die dat kan
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal er vast leuk uit zien,
maar ben er al wel weer weg.
Is weinig op tv
Wat een armoede he..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
Gillis als herhaling op de vrijdag....zijn ze gek geworden!!!
Mooi zoquote:
Ja en het roer om ook in de herhalingquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
Gillis als herhaling op de vrijdag....zijn ze gek geworden!!!
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:58 schreef Domnivoor het volgende:
Gaat het hier weer over ballonvrouwen?![]()
@:Deisyy
Kijk jij dat ook Deisyy?quote:
O wat een leuk idee een gehaakt schilderij 👍🏻quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Hier staat Underwater op, één of andere wazige film die nog op de mediabox stond en ondertussen zit ik allerlei verschillende bloemetjes te haken voor op mijn bloemetjesschilderij.
Daarom heet het waarschijnlijk ook switch?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik keek op Ziggo switch maar die zeikerds schakelden continu naar andere wedstrijdenNiet te doen dus heb weggeklikt
Ik vind het juist wel handig...quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daarom heet het waarschijnlijk ook switch?
Zoiets wordt het danquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een leuk idee een gehaakt schilderij 👍🏻
Ja maar er zou een ander programma komen en nu zenden ze dit uit, wat een herhaling is. Is er soms wat mis met het programma wat zou komen? niet dat het me iets interesseert maar ik vind Gillis grappig, bedacht me dat vrijdag een rare dag is, ...is het een herhaling ...quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en het roer om ook in de herhaling
Dat is wel heel leuk zegquote:
Ja zijn twee programmas van de buis gehaald. 1 op 4 of zoiets en dat programma waar je moest raden wat in de box zat.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar er zou een ander programma komen en nu zenden ze dit uit, wat een herhaling is. Is er soms wat mis met het programma wat zou komen? niet dat het me iets interesseert maar ik vind Gillis grappig, bedacht me dat vrijdag een rare dag is, ...is het een herhaling ...
Dat programma met Richard Groenendijk toch, volgens mij is dat ineens van de buis gehaald, ik denk dat de kijkcijfers tegenvielen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar er zou een ander programma komen en nu zenden ze dit uit, wat een herhaling is. Is er soms wat mis met het programma wat zou komen? niet dat het me iets interesseert maar ik vind Gillis grappig, bedacht me dat vrijdag een rare dag is, ...is het een herhaling ...
Laat me dat niet verbazen zeg, wat een armoede bepaalde programma's, maar ik vind het een grof schandaal om op vrijdag prime time een herhaling uit te zenden.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zijn twee programmas van de buis gehaald. 1 op 4 of zoiets en dat programma waar je moest raden wat in de box zat.
Ik keek dat niet eens, komop zeg. Ik kijk Gillis, vind ik al erg genoeg maar lager zak ik niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat programma met Richard Groenendijk toch, volgens mij is dat ineens van de buis gehaald, ik denk dat de kijkcijfers tegenvielen.
Ik heb het weleens langs zien komen, maar ook nooit echt naar gekeken, naar die Gillis ook niet trouwens, ik vind maar weinig leuk op tv eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik keek dat niet eens, komop zeg. Ik kijk Gillis, vind ik al erg genoeg maar lager zak ik niet.
Zijn er twee van de buis gehaald ja, de kijkcijfers gingen richting negatief geloof ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat programma met Richard Groenendijk toch, volgens mij is dat ineens van de buis gehaald, ik denk dat de kijkcijfers tegenvielen.
Ik vreesde het al een beetje toen ik het opzettequote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daarom heet het waarschijnlijk ook switch?
Kan best dat het er twee zijn, al heb ik geen idee welke die andere zou zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er twee van de buis gehaald ja, de kijkcijfers gingen richting negatief geloof ik.
https://www.ad.nl/show/sb(...)verstandig~a6eb57a3/quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan best dat het er twee zijn, al heb ik geen idee welke die andere zou zijn.
Met gelijke munt terugbetalenquote:
Sander Lantinga van tv halen is altijd vooruitgangquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/sb(...)verstandig~a6eb57a3/
Is Toy Box al geweest?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
'Concert' is hier nu hard bezig, herrie buiten
Ja ik was ook verbaasd maar ze zullen wel niets andersquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Laat me dat niet verbazen zeg, wat een armoede bepaalde programma's, maar ik vind het een grof schandaal om op vrijdag prime time een herhaling uit te zenden.
ee. Leuke film is er bijna niet meer op. Praat programma’s en spelletjes. Of die flesjes Gilles en de meilandjesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:24 schreef Chanel5 het volgende:
Dat met die box, hoe krijg je het verzonnen maar nog erger...de beslissing nemen om het uit te zenden.
Maar zo zijn er veel programma's tegenwoordig, wat een pulp.
Zover kan ik het gelukkig net niet horenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is Toy Box al geweest?
Ojo ojo ojo jeee, I am Tarzan from jungle, you can be my friend
Ik heb vorige week nog een fles rum om te mixen gehaald, komt angstvallig dichtbij zoquote:
Jammer, het is namelijk wel een heel vrolijk liedjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zover kan ik het gelukkig net niet horen
Wat mix je er dan mee? Arsenicum?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een fles rum om te mixen gehaald, komt angstvallig dichtbij zo![]()
ik zit nog aan de goedkope rum gekocht bij de Lidl in Deutschlandquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vorige week nog een fles rum om te mixen gehaald, komt angstvallig dichtbij zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |