quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, kom ik morgen met de derde klasse van Helmond Sport en hun familie een paar tafeltjes vol doen
kijk er naar uitquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
We's de veur 'n troage bediening hier... goa suubiet acuut 'n'n klaagt indiene, war
de heej diejen slaang wel verdientquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
niet zo kijken, krijg je misschien wel fooi
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
niet zo kijken, krijg je misschien wel fooi
wat?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
de heej diejen slaang wel verdient
ah jaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heeft dat serpent wel verdient
neequote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe je wel eens expres een V-truitje aan?
ja, echt fijnquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Architecture is ook bizar bij sommige setshttps://www.brickeconomy.(...)ture-skylines-berlin
Ben je de enige dan buiten? Of loop je dat met meer collega's.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:51 schreef bitterbal het volgende:
zie dat ik zondag buiten sta en mooi weer dus wordt daar denk ik veel drukker als binnen.![]()
morgen maar vragen of ik naar binnen mag
nee meer collega'squote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je de enige dan buiten? Of loop je dat met meer collega's.
Van die serie heb ik er geloof ik nog wel een paar nieuw in de doos liggenquote:
Dat scheelt alweer.quote:
ik heb er 1, niet zo'n fan van die architecture seriequote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die serie heb ik er geloof ik nog wel een paar nieuw in de doos liggen
Verschilt echt heel erg per set, bijvoorbeeld het Vrijheidsbeeld of Guggenheim waren gewoon echt leuk om te bouwen, maar het Witte Huis dat was echt gewoon irritant eentonig.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 1, niet zo'n fan van die architecture serie
ik vind de modulaire huizen echt tofquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschilt echt heel erg per set, bijvoorbeeld het Vrijheidsbeeld of Guggenheim waren gewoon echt leuk om te bouwen, maar het Witte Huis dat was echt gewoon irritant eentonig.
Ik heb daarvan alleen de Downtown Dinerquote:
die wil ik nog hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daarvan alleen de Downtown DinerHeb nu ook nog deze liggen, lijkt me ook een leuke set om te bouwen https://www.lego.com/nl-nl/product/medieval-blacksmith-21325
Gelukkig houdt het wel zijn waarde.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammer dat die bouwsets zo duur zijn, anders had ik er echt wel meer gehad...
dat is inderdaad wel een dingetjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja en binnenkort worden ze allemaal duurder gemaakt, zoals allesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alleen nog maar LEGO voor de allerrijkstenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en binnenkort worden ze allemaal duurder gemaakt, zoals alles
Jij kan toch minimaal wel wat setjes betalenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen nog maar LEGO voor de allerrijksten
Misschien kan ik ze kopen en weggeven?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij kan toch minimaal wel wat setjes betalen
Voorheen stond er bij jou in de Foqueville OP toch iets van 'weldoener'?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kan ik ze kopen en weggeven?
Nog net op tijd bij de AH?quote:
Laatst voor het eerst sinds de cojona ook weer geweest. Blijft een superpark.quote:
gewoon boos kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Even kijken wanneer ik dan naar de Efteling kan. Nu schijnt het er heel druk te zijn met schoolreisjes. Kutkinderen ook altijd overal.
Dat helpt helaas niet als er zo'n hele klas voor je in de rij staat voor de attractie.quote:
De hel.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat helpt helaas niet als er zo'n hele klas voor je in de rij staat voor de attractie.
hard niezen en rochelen, misschien speelt de corona angst weer een beetje opquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat helpt helaas niet als er zo'n hele klas voor je in de rij staat voor de attractie.
Inderdaad. Zo zonde. Het is al zo duur en als je ook nog de kostbare uren van de dag verspilt in die wachtrijen, dat is toch niet leuk.quote:
Zo te zien zo'n kleine 50 euro per toegangsticket. Plus 12.50 voor een parkeerticket.quote:
Dit ja. Veel beter.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik naar de Efteling ga, ga ik meestal in het najaar in een week dat er geen schoolvakantie is. Echt heerlijk rustig met nauwelijks wachttijden echt maximaal 15 minuten ofzo...
Goedkoper dan Disney in ieder geval, da's al iets van eur 90 afaikquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo te zien zo'n kleine 50 euro per toegangsticket. Plus 12.50 voor een parkeerticket.
Je kunt er ook overnachten, er is een hotel en vakantiewoningen.
Ja ik ook, en dan alles in mooie herfsttintenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik naar de Efteling ga, ga ik meestal in het najaar in een week dat er geen schoolvakantie is. Echt heerlijk rustig met nauwelijks wachttijden echt maximaal 15 minuten ofzo...
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat zegeltjes over.
Morguh mschol en slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 05:41 schreef mschol het volgende:
[..]
moggûh
nu weer even kijkken of ik nog wat kan pitten
quote:
Morguh herenquote:
Oef, nu heb ik ook zin in een eitje op een witbrood met ham en kaas.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
Denk dat ik zo een eitje ga bakken
Mogguh Dotteke, en anderen. Een zonnige dag, zo te zien vanuit het zolderraam. Eerst maar eens een koffie. ☕quote:
Dit gaat een joop katers opleveren.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar eens een vriend helpen verhuizen. Die woont straks nog geen 10 minuten lopen bij me vandaan.
Succes. Hopelijk is al wel zoveel mogelijk in verhuisdozen gepakt. Anders schiet het niet op.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar eens een vriend helpen verhuizen. Die woont straks nog geen 10 minuten lopen bij me vandaan.
Ik heb berner worstjesquote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, nu heb ik ook zin in een eitje op een witbrood met ham en kaas.
Morguh Buda vakantieganger, hoe is het daar?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
Denk dat ik zo een eitje ga bakken
Het ziet er inderdaad niet verkeerd uit buiten het is ook al aangenaam.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Dotteke, en anderen. Een zonnige dag, zo te zien vanuit het zolderraam. Eerst maar eens een koffie. ☕
Momentje, ik ga muis het bed uit meppen en haar bevelen ook worstjes te gaan halen!quote:
Haar reactie "do it yourself".quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Momentje, ik ga muis het bed uit meppen en haar bevelen ook worstjes te gaan halen!
Ja, hij zit ook nog eens in zijn tweede jeugd. Dus ben er bang voor.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat een joop katers opleveren.
Tevens
Hey Dottie, lekker hoor. Geslapen als een marmot. En het is stralend weerquote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Buda vakantieganger, hoe is het daar?
Volgens mij staat alles klaar dus alles in de verhuisbus en dan in 1x alles over. Gaat naar een vrij compact appartement dus moet sowieso de helft laten staan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Succes. Hopelijk is al wel zoveel mogelijk in verhuisdozen gepakt. Anders schiet het niet op.
Over een paar maanden ben je zelf ook weer 18 en sta je in een veel te strakke broek op Stratumseind te loeren naar borstvlees.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, hij zit ook nog eens in zijn tweede jeugd. Dus ben er bang voor.
Lekker weertje, die gebouwen daar doen een beetje Scandinavisch aan.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hey Dottie, lekker hoor. Geslapen als een marmot. En het is stralend weer
[ afbeelding ]
FTFYquote:Op zaterdag 11 juni 2022 07:50 schreef UitStraling het volgende:
thee, thee, lekker bekske thee,
Jongens wie lust er een kupke,
thee, thee, lekker bekske thee,
Wat knapt unne mens daarvan op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |