ah jaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heeft dat serpent wel verdient
neequote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:33 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe je wel eens expres een V-truitje aan?
ja, echt fijnquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Architecture is ook bizar bij sommige setshttps://www.brickeconomy.(...)ture-skylines-berlin
Ben je de enige dan buiten? Of loop je dat met meer collega's.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:51 schreef bitterbal het volgende:
zie dat ik zondag buiten sta en mooi weer dus wordt daar denk ik veel drukker als binnen.![]()
morgen maar vragen of ik naar binnen mag
nee meer collega'squote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je de enige dan buiten? Of loop je dat met meer collega's.
Van die serie heb ik er geloof ik nog wel een paar nieuw in de doos liggenquote:
Dat scheelt alweer.quote:
ik heb er 1, niet zo'n fan van die architecture seriequote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die serie heb ik er geloof ik nog wel een paar nieuw in de doos liggen
Verschilt echt heel erg per set, bijvoorbeeld het Vrijheidsbeeld of Guggenheim waren gewoon echt leuk om te bouwen, maar het Witte Huis dat was echt gewoon irritant eentonig.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 1, niet zo'n fan van die architecture serie
ik vind de modulaire huizen echt tofquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verschilt echt heel erg per set, bijvoorbeeld het Vrijheidsbeeld of Guggenheim waren gewoon echt leuk om te bouwen, maar het Witte Huis dat was echt gewoon irritant eentonig.
Ik heb daarvan alleen de Downtown Dinerquote:
die wil ik nog hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daarvan alleen de Downtown DinerHeb nu ook nog deze liggen, lijkt me ook een leuke set om te bouwen https://www.lego.com/nl-nl/product/medieval-blacksmith-21325
Gelukkig houdt het wel zijn waarde.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammer dat die bouwsets zo duur zijn, anders had ik er echt wel meer gehad...
dat is inderdaad wel een dingetjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja en binnenkort worden ze allemaal duurder gemaakt, zoals allesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alleen nog maar LEGO voor de allerrijkstenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en binnenkort worden ze allemaal duurder gemaakt, zoals alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |