Ja. Lego is wel wat beter. Dat merkte ik met die toren van Pisa ook wel. Maar het bouwproces was erg leuk tijdverdrijf...quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:52 schreef mschol het volgende:
[..]
mja.. ik merk gewoon dat ik de kwaliteit beduidend minder vind
Ja die neem ik dan. Kunnen in de AF.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:19 schreef kwiwi het volgende:
Deze![]()
https://www.kippie.nl/loempia-kip-3-stuks
Ik was van de week bij iemand die de millennium falcon maakt van het merk Lepin. Zag er best oke uit op de verkleurde steentjes na.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 1 lepin model en daarmee ben ik wel genezen van lepin spul..
nog wel een andere kleine, gekregen van neef:
[ afbeelding ]
Binnenkort ook maar even halen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die neem ik dan. Kunnen in de AF.
das zonde..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:56 schreef Ama het volgende:
Sommige steentjes lijken te lang in de zon te hebben gelegen ofzo.
Maar moet zeggen als ik die paar stenen even weg denk zag het er verder best netjes uit moet ik zeggen (als LEGO noob).quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
das zonde..
is bij normale lego om te draaien met uv lamp en waterstofperoxide (hoog %)
het ziet er ook best ok uit, dat is niet direct mijn probleem..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar moet zeggen als ik die paar stenen even weg denk zag het er verder best netjes uit moet ik zeggen (als LEGO noob).
quote:
Ik koop ook alleen maar echte, geen zin in dat namaak spulquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:59 schreef mschol het volgende:
[..]
het ziet er ook best ok uit, dat is niet direct mijn probleem..
ik merk dat de kwaliteit van de stenen gewoon minder is
Ongeheardquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:53 schreef bitterbal het volgende:
kijk de film dark shadows met johney depp
probleem met het model wat ik heb van lepin, is dat het origineeel nu voor pak em beet 1000 euro van de hand gaatquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop ook alleen maar echte, geen zin in dat namaak spul
Zeker nog in een tijd gekocht dat je nog niet zoveel Lego kochtquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:10 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem met het model wat ik heb van lepin, is dat het origineeel nu voor pak em beet 1000 euro van de hand gaat
nee, geen geld toen om dat model te kopen..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeker nog in een tijd gekocht dat je nog niet zoveel Lego kocht
* trekt zijn rode pandapak aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:20 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
*doet balkon deur open*
*springt in de auto met rode pandapakje aanquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:20 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
*doet balkon deur open*
Ja prijzen gaan nogal schandalig hard omhoog zodra een set uit productie is, heb hier nog wel wat ongeopende sets liggen die ik niet open wil maken omdat ze inmiddels het veelvoudige waard zijnquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:21 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, geen geld toen om dat model te kopen..
en nu dus pricey pricey om het origineel te kopen
toen wassie 250
Je balkondeur open gezet?quote:
het ligt echt aan het model.. deze is wel heel hard gegaan.. ik zie dat hij nu "wat" duurder is:quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja prijzen gaan nogal schandalig hard omhoog zodra een set uit productie is, heb hier nog wel wat ongeopende sets liggen die ik niet open wil maken omdat ze inmiddels het veelvoudige waard zijn
Architecture is ook bizar bij sommige setsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
het ligt echt aan het model.. deze is wel heel hard gegaan.. ik zie dat hij nu "wat" duurder is:
https://www.brickeconomy.com/set/10196-1/lego-grand-carousel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |