Ik heb daarvan alleen de Downtown Dinerquote:
die wil ik nog hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb daarvan alleen de Downtown DinerHeb nu ook nog deze liggen, lijkt me ook een leuke set om te bouwen https://www.lego.com/nl-nl/product/medieval-blacksmith-21325
Gelukkig houdt het wel zijn waarde.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Jammer dat die bouwsets zo duur zijn, anders had ik er echt wel meer gehad...
dat is inderdaad wel een dingetjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ja en binnenkort worden ze allemaal duurder gemaakt, zoals allesquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Alleen nog maar LEGO voor de allerrijkstenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en binnenkort worden ze allemaal duurder gemaakt, zoals alles
Jij kan toch minimaal wel wat setjes betalenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen nog maar LEGO voor de allerrijksten
Misschien kan ik ze kopen en weggeven?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij kan toch minimaal wel wat setjes betalen
Voorheen stond er bij jou in de Foqueville OP toch iets van 'weldoener'?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kan ik ze kopen en weggeven?
Nog net op tijd bij de AH?quote:
Laatst voor het eerst sinds de cojona ook weer geweest. Blijft een superpark.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |