He jarigequote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ben wel klaar met die lange discussie over DTS..
Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Ik heb trouwens die mayo gehaald wat jij laatst zei maar ik hou het liever bij calve 😏quote:
Nee wat boodschappen gedaan voor zondagquote:
Jezelf lekker verwendquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee wat boodschappen gedaan voor zondag
Oh en een nieuwe trui gekocht
Oh welke? Weet niet eens meer. Oliehoorn?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb trouwens die mayo gehaald wat jij laatst zei maar ik hou het liever bij calve 😏
Straks misschien nog even op de fiets ijsje halen of een milkshakequote:
Die heb ik nog nooit gehad. Zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb deze frietsaus https://www.ah.nl/producten/product/wi194759/remia-friteslijn
Ja die heb de mayo en de fritessaus gehaald.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Oh welke? Weet niet eens meer. Oliehoorn?
Vind hem lekker, en zit veel minder suiker in..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad. Zal het eens proberen.
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Straks misschien nog even op de fiets ijsje halen of een milkshake
O dat is altijd goed. Zit er nog wel een beetje smaak aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind hem lekker, en zit veel minder suiker in..
Hey Maz.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:29 schreef mazaru het volgende:
En met opvliegers moet je niet spotten![]()
[ afbeelding ]
Ja zeker wel..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is altijd goed. Zit er nog wel een beetje smaak aan?
Smaken verschillen. Vind die zaanse ook minder leker. Calve ook goed hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heb de mayo en de fritessaus gehaald.
Mijn zus had toen bijna een echtscheiding, was een bitch toenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:29 schreef mazaru het volgende:
En met opvliegers moet je niet spotten![]()
[ afbeelding ]
Zal hem de volgende keer eens proberen.quote:
Ik ben gek op zaanse vooral in die tubes 🙃quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:30 schreef PLY het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Vind die zaanse ook minder leker. Calve ook goed hoor.
liever echte mayonaisequote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb deze frietsaus https://www.ah.nl/producten/product/wi194759/remia-friteslijn
Hoop smaken inquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben gek op zaanse vooral in die tubes 🙃
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Mijn zus had toen bijna een echtscheiding, was een bitch toen
Een lekkere dikke klodderquote:
Lekker. BBQen veel plezierquote:
A jakkiequote:
Zaanse is van C merk naar A merk gegaan in de jaren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben gek op zaanse vooral in die tubes 🙃
Ja klopt. Zijn flink duurder geworden. Maar vind het wel lekker.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zaanse is van C merk naar A merk gegaan in de jaren.
Zie je terug in de prijs vroeger die tubes 80 cent nu 1.20 of meer.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
in klein ziet dat beeld uit dat
ze 10 wcpapier-rollen heeft
Als ze dat allemaal opheeft zal ze die wel nodig hebben 🤣quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
in klein ziet dat beeld uit dat
ze 10 wcpapier-rollen heeft
Muziek weekend?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal opheeft zal ze die wel nodig hebben 🤣
vrouw doktorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jziek weekend?
Hoe was het bij de dokter?
Is het ook vroeger was het voor iedereen Remia of Calvé toen kwam Zaanse een beetje op nu is Zaanse voor veel mensen de mayonaise.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt. Zijn flink duurder geworden. Maar vind het wel lekker.
Had je een baarvader verzakking 🤣quote:
Lekker romig van smaakquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het ook vroeger was het voor iedereen Remia of Calvé toen kwam Zaanse een beetje op nu is Zaanse voor veel mensen de mayonaise.
O. Hoeveel had je er goed?quote:
Waar was die test voor?quote:
Dat zou ik kunnen doen maar dat is dan een eenmalige berekening. We hebben aan één DTS wel genoegquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:51 schreef Papabear het volgende:
@:bondage, je kan dat puntentelgeval toch ook gewoon op dit topic loslaten? Dan zijn we van dat hele gezeik af
O op die manier. Moet je naar Nederland komen daar is genoeg werk 😏quote:
Hey Bondage.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen maar dat is dan een eenmalige berekening. We hebben aan één DTS wel genoeg
Wie zegt dat hij niet terug komt dan?quote:
Bruin fruitquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:58 schreef mario390 het volgende:
houd toch op dat fruit altijd
en ban kregt![]()
Dat mag ook niet altijd want sommige post worden san verwijderdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:08 schreef Paul het volgende:
En het oneindige bediscussieren over FresFruit z'n ban heeft ook weinig zin, anders zou ik zeggen doe het in ONZ FB als je je hart wilt luchten
Nee klopt. Maar als je toch je hart wilt luchten dan doe dat maar in ONZ FBquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat mag ook niet altijd want sommige post worden san verwijderd
En bans worden toch niet besproken
Ik ga dan wel naar buiten en schreeuw dan heel hardquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar als je toch je hart wilt luchten dan doe dat maar in ONZ FB
wat doe jij hier, heb je geen party heequote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ga dan wel naar buiten en schreeuw dan heel hard
Volgens mij heb je er dan mooi weer bijquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe niet aan party's
Vier het zondag
Zo op buienradar te zien wel..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er dan mooi weer bij
Da's lekker hè pik!quote:
A jakkie.quote:
Hearlik!quote:
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's lekker hè pik!![]()
![]()
Dan zitten we zo in de kroeg en bestel ik een portie bittergarnituur en als ze dan komen brengen pak ik dat schaaltje voor m'n neus en vraag aan de rest:"Waar is jullie bruin fruit?"
Hey Grrrrrrrrquote:
Onlangs: "Hoeveel stuks is een grote portie?"quote:
Dottert!quote:
Je dochters en vrouw?quote:
Ik vind het maar asociaal duur in het cafequote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onlangs: "Hoeveel stuks is een grote portie?"
-"Eh, 12 stuks"
*Grrrrrrrr en maten kijken elkaar zo aan:![]()
-"Zal ik er dan maar 24 van maken?"
"yes please!"
Is het ookquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het maar asociaal duur in het cafe
Ja niet best, daarom bestel ik het ook eigenlijk nooit meer, wel zonde mjaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het ookeen eu per bitterbal is doodnormaal geworden
Jezus zijn die handgemaakt en geïmporteerd uit Australië ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het ookeen eu per bitterbal is doodnormaal geworden
Lief. Eet smakelijk saampjes.quote:
Ja fuck, af en toe kan het er wel vanaf, maar het is idd bizar duur. Moet ook echt een gigantische winstpakker zijn voor zo'n tent. Zelf goedkoop bij de groothandel inkopen, alleen eventjes portie aftellen en 5 minuutjes in het vet en hoppa, kassa.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja niet best, daarom bestel ik het ook eigenlijk nooit meer, wel zonde mja
Hey Sennquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jezus zijn die handgemaakt en geïmporteerd uit Australië ofzo
Niet eens, gewoon de standaard meuk van de groothandel.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jezus zijn die handgemaakt en geïmporteerd uit Australië ofzo
Zo zal het idd wel gaan jaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja fuck, af en toe kan het er wel vanaf, maar het is idd bizar duur. Moet ook echt een gigantische winstpakker zijn voor zo'n tent. Zelf goedkoop bij de groothandel inkopen, alleen eventjes portie aftellen en 5 minuutjes in het vet en hoppa, kassa.
Die marges halen ze niet op bier, dat weet ik zeker
Hobbeldehobbel...quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Touwtje om de nek en met 80 over de bweg?
Trekhaak? Heb je een sleurhut of ben je een hoveniersbedrijf begonnen?quote:
Beiden niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trekhaak? Heb je een sleurhut of ben je een hoveniersbedrijf begonnen?
Bolk opquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trekhaak? Heb je een sleurhut of ben je een hoveniersbedrijf begonnen?
Nimmer!quote:
Nou, niet het éérste uur, ik geloof dat ik na een seizoen of 5 of iets pas kwam kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij niet![]()
Panter is een DTSer van het 1e uur
Niet terug krabbelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, niet het éérste uur, ik geloof dat ik na een seizoen of 5 of iets pas kwam kijken
Ach, ik kwam er ook pas in seizoen 2 of 3 echt in.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, niet het éérste uur, ik geloof dat ik na een seizoen of 5 of iets pas kwam kijken
Nimmer!quote:
Nr.1 DTS-rabbitquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, ik kwam er ook pas in seizoen 2 of 3 echt in.
Oepsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ben je er al behoorlijk lang.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:
Spel of echt naar een park?quote:
Soberso!quote:
En vond life weer een way?quote:
Oeps, ja dat kan ook nogquote:
Het ziet er ook allemaal echt uit ook he. Mooi hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Paar jaar geleden hadden wij hier echt een Jurassic park![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was heel leuk en ook heel groots opgezet. Het hele park stond vol.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ziet er ook allemaal echt uit ook he. Mooi hoor.
Best een hoop werkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Was heel leuk en ook heel groots opgezet. Het hele park stond vol.
Echt heel mooiquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar waren ze ook wel een tijdje mee bezig inderdaad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar waren ze ook wel een tijdje mee bezig inderdaad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig houdbaar nu Moet nog zeker 4 weken rust houden. Maar wat ben ik blij dat die erge pijn weg is. Dank je voor het vragenquote:
Wat fijn, hopelijk blijft dat zo!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig houdbaar nu Moet nog zeker 4 weken rust houden. Maar wat ben ik blij dat die erge pijn weg is. Dank je voor het vragen
Ik ook. Alleen moet ik niet meer eigenwijs zijn om ramen te gaan zemen.quote:
Ik ben leeg.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen moet ik niet meer eigenwijs zijn om ramen te gaan zemen.
Hoe is het met jou?
Cojona!1!!1quote:
Xylometazoline.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, wel het agressieve broertje daarvan. Weet ff niet zo snel hoe die rommel heet
Xylometazoline.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nee, wel het agressieve broertje daarvan. Weet ff niet zo snel hoe die rommel heet
Vaarwel neusschotjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:20 schreef Papabear het volgende:
[..]
Achter elkaar! Wil je er een paar overnemenquote:
Ik niet. Ben blij dat ik het leven hebquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Achter elkaar! Wil je er een paar overnemen
quote:
Zijn jullie grootverbruikers dat jullie dat spul allebei zo correct weten te spellenquote:
Avond PLYquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik niet. Ben blij dat ik het leven heb
Avond maz
Ik ook niet hoor, heb al moeite met mijn eigen naam met dank aan mijn oudersquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie grootverbruikers dat jullie dat spul allebei zo correct weten te spellen![]()
Al hoor ik het 10 keer op een dag, dan weet ik het de volgende dag nog steeds niet
Mooie namen en woorden blijven makkelijker hangenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie grootverbruikers dat jullie dat spul allebei zo correct weten te spellen![]()
Al hoor ik het 10 keer op een dag, dan weet ik het de volgende dag nog steeds niet
Heineken hertog Jan amstel grolshquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie namen en woorden blijven makkelijker hangen
Ga je kreperen?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
Morgen de caravan ophalen, schoonmaken en inladen
Dat is beter, ga je ver weg?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
Morgen de caravan ophalen, schoonmaken en inladen
Nee, we gaan eindelijk weer naar de TT van Assenquote:
Is dat dit weekend?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee, we gaan eindelijk weer naar de TT van Assen
ik ga 22 tot 26 juni, maar wil alles dit weekend klaar hebbenquote:
Hadden vroeger een vouwwagen met voortent.quote:
Een goede voorbereiding is het halve werk.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
ik ga 22 tot 26 juni, maar wil alles dit weekend klaar hebben
Ik ben 5 dagen zo zat als een aap, ik wil gewoon lekker liggenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Hadden vroeger een vouwwagen met voortent.
Caravan vond ik niks. Met vouwwagen ging ik 140 op de snelweg. En toch ruimer vond ik.
Wij zijn ook begonnen met een vouwwagen, een Alpenkreuzer, daarna toch wat luxer een tourcaravan gekocht. Met kleine kinderen is kamperen ontzettend leuk, maar ik moet er nu niet meer aan denken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:44 schreef PLY het volgende:
[..]
Hadden vroeger een vouwwagen met voortent.
Caravan vond ik niks. Met vouwwagen ging ik 140 op de snelweg. En toch ruimer vond ik.
Al een maand aan de gang hoor door de corona, een nieuwe partytent, andere koelkast, muziek van externe harde schijf up to date brengenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk.
Doe je goed. Pas op voor de scheerlijnenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben 5 dagen zo zat als een aap, ik wil gewoon lekker liggen
Dus ook al een maand voorpretquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Al een maand aan de gang hoor door de corona, een nieuwe partytent, andere koelkast, muziek van externe harde schijf up to date brengen
Met sjorbanden aan de caravan vast, niks aan de handquote:
Jou kan niets gebeurenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met sjorbanden aan de caravan vast, niks aan de hand
Wij ook jaren gedaan met de kids.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij zijn ook begonnen met een vouwwagen, een Alpenkreuzer, daarna toch wat luxer een tourcaravan gekocht. Met kleine kinderen is kamperen ontzettend leuk, maar ik moet er nu niet meer aan denken.
Ja inderdaad wij ook die landen, en een keertje Spanje, maar zelfs ook een keer met de caravan op wintersport naar Oostenrijk geweest, dat was wel wat anders dan een hotel of pension, maar wel ontzettend leuk. 's Avonds buiten vuurtje stoken, de kinderen iglo's bouwen voor de caravan, tof was dat.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Wij ook jaren gedaan met de kids.
Hoofdzakelijk Frankrijk en Italië. Normandie en Bretagne prachtig mooi. Moet er nu ook niet meer aan denken hoor
Had toen in Frankrijk Engelsen naast ons.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Met sjorbanden aan de caravan vast, niks aan de hand
Vond zuid Frankrijk net te klef maar Saint tropez erg mooi. Biarritz vond ik niks.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad wij ook die landen, en een keertje Spanje, maar zelfs ook een keer met de caravan op wintersport naar Oostenrijk geweest, dat was wel wat anders dan een hotel of pension, maar wel ontzettend leuk. 's Avonds buiten vuurtje stoken, de kinderen iglo's bouwen voor de caravan, tof was dat.
Erg keurig voor Britten op vakantiequote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Had toen in Frankrijk Engelsen naast ons.
Wat een feest elke avond, zochten elkaar op altijd.
Na 14 dagen hadden ze een hele muur van lege stella flesjes gemaaktheerlijk volk en gezellig, werd alle avonden geroepen
Ja ging best gemoedelijk hoor.quote:
Machtig mooiquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Had toen in Frankrijk Engelsen naast ons.
Wat een feest elke avond, zochten elkaar op altijd.
Na 14 dagen hadden ze een hele muur van lege stella flesjes gemaaktheerlijk volk en gezellig, werd alle avonden geroepen
Ik ben meer gewend om ze rond lunchtijd ladderzat tegen te komen omdat er in de ochtend al happy hour wasquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja ging best gemoedelijk hoor.
Dacht ook dat ik aankwam van ojee
Maar hij had geen beeld met zijn schotel en had hem afgesteld, zo ook bij nog een paar van hun. Kon geen kwaad meer doen.
Ja zeiden ze, als die wijven maar picture hebben kunnen wij zuipen
Echt genoten met die luiquote:
Moet je toch zelf weten? Mooi maling aan hebbenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben meer gewend om ze rond lunchtijd ladderzat tegen te komen omdat er in de ochtend al happy hour was
Maar op de gemiddelde camping zullen ze daar sowieso niet erg blij van worden.
Zou het zelf niet zo gepast vinden. Gewoon doen maar lekker op een andere plek.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:14 schreef PLY het volgende:
[..]
Moet je toch zelf weten? Mooi maling aan hebben
Zegt degene die tegen alles aan trapt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wees boos op jezelf.
Maar ik zie het al : anderen de schuld geven is makkelijker.
Ja je heb toch van die jongelui campings? Ik stoorde mij er nooit aan. Ja snurkers erger.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou het zelf niet zo gepast vinden. Gewoon doen maar lekker op een andere plek.
He gizquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zegt degene die tegen alles aan trapt.
Daar zal miss perfect anders over denken.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja je heb toch van die jongelui campings? Ik stoorde mij er nooit aan. Ja snurkers erger.
[..]
He gizwijze woorden weer gelijk
Denken??quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar zal miss perfect anders over denken.
Jij bent nog positief.quote:
Was op en was flink aan het snelwandelen buiten en zwetenquote:
Die van mij gaf bijna lichtquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb net wat in de bosjes geleegd, geen idee wat voor kleur het was.
Gewoon negeren voortaan, maar je hoeft je ook niet te laten betichten.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:31 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jij bent nog positief.![]()
Mah prima wat mensen denken maar dit geziek van iemand die het topic haat en er nog even een schepje bovenop moet doen. ,,,,,,,,,,, Nah zegt veel over haar.
Gewoon bijtankenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was op en was flink aan het snelwandelen buiten en zweten
Als je jurk of rok aan hebt kan het ook makkelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ging mij huis niet halen.![]()
Lang leve de papieren zakdoekjes.
Je kan toch slecht in je broek gaan poepen iddquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ging mij huis niet halen.![]()
Lang leve de papieren zakdoekjes.
Hee ervaring?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je jurk of rok aan hebt kan het ook makkelijk
Moh al mijn posten zijn zo ongeveer gekopieerd door haar, ik moet naar mijzelf kijken etc.:Dquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:34 schreef PLY het volgende:
Gewoon negeren voortaan, maar je hoeft je ook niet te laten betichten.
Draag ik niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Euh was geen poepen, gewoon een beschaaft plasje.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Je kan toch slecht in je broek gaan poepen idd
Volgende keer zonder broek lopen voor het geval datquote:
Had ik een dubbel probleem had ook geen legitimatie bij me.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgende keer zonder broek lopen voor het geval dat
Hebben er lang op moeten wachten met dat corona gedoe.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Had ik een dubbel probleem had ook geen legitimatie bij me.
Naar de kermis geweest en een terrasje gepakt. Even lekker het hoofd leeg.
Wel tof trouwens 3 euro voor een attractie en heeeele lange ritten ook.
Ja was ook even vieren dat mijn zus weer lekker thuis is.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Hebben er lang op moeten wachten met dat corona gedoe.
Lekker genieten belangrijk waar het kan
Zeker. Het was wel fijn om eens lekker uit te zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Hebben er lang op moeten wachten met dat corona gedoe.
Lekker genieten belangrijk waar het kan
Heb het regelmatig gebruikt ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
Ik trek net zo makkelijk m'n broek omlaag hoor. Geen moeite mee.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Morguh Senn.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:04 schreef Senn88 het volgende:
Goedemorgen! Vandaag kapper tijd voor een mini makeover
Heb half jaar geleden hele veel te korte bob gekregen dus ik wil alleen de laagjes er af en een spoeling omdat een deel goudblond is geworden en dat staat mij totaaaal niet. Ik moet asblond hebbenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Senn.
Leuk, ik moet ook nodig naar de kapper wil er zo 25 tot 30 cm af hebben,
Dat is balen he als ze het te kort knippen dan kan je niets anders dan wachten tot het weer langer is.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb half jaar geleden hele veel te korte bob gekregen dus ik wil alleen de laagjes er af en een spoeling omdat een deel goudblond is geworden en dat staat mij totaaaal niet. Ik moet asblond hebben
Ja is ook. En nu is het weer over mijn schouders dus gaat het vooral om de laagjes en de kleur. Het is een beetje een ratjetoe van blond geworden dat kan wel beterquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is balen he als ze het te kort knippen dan kan je niets anders dan wachten tot het weer langer is.
Ben jij straks weer een tevreden mens als je je portemonnee kan vindenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:39 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja is ook. En nu is het weer over mijn schouders dus gaat het vooral om de laagjes en de kleur. Het is een beetje een ratjetoe van blond geworden dat kan wel beter
Nou ja dat is altijd ee uitdaging. Hele huis al 2 keer doorlopen heb echt geen flauw ideequote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij straks weer een tevreden mens als je je portemonnee kan vinden
Je wilde je geld wit wassenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 08:48 schreef Senn88 het volgende:
Natuurlijk ligt tussen de was op het wasrek.. logisch
quote:
Alleen thuis zijn?quote:
Verbrand maar niet, de zonkracht is sterkt vandaag.quote:
Gab factor 30quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verbrand maar niet, de zonkracht is sterkt vandaag.
quote:
AL terug van de kapper?quote:
Hey Soul, dat is lang geleden?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:45 schreef Soulraven het volgende:
Onderweg naar huis, gister concert gehad. Hoe is het hier?
Kan een mens goed doen he, fijn dat je der zo blij mee bent.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja! Ben dr zo blij mee. Stukje donkerder en natuurlijker en weer leuk
Model dr in geknipt.
Hey Dot. The Script in Ziggodome gisteren met mijn zusje.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Soul, dat is lang geleden?
Welk concert ben je geweest?
O ja zo iets vertelde FF van de week al, jullie verbleven dan ook een nachtje in een hotel.quote:
Ja absoluut!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan een mens goed doen he, fijn dat je der zo blij mee bent.
Dat gaat wel goed afquote:
quote:
Ik heb ook nog een slaap kamer die schoon gemaakt moet wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 14:38 schreef Senn88 het volgende:
Slaapkamer weer helemaal schoon en opgeruimd. Alleen straks nog ff de verbinding smarttv met disneyplus weer instellen
Daar zit je je vriendin maar aan. Ik heb nog een woonkamer badkamer en keuken te gaan en onkruid in de tuin. Nog 2,5 week tot mijn vakantiequote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een slaap kamer die schoon gemaakt moet worden
Oké, maar dat word dan weer huiselijk geweld melding bij de politiequote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Daar zit je je vriendin maar aan. Ik heb nog een woonkamer badkamer en keuken te gaan en onkruid in de tuin. Nog 2,5 week tot mijn vakantie
Klinkt als een goede stabiele relatie!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké, maar dat word dan weer huiselijk geweld melding bij de politie
Was een geintjequote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Klinkt als een goede stabiele relatie!
Maar je mag alsnog de slaapkamer komen schoonmakenquote:
Nee bedankt voor het aanbod maar ik laat het bij mijn eigen slaapkamer/huisquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar je mag alsnog de slaapkamer komen schoonmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |