He jarigequote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ben wel klaar met die lange discussie over DTS..
Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:
Ik heb trouwens die mayo gehaald wat jij laatst zei maar ik hou het liever bij calve 😏quote:
Nee wat boodschappen gedaan voor zondagquote:
Jezelf lekker verwendquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee wat boodschappen gedaan voor zondag
Oh en een nieuwe trui gekocht
Oh welke? Weet niet eens meer. Oliehoorn?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb trouwens die mayo gehaald wat jij laatst zei maar ik hou het liever bij calve 😏
Straks misschien nog even op de fiets ijsje halen of een milkshakequote:
Die heb ik nog nooit gehad. Zal het eens proberen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb deze frietsaus https://www.ah.nl/producten/product/wi194759/remia-friteslijn
Ja die heb de mayo en de fritessaus gehaald.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Oh welke? Weet niet eens meer. Oliehoorn?
Vind hem lekker, en zit veel minder suiker in..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit gehad. Zal het eens proberen.
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Straks misschien nog even op de fiets ijsje halen of een milkshake
O dat is altijd goed. Zit er nog wel een beetje smaak aan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind hem lekker, en zit veel minder suiker in..
Hey Maz.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:29 schreef mazaru het volgende:
En met opvliegers moet je niet spotten![]()
[ afbeelding ]
Ja zeker wel..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is altijd goed. Zit er nog wel een beetje smaak aan?
Smaken verschillen. Vind die zaanse ook minder leker. Calve ook goed hoor.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die heb de mayo en de fritessaus gehaald.
Mijn zus had toen bijna een echtscheiding, was een bitch toenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:29 schreef mazaru het volgende:
En met opvliegers moet je niet spotten![]()
[ afbeelding ]
Zal hem de volgende keer eens proberen.quote:
Ik ben gek op zaanse vooral in die tubes 🙃quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:30 schreef PLY het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Vind die zaanse ook minder leker. Calve ook goed hoor.
liever echte mayonaisequote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb deze frietsaus https://www.ah.nl/producten/product/wi194759/remia-friteslijn
Hoop smaken inquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben gek op zaanse vooral in die tubes 🙃
Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Mijn zus had toen bijna een echtscheiding, was een bitch toen
Een lekkere dikke klodderquote:
Lekker. BBQen veel plezierquote:
A jakkiequote:
Zaanse is van C merk naar A merk gegaan in de jaren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben gek op zaanse vooral in die tubes 🙃
Ja klopt. Zijn flink duurder geworden. Maar vind het wel lekker.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zaanse is van C merk naar A merk gegaan in de jaren.
Zie je terug in de prijs vroeger die tubes 80 cent nu 1.20 of meer.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
in klein ziet dat beeld uit dat
ze 10 wcpapier-rollen heeft
Als ze dat allemaal opheeft zal ze die wel nodig hebben 🤣quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
in klein ziet dat beeld uit dat
ze 10 wcpapier-rollen heeft
Muziek weekend?quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze dat allemaal opheeft zal ze die wel nodig hebben 🤣
vrouw doktorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jziek weekend?
Hoe was het bij de dokter?
Is het ook vroeger was het voor iedereen Remia of Calvé toen kwam Zaanse een beetje op nu is Zaanse voor veel mensen de mayonaise.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt. Zijn flink duurder geworden. Maar vind het wel lekker.
Had je een baarvader verzakking 🤣quote:
Lekker romig van smaakquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is het ook vroeger was het voor iedereen Remia of Calvé toen kwam Zaanse een beetje op nu is Zaanse voor veel mensen de mayonaise.
O. Hoeveel had je er goed?quote:
Waar was die test voor?quote:
Dat zou ik kunnen doen maar dat is dan een eenmalige berekening. We hebben aan één DTS wel genoegquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:51 schreef Papabear het volgende:
@:bondage, je kan dat puntentelgeval toch ook gewoon op dit topic loslaten? Dan zijn we van dat hele gezeik af
O op die manier. Moet je naar Nederland komen daar is genoeg werk 😏quote:
Hey Bondage.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen maar dat is dan een eenmalige berekening. We hebben aan één DTS wel genoeg
Wie zegt dat hij niet terug komt dan?quote:
Bruin fruitquote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:58 schreef mario390 het volgende:
houd toch op dat fruit altijd
en ban kregt![]()
Dat mag ook niet altijd want sommige post worden san verwijderdquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:08 schreef Paul het volgende:
En het oneindige bediscussieren over FresFruit z'n ban heeft ook weinig zin, anders zou ik zeggen doe het in ONZ FB als je je hart wilt luchten
Nee klopt. Maar als je toch je hart wilt luchten dan doe dat maar in ONZ FBquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat mag ook niet altijd want sommige post worden san verwijderd
En bans worden toch niet besproken
Ik ga dan wel naar buiten en schreeuw dan heel hardquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar als je toch je hart wilt luchten dan doe dat maar in ONZ FB
wat doe jij hier, heb je geen party heequote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ga dan wel naar buiten en schreeuw dan heel hard
Volgens mij heb je er dan mooi weer bijquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe niet aan party's
Vier het zondag
Zo op buienradar te zien wel..quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er dan mooi weer bij
Da's lekker hè pik!quote:
A jakkie.quote:
Hearlik!quote:
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's lekker hè pik!![]()
![]()
Dan zitten we zo in de kroeg en bestel ik een portie bittergarnituur en als ze dan komen brengen pak ik dat schaaltje voor m'n neus en vraag aan de rest:"Waar is jullie bruin fruit?"
Hey Grrrrrrrrquote:
Onlangs: "Hoeveel stuks is een grote portie?"quote:
Dottert!quote:
Je dochters en vrouw?quote:
Ik vind het maar asociaal duur in het cafequote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Onlangs: "Hoeveel stuks is een grote portie?"
-"Eh, 12 stuks"
*Grrrrrrrr en maten kijken elkaar zo aan:![]()
-"Zal ik er dan maar 24 van maken?"
"yes please!"
Is het ookquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind het maar asociaal duur in het cafe
Ja niet best, daarom bestel ik het ook eigenlijk nooit meer, wel zonde mjaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het ookeen eu per bitterbal is doodnormaal geworden
Jezus zijn die handgemaakt en geïmporteerd uit Australië ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het ookeen eu per bitterbal is doodnormaal geworden
Lief. Eet smakelijk saampjes.quote:
Ja fuck, af en toe kan het er wel vanaf, maar het is idd bizar duur. Moet ook echt een gigantische winstpakker zijn voor zo'n tent. Zelf goedkoop bij de groothandel inkopen, alleen eventjes portie aftellen en 5 minuutjes in het vet en hoppa, kassa.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja niet best, daarom bestel ik het ook eigenlijk nooit meer, wel zonde mja
Hey Sennquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jezus zijn die handgemaakt en geïmporteerd uit Australië ofzo
Niet eens, gewoon de standaard meuk van de groothandel.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jezus zijn die handgemaakt en geïmporteerd uit Australië ofzo
Zo zal het idd wel gaan jaquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja fuck, af en toe kan het er wel vanaf, maar het is idd bizar duur. Moet ook echt een gigantische winstpakker zijn voor zo'n tent. Zelf goedkoop bij de groothandel inkopen, alleen eventjes portie aftellen en 5 minuutjes in het vet en hoppa, kassa.
Die marges halen ze niet op bier, dat weet ik zeker
Hobbeldehobbel...quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Touwtje om de nek en met 80 over de bweg?
Trekhaak? Heb je een sleurhut of ben je een hoveniersbedrijf begonnen?quote:
Beiden niet.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trekhaak? Heb je een sleurhut of ben je een hoveniersbedrijf begonnen?
Bolk opquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Trekhaak? Heb je een sleurhut of ben je een hoveniersbedrijf begonnen?
Nimmer!quote:
Nou, niet het éérste uur, ik geloof dat ik na een seizoen of 5 of iets pas kwam kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Jij niet![]()
Panter is een DTSer van het 1e uur
Niet terug krabbelen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, niet het éérste uur, ik geloof dat ik na een seizoen of 5 of iets pas kwam kijken
Ach, ik kwam er ook pas in seizoen 2 of 3 echt in.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, niet het éérste uur, ik geloof dat ik na een seizoen of 5 of iets pas kwam kijken
Nimmer!quote:
Nr.1 DTS-rabbitquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, ik kwam er ook pas in seizoen 2 of 3 echt in.
Oepsquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan ben je er al behoorlijk lang.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:
Spel of echt naar een park?quote:
Soberso!quote:
En vond life weer een way?quote:
Oeps, ja dat kan ook nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |