abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205014621
Oud-minister Dekker zwaargewond na val van racefiets, vrouw (42) opgepakt voor poging doodslag

Voormalig minister voor Rechtsbescherming Sander Dekker is dinsdagavond zwaargewond geraakt bij een val van zijn racefiets op het Schelpenpad in de duinen bij Monster. Na het ongeval is een 42-jarige vrouw aangehouden voor poging zware mishandeling en poging doodslag.



Hoe Dekker zo hard kon vallen is nog onduidelijk. Volgens getuigen zou de oud-minister, die met hoge snelheid door de duinen scheurde, gegrepen zijn door een 42-jarige wandelaarster. Hij kwam daardoor hard ten val.

Hulpdiensten zijn uitgerukt om Dekker bij te staan. ,,Omdat het vaak een zoektocht is in de duinen om het slachtoffer te vinden werden de hulpdiensten ondersteund door de reddingsbrigade”, legt calamiteitensite District8 uit.

De 42-jarige wandelaarster is na het incident aangehouden. ,,Ze wordt verdacht van poging zware mishandeling en poging doodslag”, laat een woordvoerder van de politie weten.
https://www.ad.nl/westlan(...)-doodslag~abf38f424/
  vrijdag 10 juni 2022 @ 17:05:01 #2
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_205014636
quote:
Hoe Dekker zo hard kon vallen is nog onduidelijk.

De 42-jarige wandelaarster is na het incident aangehouden. ,,Ze wordt verdacht van poging zware mishandeling en poging doodslag”

:')
  Spellchecker vrijdag 10 juni 2022 @ 17:17:09 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  vrijdag 10 juni 2022 @ 17:31:39 #4
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205014879
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 17:05 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
:')
ja ik had ook zo iets van .. WTF ..
als ik dan terug kijkt op mijn jeugd wat we allemaal aan kattenkwaad hebben uitgehaald

Dan word ik denk ik nu ook wel bestempeld als staat gevaarlijk
als iemand proberen tegen te houden om even je ongenoegen uit te spreken , al gelijk staat aan poging zware mishandeling en poging doodslag.
Als die man gewoon netjes 25 km per uur had gereden had die makkelijk kunnen stoppen of dan was de val ook niet zo hard geweest.

ik zelf ben ook vaak bijna in botsing gekomen met die gekken die denken dat ze Joop Zoetemelk zijn.
Zelf 9 van de 10 keer heb ik ze niet eens aan zien komen ..
Had dan vaak van die momenten van waar komt die in eens vandaan.
in een natuur gebied lopen en dan in eens HE! kijk uit horen .... dan een hoop wind voelen en dan zien dat je net niet geraakt ben door die geestelijk gehandicapte lui op zijn race fiets.

Op dat moment mis je dan net even een bezemsteel :+

We hebben hier in de buurt een groot natuurgebied met een mountenbike baan door het gebied heen , deze passeert vaak ook nog eens voetpaden en kleine wandelpaden.
maar als je ziet hoe vaak die dan rakelings langs je heen gaan.

Hier de route

Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_205014882
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 17:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Misschien vindt ze dat juist lekker?
Als ze siswet heet misschien, anders echt niet hoor.
pi_205014960
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 17:31 schreef RAVW het volgende:

We hebben hier in de buurt een groot natuurgebied met een mountenbike baan door het gebied heen , deze passeert vaak ook nog eens voetpaden en kleine wandelpaden.
maar als je ziet hoe vaak die dan rakelings langs je heen gaan.
Dan is het niet goed aangelegd of je loopt op het parcours. Als ik kijk naar Dorst, Drunen of Vrachelen dan is het aantal oversteken op één hooguit twee handen te tellen en vaak zijn die ook nog voorzien van chicanes of andere vertragende maatregelen. Het is uiteraard niet handig om te gaan overleggen op zo’n kruispunt of gewoon je hond uit te laten zonder riem. Ooit een keer een km lang een hond naast me gehad.
pi_205015158
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 17:42 schreef alpeko het volgende:

[..]
Dan is het niet goed aangelegd of je loopt op het parcours. Als ik kijk naar Dorst, Drunen of Vrachelen dan is het aantal oversteken op één hooguit twee handen te tellen en vaak zijn die ook nog voorzien van chicanes of andere vertragende maatregelen. Het is uiteraard niet handig om te gaan overleggen op zo’n kruispunt of gewoon je hond uit te laten zonder riem. Ooit een keer een km lang een hond naast me gehad.
Helemaal te voorkomen is dat vaak ook weer niet dat je een stukje gaat over 'n wandelpad of een kruispunt. Op een goed uitgezet parcours, staat het wel duidelijk aangegeven.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 18:18:26 #8
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205015246
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 17:42 schreef alpeko het volgende:

[..]
Dan is het niet goed aangelegd of je loopt op het parcours. Als ik kijk naar Dorst, Drunen of Vrachelen dan is het aantal oversteken op één hooguit twee handen te tellen en vaak zijn die ook nog voorzien van chicanes of andere vertragende maatregelen. Het is uiteraard niet handig om te gaan overleggen op zo’n kruispunt of gewoon je hond uit te laten zonder riem. Ooit een keer een km lang een hond naast me gehad.
ja je kunt het hele parcour zien op het filmpje , er zijn niet veel oversteek punten maar ze zijn er wel , en dan te bedenken dat hier een hindernisbaan voor kinderen is gebouwd , en ook er lopen hier ook wilde dieren rond ..
Dat van het lopen op die banen van de mounten bikers , ja ik zie ook vaak mensen dat doen ,met kinderen en honden en zelf doe ik het ook wel als ik even een stuk moet afsnijden.

maar het blijft een natuurgebied
geen race gebied , dat het een mountenbike baan is wil nog niet zeggen dat je er als een kip zonder kop over heen moet racen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_205015250
Is die eikel nog steeds niet opgepakt?
  vrijdag 10 juni 2022 @ 18:20:02 #10
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205015261
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 18:06 schreef Halcon het volgende:

[..]
Helemaal te voorkomen is dat vaak ook weer niet dat je een stukje gaat over 'n wandelpad of een kruispunt. Op een goed uitgezet parcours, staat het wel duidelijk aangegeven.
wel als je de baan van de mountenbikers op gaat staat er een boord, maar niet op de voetpaden waar je zelf loopt pad op er kunnen hier mountenbikers over vliegen
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_205015374
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 18:18 schreef RAVW het volgende:

[..]
ja je kunt het hele parcour zien op het filmpje , er zijn niet veel oversteek punten maar ze zijn er wel , en dan te bedenken dat hier een hindernisbaan voor kinderen is gebouwd , en ook er lopen hier ook wilde dieren rond ..
Dat van het lopen op die banen van de mounten bikers , ja ik zie ook vaak mensen dat doen ,met kinderen en honden en zelf doe ik het ook wel als ik even een stuk moet afsnijden.

maar het blijft een natuurgebied
geen race gebied , dat het een mountenbike baan is wil nog niet zeggen dat je er als een kip zonder kop over heen moet racen
Racen op een mtb nog wel. Als ik daar gem 20 rijd dan ga ik redelijk vol uit. Bij zo'n oversteek - mits goed aangelegd - zit ik daar ruim onder. Je kunt ook overdrijven. Gun elkaar wat. Er draven ook paarden door het bos. Ook die kruisen soms andere paden. Geven en nemen en dus ook als voetganger er bewust van zijn dat er sneller verkeer bestaat. En andersom.

[ Bericht 1% gewijzigd door alpeko op 10-06-2022 18:44:45 ]
pi_205020023
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 18:20 schreef RAVW het volgende:

[..]
wel als je de baan van de mountenbikers op gaat staat er een boord, maar niet op de voetpaden waar je zelf loopt pad op er kunnen hier mountenbikers over vliegen
Waar ik MTB, daar staat het bij beide, zowel voor de wandelaars (pas op MTB route) als voor MTB-ers (pas op wandelaars). En bij oversteekpunten van wegen staan ook aan beide kanten borden om te waarschuwen. Je ontkomt er niet aan om, als je een route van een fatsoenlijk aantal kilometer uit wil zetten, af en toe ook eens 'n weg over te steken.

In het bos ligt ook een verhard, geasfalteerd pad, voor mindervaliden e.d., zodat die ook een boswandeling kunnen maken.

En er zijn ook aparte ruiterpaden.

Op zich is het allemaal aardig 'verdeeld'. Toch heb je er altijd nog aso's bij natuurlijk. Ruiters die met hun knol op dat verharde mindervalidenpad of de MTB-route gaan kloten. MTB-ers die buiten de MTB-route gaan rijden. Motorcrossers die illegaal crossen. Wandelaars die op een singletrack gaan staan treuzelen, etc.

Persoonlijk vooral veel last van wandelaars, die op sommige bredere stukken - wat dient als toegangsroute voor knollen, mtb-ers, wandelaars en auto's - soms met 5 of 6 naast elkaar lopen of op een singletrack gaan staan gapen. En dat terwijl het daar vol ligt met wandelpaden.
  zaterdag 11 juni 2022 @ 14:19:53 #13
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_205021423
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 11:18 schreef Halcon het volgende:

[..]
Waar ik MTB, daar staat het bij beide, zowel voor de wandelaars (pas op MTB route) als voor MTB-ers (pas op wandelaars). En bij oversteekpunten van wegen staan ook aan beide kanten borden om te waarschuwen. Je ontkomt er niet aan om, als je een route van een fatsoenlijk aantal kilometer uit wil zetten, af en toe ook eens 'n weg over te steken.

In het bos ligt ook een verhard, geasfalteerd pad, voor mindervaliden e.d., zodat die ook een boswandeling kunnen maken.

En er zijn ook aparte ruiterpaden.

Op zich is het allemaal aardig 'verdeeld'. Toch heb je er altijd nog aso's bij natuurlijk. Ruiters die met hun knol op dat verharde mindervalidenpad of de MTB-route gaan kloten. MTB-ers die buiten de MTB-route gaan rijden. Motorcrossers die illegaal crossen. Wandelaars die op een singletrack gaan staan treuzelen, etc.

Persoonlijk vooral veel last van wandelaars, die op sommige bredere stukken - wat dient als toegangsroute voor knollen, mtb-ers, wandelaars en auto's - soms met 5 of 6 naast elkaar lopen of op een singletrack gaan staan gapen. En dat terwijl het daar vol ligt met wandelpaden.
Ja voetgangers kunnen er ook een houtje van inderdaad ... weg oversteken zonder te kijken, ja alleen naar hun mobiel
of roodlicht geld niet voor voetgangers en fietsers ... vraag me soms wel eens af op sommige plekken waarom er lichten staan , niemand die er voor stopt
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_205021847
Welke verwondingen heeft Dekker eigenlijk ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_205021874
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 17:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Misschien vindt ze dat juist lekker?
Lijkt me sterk. Dat ding gaat kenkerdiep en sloopt alles.
pi_205021882
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 15:46 schreef Pedroso het volgende:
Welke verwondingen heeft Dekker eigenlijk ?
Een aantal botbreuken, o.a. een of twee ribben.
pi_205021891
Weet niet of het hier ook het geval is maar wielrenners voelen zich wel superieur aan het wandelvolk op de paden,
ik heb een maandje terug ook nog bijna slaande ruzie gehad tijdens het trimmen met zo'n idioot die wel even dacht dat ik voor hem de (natte) berm in zou gaan. Niet dus.
Scheldend en tierend kwam hij terug om verhaal te halen maar gelukkig (voor hem) bedacht hij zich.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_205021895
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 15:50 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Een aantal botbreuken, o.a. een of twee ribben.
Een beetje wielrenner lacht daar om.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_205021915
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 15:52 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Een beetje wielrenner lacht daar om.
Nou schijnbaar had ie al eens allebei z'n armen gebroken en kwam met beide in mitella's in de tweede kamer.
pi_205046415
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 14:19 schreef RAVW het volgende:

[..]
Ja voetgangers kunnen er ook een houtje van inderdaad ... weg oversteken zonder te kijken, ja alleen naar hun mobiel
of roodlicht geld niet voor voetgangers en fietsers ... vraag me soms wel eens af op sommige plekken waarom er lichten staan , niemand die er voor stopt
Ja, vind ze vaak bijzonder irritant. Met dat oversteken, maar ook met een paar man langs elkaar over een fietspad lopen. En dan zeuren als iemand die er langs wil geen bel heeft of belt ("doe maar rustig").
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2022 @ 09:58:43 #21
70532 loveli
N
pi_205046428
Maar hoe gaat het met Dekker?
crap in = crap out
pi_205046461
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 15:54 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Nou schijnbaar had ie al eens allebei z'n armen gebroken en kwam met beide in mitella's in de tweede kamer.
Kan je nog wel je eigen kont afvegen met 2 gebroken armen?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 14 juni 2022 @ 10:07:51 #23
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_205046489
IS het niet handig om die OP eens te updaten? die vrouw wordt allang niet meer verdacht van doodslag
pi_205046858
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 10:02 schreef superniger het volgende:

[..]
Kan je nog wel je eigen kont afvegen met 2 gebroken armen?
Nee. Zal met hulp geweest zijn.
  dinsdag 14 juni 2022 @ 10:57:18 #25
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_205046868
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 10:02 schreef superniger het volgende:

[..]
Kan je nog wel je eigen kont afvegen met 2 gebroken armen?
Nee.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 18:54:59 #26
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205280204
https://www.telegraaf.nl/(...)n-van-fiets-duwde-is
https://nos.nl/artikel/24(...)-onderzoek-ingesteld



quote:
Boomerwob: de vrouw die Sander Dekker in de duinen van fiets duwde is ...

Tja, dan ga je toch verder wobben.
Bij de NPO zelf zullen ze het niet zo een-twee-drie doen, wat op zich overigens te begrijpen valt: niemand hangt zijn vuile was graag buiten. Dus dan doe je het maar op eigen initiatief, op je ouwe dag.
Hierbij geïntroduceerd: de boomerwob.

En wat blijkt?

De wandelaarster die voormalig mediabewindsman Sander Dekker op 8 juni jongstleden in de duinen van Monster van zijn racefiets duwde is mevrouw Shula R. (in verband met haar recht op privacy wordt van haar achternaam slechts het initiaal vermeld, zoals helaas ook geen nadere details kunnen worden verstrekt over het feit dat zij vroeger NPO-baas was en tegenwoordig namens D66 als wethouder van Amsterdam fungeert).


Tijdens de stiekeme vakantie die het tweetal in 2017 samen met hun wederzijdse partners in Israël vierde - door er geen melding van te maken verzuimden zij hun wederzijdse gedragscodes te gehoorzamen, hetgeen met name pikant is omdat de miljoenenverstrekker hier met de miljoenenontvanger de hort op ging - is naar verluidt enige wrijving ontstaan over het begrip scharen. ,,Waarom zij wel en ik niet?", riep de heer Dekker er tegen mevrouw R. Het werd nabij Yad Vashem in Jeruzalem opgevangen door geavanceerde Israëlische afluisterapparatuur en nadien hebben die twee hun conflict nooit meer uitgesproken. De terugreis kenmerkte zich door een ijzingwekkende stilte en toen mevrouw R. vier jaar later samen met hoofdambtenaar Marianne H. van datzelfde ministerie van OCW, wederom zonder er melding van te maken (!), een hotelkamer in Dokkum betrok ontstak de heer Dekker dusdanig in woede, dat mevrouw R. zich geroepen voelde hem het volgende te appen: ,,Wacht maar tot ik jou in de duinen van Monster tegenkom, ventje."

"Klimaatmars Marcel Gelauff en Rob Jetten"
Handig hoor, dat wobben.

Maar goed, het wordt onderzocht nu, reden waarom ik een deel van de bijdrage aan het Kamerdebat van voormalig Wereldomroep- en Journaal-medewerker Martin Bosma overtik: ,,We krijgen nu een onderzoek naar de NPO-baas van deze minister, die van D66 is, en van de staatssecretaris Media, die van D66 is. De hoogste media-ambtenaar is van D66.
Het onderzoek wordt uitgevoerd door de Auditdienst, die valt onder minister Kaag van D66. Staat en omroep liggen dus lepeltje-lepeltje in een hotelbed.
Nachtenlang worden belangen verstrengeld.
"


quote:
Het is de tweede keer in korte tijd dat er vragen zijn over de transparantie die Rijxman in haar tijd als omroepbestuurder heeft betracht over haar privécontacten.
Juist vandaag debatteert de Tweede Kamer over een kwestie waarbij Rijxman naliet een privérelatie met de hoogste ambtenaar van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap te melden.

Een woordvoerder van NPO-voorzitter Leeflang wijst tegenover de NOS op de integriteitscode van de NPO. Die schrijft voor: "
Door openheid en aanspreekbaarheid voorkomen zij dat hun persoonlijke belangen met die van de mediaorganisatie verstrengeld raken".
Hierom was het volgens de woordvoerder verstandig geweest om de reis te bespreken met de zogeheten compliance officer, die toeziet op de naleving van deze gedragsregels.

Jeruzalem
Dekker - die destijds als staatssecretaris verantwoordelijk was voor de financiering van het omroepbestel dat Rijxman bestuurde - erkent tegenover BNR dat hij in 2017 met Rijxman en hun beide partners naar Israël is geweest.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_205280231
Tsja, Rob Hoogland...
  vrijdag 8 juli 2022 @ 18:58:44 #28
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205280241
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205280417
Haast onleesbaar, maar moet ik hieruit opmaken dat Shula serieus de vrouw in kwestie is, of is dit een of andere parodie?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_205280441
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 19:16 schreef JohnDDD het volgende:
Haast onleesbaar, maar moet ik hieruit opmaken dat Shula serieus de vrouw in kwestie is, of is dit een of andere parodie?
Het zal wel grappig bedoeld zijn van Rob Hoogland. :')

Maar Sander heeft op vakantie wel als zadelpen gediend voor Shula, toch?
pi_205280501
quote:
wat een kutkick :')

Tenzij shula ineens verhuisd is van Amsterdam naar Monster en ineens 20 jaar jonger is geworden, kan zij het niet gedaan hebben. De verdachte is namelijk een 42 jarige inwoonster van Monster en Shula is 62 en woont in Amsterdam.
https://nos.nl/artikel/24(...)ndelaarster-opgepakt
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Spellchecker vrijdag 15 juli 2022 @ 17:59:07 #32
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205352353
Oud-minister Dekker laat van zich horen na val van fiets; vallen en opstaan, zo is het leven
quote:
Voormalig minister voor Rechtsbescherming Sander Dekker werd op dinsdag 7 juni van zijn fiets gereden in de duinen van Monster. Nu, zo’n vijf weken later, laat hij voor het eerst weer van zich horen: „Vallen en opstaan. Zo is het leven. Althans, in ieder geval dat van een fietser”, schrijft hij bij zijn bericht op Instagram.

„Vandaag na ruim vijf weken ziekenhuis en revalidatiecentrum weer naar huis. Wat mogen we in Nederland trots zijn op onze geweldige zorg. Natuurlijk kom je hier niet voor je lol. En wat is het fijn om straks weer in mijn eigen bedje te slapen. Maar ik ga de lieve en zorgzame mensen van het @Hagaziekenhuis en @Basaltrvalidatie absoluut missen”, vervolgt hij zijn bericht.

De voormalig minister brak bij het incident vijftien botten: „Iedere dag gaat het een beetje beter. Dat geeft moed. De vijftien breuken groeien langzaam maar zeker weer aan elkaar. En het hoofd vindt met wat rust ook steeds meer z’n draai.”

’Steun was overweldigend’
Daarnaast bedankt Dekker voor alle kaartjes, cadeautjes en bloemen: „De steun was overweldigend en voelde als een aanmoediging om te werken aan herstel. Ik hoop snel weer ’de oude’ te zijn - en ja, dan ook weer op de fiets te stappen.”

Dekker raakte zwaargewond bij een val van zijn racefiets in de duinen van Monster. Een 42-jarige vrouw uit Monster werd aangehouden op verdenking van het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel danwel een eenvoudige mishandeling met zwaar lichamelijk letsel als gevolg.

Enkele dagen na het incident is de vrouw volgens de politie 'hangende het onderzoek op vrije voeten gesteld'. ,,De verdenking is niet afgezwakt en zal dan ook op een later moment voor een rechter moeten verschijnen", aldus een woordvoerder van de politie-eenheid Den Haag destijds tegen de Telegraaf.


[ Bericht 14% gewijzigd door maily op 15-07-2022 18:08:29 ]
pi_205352357
Maar niks over wat er precies is gebeurd...
pi_205352365
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:59 schreef Halcon het volgende:
Maar niks over wat er precies is gebeurd...
Wielrenners hebben altijd schuld. @monkyyy
pi_205352455
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:59 schreef Halcon het volgende:
Maar niks over wat er precies is gebeurd...
Onderzoek enzo
pi_205352537
quote:
Van zijn fiets gereden door een wandelaarster, das best bijzonder :P
  vrijdag 15 juli 2022 @ 19:06:06 #37
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_205352834
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:59 schreef Halcon het volgende:
Maar niks over wat er precies is gebeurd...
Best kans dat ie dat kwijt is.
  vrijdag 15 juli 2022 @ 19:07:38 #38
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_205352851
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 18:00 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Wielrenners hebben altijd schuld. @:monkyyy
Hier is geen speld tussen te krijgen.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_205354058
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 18:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Onderzoek enzo
Dan nog. Die poging tot doodslag is al afgezwakt.

Conclusie zal wel zijn dat Sander D. voortaan met zijwieltjes moet fietsen. Of beter nog: dat deze kneus helemaal niet meer deelneemt aan het verkeer.
pi_205354357
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan nog. Die poging tot doodslag is al afgezwakt.

Conclusie zal wel zijn dat Sander D. voortaan met zijwieltjes moet fietsen. Of beter nog: dat deze kneus helemaal niet meer deelneemt aan het verkeer.
Ohja dat zal het wel zijn ja. :') Vandaar vast dat mevrouw nog wel verdacht is. Not.
pi_205354428
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ohja dat zal het wel zijn ja. :') Vandaar vast dat mevrouw nog wel verdacht is. Not.
Verdacht. Dan ben je nog niet schuldig. Poging doodslag is al afgezwakt. Daar was ze aanvankelijk verdachte van.
pi_205354521
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:24 schreef Halcon het volgende:

[..]
Verdacht. Dan ben je nog niet schuldig. Poging doodslag is al afgezwakt. Daar was ze aanvankelijk verdachte van.
Ja en dat zal dus geen zijwieltjes iets zijn.
pi_205354548
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ja en dat zal dus geen zijwieltjes iets zijn.
Tweede keer al dat die kneus vanalles breekt omdat 'ie op zijn bek gaat. Dat mevrouw ergens van verdacht is, wil ook niet zeggen dat Dekker dit niet had kunnen voorkomen.

Alleen die kop van hem al.
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 21:38:26 #44
236264 crew  capricia
pi_205354650
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 20:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan nog. Die poging tot doodslag is al afgezwakt.

Conclusie zal wel zijn dat Sander D. voortaan met zijwieltjes moet fietsen. Of beter nog: dat deze kneus helemaal niet meer deelneemt aan het verkeer.
Wat is de tenlastelegging nu dan.. Zware mishandeling ofzo?
Definitely not CIA
pi_205354658
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat is de tenlastelegging nu dan.. Zware mishandeling ofzo?
Het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel dan wel eenvoudige mishandeling met zwaar lichamelijk letsel als gevolg.
  Moderator vrijdag 15 juli 2022 @ 21:44:26 #46
236264 crew  capricia
pi_205354744
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel dan wel eenvoudige mishandeling met zwaar lichamelijk letsel als gevolg.
Wouw. Dat is niet niks. :{
Definitely not CIA
pi_205354838
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 21:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Wouw. Dat is niet niks. :{
Nee, maar valt nog maar te bezien wat er van over gaat blijven. Aanvankelijk was het poging tot doodslag.
pi_205355844
Als er een ğast op een scooter met zeg, 40 km/u, kun je dan je arm uitsteken en em onderuit halen?
pi_205358269
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 23:12 schreef FlauwKapsel het volgende:
Als er een ğast op een scooter met zeg, 40 km/u, kun je dan je arm uitsteken en em onderuit halen?
Als iemand 'n beetje fatsoenlijk op z'n scooter zit, heeft diegene die z'n arm uitsteekt dan een groter probleem dan de scooterrijder.
pi_205364925
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 11:44 schreef Halcon het volgende:

[..]
Als iemand 'n beetje fatsoenlijk op z'n scooter zit, heeft diegene die z'n arm uitsteekt dan een groter probleem dan de scooterrijder.
Zoiets dacht ik ook al. Een ğast die ik kende wilde dat eens doen (in zn fantasie) maar ik dacht, als die scooter hard genoeg rijdt, dan is hij het die naar de grond wordt geflikkerd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')