SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
nee joh, het is gewoon marktwerking, als alleen ManU voor hem komt dan zal het wel 60 blijvenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uiteraard maar eredivisie spelers blijken de laatste jaren toch net een maatje te klein dat zet clubs toch ook aan het denken.![]()
Braziliaans international, maar ik denk dat hij rond de 45-50 mln. gaat opleveren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:16 schreef Intint het volgende:
Als je Antony deze zomer verkoopt ga je nooit veel meer dan 35 mil vangen.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Nee hoor die gaat veel meer opleveren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Braziliaans international, maar ik denk dat hij rond de 45-50 mln. gaat opleveren.![]()
Ik help het je hopen, maar eigenlijk had Ajax dan van Benfica moeten winnen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor die gaat veel meer opleveren.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Iemand die totaal niet kan voetballen, in een zeer matige competitie speelt en jij denkt dat hij nog meer gaat opleveren dan al een belachelijk hoog bedrag?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor die gaat veel meer opleveren.
Hahaha![]()
![]()
![]()
![]()
geselecteerd voor een land dat wel naar het WK gaatquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iemand die totaal niet kan voetballen, in een zeer matige competitie speelt en jij denkt dat hij nog meer gaat opleveren dan al een belachelijk hoog bedrag?
Hahaha![]()
![]()
![]()
Biem.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
geselecteerd voor een land dat wel naar het WK gaat![]()
Lijkt me sterk. Vind Anthony en Richarlison wel vergelijkbare spelers. Richarlison heeft zich al wat meer bewezen en zou de Spurs ongeveer 60 miljoen euro moeten kosten. Ook betalen Engelse clubs onderling altijd wat meer dan spelers op de internationale markt waard zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor die gaat veel meer opleveren.![]()
Richarlison is ook 3 jaar ouder.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:46 schreef franske19 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Vind Anthony en Richarlison wel vergelijkbare spelers. Richarlison heeft zich al wat meer bewezen en zou de Spurs ongeveer 60 miljoen euro moeten kosten. Ook betalen Engelse clubs onderling altijd wat meer dan spelers op de internationale markt waard zijn.![]()
Wat een tendentieuze knip-en-plakblogjes zijn dit soort sites toch altijd.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:02 schreef Intint het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)-ajax-biedingen.html
"Spurs gefrustreerd", nee Spurs vraagt de volle mep en Ajax lijkt niet bereid dat te betalen voor iemand die hoofdzakelijk de bank warmhoudt bij Spurs. Gewoon zakelijke onderhandelingen waar men al dan niet uitkomt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Precies en laten we ook niet doen alsof Bergwijn de plaatsvervanger van god op aarde is. Gewoon betalen wat we denken dat ie waard is, en anders op zoek naar een ander.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een tendentieuze knip-en-plakblogjes zijn dit soort sites toch altijd.
"Spurs gefrustreerd", nee Spurs vraagt de volle mep en Ajax lijkt niet bereid dat te betalen voor iemand die hoofdzakelijk de bank warmhoudt bij Spurs. Gewoon zakelijke onderhandelingen waar men al dan niet uitkomt.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Ik pleit al jaren voor een verbod van het gebruik van voetbalprimeur, voetbalzones en dat soort copy-paste websites in VBL. De aids onder de voetbalbronnen. Helaas nog geen meerderheid kunnen bemachtigen in de Kamer.quote:Op zondag 12 juni 2022 11:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat een tendentieuze knip-en-plakblogjes zijn dit soort sites toch altijd.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2022 12:15:09 ]![]()
Helaas is onze mediapartner de Telegraaf niks beter. Sterker nog, die hebben 2 jaar lang op schandalige wijze aan de stoelpoten van Ten Hag gezaagd, en zijn nu ook weer hard aan het stoken in de potentiële Bergwijn transfer.quote:Op zondag 12 juni 2022 12:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor een verbod van het gebruik van voetbalprimeur, voetbalzones en dat soort copy-paste websites in VBL. De aids onder de voetbalbronnen. Helaas nog geen meerderheid kunnen bemachtigen in de Kamer.proberen is de eerste stap naar falen
Als Ajax inzet op 60, dan gaat daar echt nog wel wat vanaf. Dus veel meer dan 50 lijkt me wensdenken. Overigens lijkt me dat een enorme miskoop en zou ik hem daarvoor zeker verkopen. Alleen jammer dat er nog behoorlijk wat naar Sao Paolo gaat.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor die gaat veel meer opleveren.![]()
Die komen tenminste met een eigen verhaal. Voetbalzone e.d. citeren alleen maar andere bronnen zoals een De Telegraaf. Je kan het haast plagiaat noemen.quote:Op zondag 12 juni 2022 14:00 schreef manny het volgende:
[..]
Helaas is onze mediapartner de Telegraaf niks beter. Sterker nog, die hebben 2 jaar lang op schandalige wijze aan de stoelpoten van Ten Hag gezaagd, en zijn nu ook weer hard aan het stoken in de potentiële Bergwijn transfer.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-06-2022 19:17:03 ]![]()
De Kromme wierp zich een kleine twee decennia geleden op als schutspatroon van de Marokkaans-Nederlandse voetballers.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:01 schreef tim020hoorn het volgende:
Wat heeft van hanegem eigelijk met Nouri? Snap zijn aanwezigheid niet helemaal vandaagIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Telegraaf was fout in de oorlogquote:Op zondag 12 juni 2022 14:00 schreef manny het volgende:
[..]
Helaas is onze mediapartner de Telegraaf niks beter. Sterker nog, die hebben 2 jaar lang op schandalige wijze aan de stoelpoten van Ten Hag gezaagd, en zijn nu ook weer hard aan het stoken in de potentiële Bergwijn transfer.![]()
En ontleden een enkel artikel op het vervolgens te kunnen brengen als meerdere clickbaits, dat vind ik nog het debielste.quote:Op zondag 12 juni 2022 19:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die komen tenminste met een eigen verhaal. Voetbalzone e.d. citeren alleen maar andere bronnen zoals een De Telegraaf. Je kan het haast plagiaat noemen.![]()
Ben ik de enige die denkt dat Schreuder het totaal niet gaat maken bij Ajax?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Voorlopig wel, ik vind het vooraf dan ook best wel moeilijk en we weten ook nog niet wat voor selectie hij tot z'n beschikking heeft.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:10 schreef Houniet het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Schreuder het totaal niet gaat maken bij Ajax?
Na 14 wedstrijden hebben we winterstop met WK, dat lijkt me vroeg genoeg voor een evaluatie.![]()
Nee, ik heb er ook weinig vertrouwen in.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:10 schreef Houniet het volgende:
Maar weinig betere opties waren er überhaupt dus voordeel van de twijfelNo bitch to me![]()
Ik denk vooral dat hij het charisma mist om de ploeg op scherp te zetten en het over te brengen. Ten Hag was ook een beetje autistisch maar wel grappiger en interessanter om te volgen. Schreuder is echt een hele saaie man.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:10 schreef Houniet het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Schreuder het totaal niet gaat maken bij Ajax?![]()
Dit zelfde zeiden ze ook over ETH in zijn eerste maanden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat hij het charisma mist om de ploeg op scherp te zetten en het over te brengen. Ten Hag was ook een beetje autistisch maar wel grappiger en interessanter om te volgen. Schreuder is echt een hele saaie man.![]()
Saai heb ik echt niemand horen zeggen. Alleen dat het een boertje was die grappig praat.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit zelfde zeiden ze ook over ETH in zijn eerste maanden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2022 10:33:17 ]![]()
Nee hoor ik verwacht er helemaal niks van en denk dat hij er voor het einde van het seizoen al uitligt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 09:10 schreef Houniet het volgende:
Misschien kan Ajax daarna voor die bondscoach van Denemarken gaan.Oh.![]()
Na WK ophalen. Zou prima zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor ik verwacht er helemaal niks van en denk dat hij er voor het einde van het seizoen al uitligt.
Misschien kan Ajax daarna voor die bondscoach van Denemarken gaan.![]()
Ik heb traditioneel ook weinig vertrouwen, maar van de andere kant: De hele top 2 doet totale verbouwing van selectie, dus als we de boel een beetje snel op de rit krijgen dan gaat het ook met Alfred wel goed komen. We hebben de CL centjes binnen, er komen wat transfers aan, en er staat best een aardig basis.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor ik verwacht er helemaal niks van en denk dat hij er voor het einde van het seizoen al uitligt.
Misschien kan Ajax daarna voor die bondscoach van Denemarken gaan.proberen is de eerste stap naar falen
Op basis waarvan zou die Deense bondscoach beter zijn?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan Ajax daarna voor die bondscoach van Denemarken gaan.
Schreuder ligt goed bij de spelers en daar gaat het uiteindelijk om dus ik zie het niet zo somber in maar Ten Hag is niveau Van Gaal en ik denk niet Schreuder dat is.![]()
eensquote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou die Deense bondscoach beter zijn?
Schreuder ligt goed bij de spelers en daar gaat het uiteindelijk om dus ik zie het niet zo somber in maar Ten Hag is niveau Van Gaal en ik denk niet Schreuder dat is.![]()
![]()
Klaiber heeft een dunne kop gekregen jaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Dit gaat fysiek gezien in ieder geval de goede kant op.
[ afbeelding ]VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Is die nou vast gelegd? Heb daar niks over gelezenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Huur is nog tot januari he, daarna optie tot koop. Dus ze kunnen prima nog even wachten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is die nou vast gelegd? Heb daar niks over gelezen![]()
Ah zo dacht dat die periode afliep na het seizoen. Laten we hopen dat hij mondjes gaat snoeren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huur is nog tot januari he, daarna optie tot koop. Dus ze kunnen prima nog even wachten.![]()
dacht dat die optie al gelicht was maar dat vond ik ook wel wat vreemdquote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Huur is nog tot januari he, daarna optie tot koop. Dus ze kunnen prima nog even wachten.![]()
https://twitter.com/voetb(...)9A73ye16HtMr9n7701RQquote:Op dinsdag 14 juni 2022 10:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat hij het charisma mist om de ploeg op scherp te zetten en het over te brengen. Ten Hag was ook een beetje autistisch maar wel grappiger en interessanter om te volgen. Schreuder is echt een hele saaie man.![]()
Best grappig toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 14:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
https://twitter.com/voetb(...)9A73ye16HtMr9n7701RQ![]()
Yes gaat lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
So, als hij dit 2 weken later had gepost zou ik zeggen dat hij er een weekend Defqon.1 op had zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]Uitvinder van de biersmiley.![]()
Hij laat een elftal met Boilesen ,Kristensen en verder nog wat matig volk geweldig voetballenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou die Deense bondscoach beter zijn?
Schreuder ligt goed bij de spelers en daar gaat het uiteindelijk om dus ik zie het niet zo somber in maar Ten Hag is niveau Van Gaal en ik denk niet Schreuder dat is.RED ONS HENNIEGOD![]()
Kristensen heeft zich anders prima ontwikkeldquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij laat een elftal met Boilesen ,Kristensen en verder nog wat matig volk geweldig voetballen![]()
Maar het blijft nog steeds een back die denkt dat die overal doorheen kan lopen. Voorzet is wel goed als die de ruimte krijgt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kristensen heeft zich anders prima ontwikkeldRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja mooi stukje over onana wat nogmaals duidelijk maakt dat ie er gewoon echt met de pet naar gooidequote:![]()
Des te vreemder dat EtH aan hem vast bleef houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:09 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ja mooi stukje over onana wat nogmaals duidelijk maakt dat ie er gewoon echt met de pet naar gooideEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Eens, maar de spoeling was kennelijk 0. Of die keuze terecht was kan je idd over twijfelenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Des te vreemder dat EtH aan hem vast bleef houden.![]()
Waar kan ik het terugzienquote:Op dinsdag 14 juni 2022 19:09 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Ja mooi stukje over onana wat nogmaals duidelijk maakt dat ie er gewoon echt met de pet naar gooide![]()
Loting: 25 augustus 2022quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
De hele CL-poulefase wordt ook voor het WK gespeeld?
Wedstrijddag 1 6 en 7 september 2022
Wedstrijddag 2 13 en 14 september 2022
Wedstrijddag 3 4 en 5 oktober 2022
Wedstrijddag 4 11 en 12 oktober 2022
Wedstrijddag 5 25 en 26 oktober 2022
Wedstrijddag 6 1 en 2 november 2022![]()
Dat is rap. Zie dat Ajax - PSV ook na een Europese midweek is. Mocht PSV zich weer eens niet kunnen plaatsen voor de CL, kunnen die alvast gaan janken dat ze minder rust hebben.![]()
zeker, met de vorm van dit seizoenseinde red je het dan niet al had dat ook wel met de geblesseerden te makenquote:![]()
En de uitschakeling tegen Benfica speelde toen ook wel een rol heb ik het idee.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, met de vorm van dit seizoenseinde red je het dan niet al had dat ook wel met de geblesseerden te makenOh.![]()
30 is ook wel leukquote:Op woensdag 15 juni 2022 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moet Ajax het maar afronden in speelronde 31.![]()
![]()
Dan kunnen ze dus alvast beginnen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat is rap. Zie dat Ajax - PSV ook na een Europese midweek is. Mocht PSV zich weer eens niet kunnen plaatsen voor de CL, kunnen die alvast gaan janken dat ze minder rust hebben.![]()
Programma lijkt me prima. 2 keer tegen iedereen en evenveel thuis als uit.proberen is de eerste stap naar falen
Dat ja, in de Telegraaf staat een enorm Calimero-stukje.quote:Op woensdag 15 juni 2022 13:34 schreef manny het volgende:
Programma lijkt me prima. 2 keer tegen iedereen en evenveel thuis als uit.zie email 27 oktober![]()
Niet namens Ajax hoop ik.quote:Op woensdag 15 juni 2022 13:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat ja, in de Telegraaf staat een enorm Calimero-stukje.proberen is de eerste stap naar falen
Benieuwd wat @PSVCL hiervan te zeggen heeftquote:Op woensdag 15 juni 2022 13:34 schreef manny het volgende:
Programma lijkt me prima. 2 keer tegen iedereen en evenveel thuis als uit.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)zwaar-programma-ajax![]()
![]()
Zucht. Wat een krant.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)zwaar-programma-ajaxproberen is de eerste stap naar falen
het is toch ook een zwaar programma maar dat maakt toch verder helemaal niets uitquote:Op woensdag 15 juni 2022 14:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)zwaar-programma-ajax![]()
Klopt dat wel? Lijkt dat er een uitwedstrijd mist lees ikquote:Op woensdag 15 juni 2022 13:34 schreef manny het volgende:
Programma lijkt me prima. 2 keer tegen iedereen en evenveel thuis als uit.
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Klopt spelen twee keer thuis tegen psv want die spelen altijd vaker uit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klopt dat wel? Lijkt dat er een uitwedstrijd mist lees ik![]()
Wat een gejank in de Telegraaf. Laatste wedstrijden zijn lastig ja, maar dan heb je op papier dus ook meer kans om dan een voorsprong te hebben.![]()
idd. Gewoon dan al een enorme voorsprong hebben maar ook gewoon de laatste potjes winnenquote:Op woensdag 15 juni 2022 16:22 schreef PicoMMP het volgende:
Wat een gejank in de Telegraaf. Laatste wedstrijden zijn lastig ja, maar dan heb je op papier dus ook meer kans om dan een voorsprong te hebben.![]()
het viel Freek ook op, zie post #56 maar verder geen idee of dit uitzonderlijk isquote:Op woensdag 15 juni 2022 16:22 schreef PicoMMP het volgende:
Leuk dat bij de telegraaf verre familie van @PSVCL werkt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 14:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)zwaar-programma-ajaxVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2022 18:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk dat bij de telegraaf verre familie van @:psvcl werkt.![]()
![]()
Zit die transfer van Antony naar Manchester nou nog in de pijpleiding of niet?'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
'the man in black fled across the desert... and the gunslinger followed'
Kom loat us nao 't Zuuje goan, woa Vasteloavend is ontstoan![]()
Neres naar Benfica welquote:Op donderdag 16 juni 2022 16:09 schreef Lyzio_NL het volgende:
Zit die transfer van Antony naar Manchester nou nog in de pijpleiding of niet?![]()
Wat heb ik met Neres te maken?quote:'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
Ik vroeg gewoon of er al nieuws is rondom de vermeende transfer van Antony.. maar goed.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarschijnlijk net zoveel als met Antony'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
help! ik wil dat ajaxboekje kopen van kick
welke editie zou beter scoren bij iemand die in de jaren 80 en 90 bijna alle potjes van ajax bezocht?
de gelukkige ontvanger was ook bij de finale in 95 en 96, dus ik denk zelf aan litmanen
deze
of deze
de normale versie is uitverkocht![]()
@Taradoquote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:50 schreef aTypisch het volgende:
welke editie zou beter scoren bij iemand die in de jaren 80 en 90 bijna alle potjes van ajax bezocht?
de gelukkige ontvanger was ook bij de finale in 95 en 96, dus ik denk zelf aan litmanen
deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
de normale versie is uitverkocht
@tong80
help opa's![]()
Ik zou voor Litmanen gaan. Boeiender en mysterieuzer. Voor een column over hem eens in zijn geschiedenis gekeken. De moeite waard.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
dankjequote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou voor Litmanen gaan. Boeiender en mysterieuzer. Voor een column over hem eens in zijn geschiedenis gekeken. De moeite waard.![]()
Met beide kun je geen buil vallen, zeker omdat het al een oudere man (opa) is. Als het een jaren 90 kind was had ik voor de zekerheid Litmanen gekozen omdat voor velen in die generatie Bergkamp een sterke Arsenal en Nederlands elftal associatie heeft.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:50 schreef aTypisch het volgende:
deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
de normale versie is uitverkochtOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
hoewel Bergkamp ontiegelijk goed was zou ik toch voor de Jari versie gaan omdat die gewoon een beter tijdperk vertegenwoordigtquote:![]()
LITMAAAANEN OHOOOOO!quote:Op vrijdag 17 juni 2022 10:50 schreef aTypisch het volgende:
deze
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
de normale versie is uitverkocht
'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
Die heeft bij Twente nou niet echt een onuitwisbare indruk gemaakt.. ze zullen hem wel als backup voor de linksback positie bij de voorbereiding willen hebben. Zo gauw de deal met Wijndal (of Malacia?) erdoor is zal ie wel weer of terug gaan naar Twente of uitgeleend worden aan een andere club.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:20 schreef Heeinz het volgende:
Ik zie ineens de naam Kik Pierie voorbij komen. Was hem al vergeten'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
wijndal en zeker malacia gaan exht niet komen denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:32 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Die heeft bij Twente nou niet echt een onuitwisbare indruk gemaakt.. ze zullen hem wel als backup voor de linksback positie bij de voorbereiding willen hebben. Zo gauw de deal met Wijndal (of Malacia?) erdoor is zal ie wel weer of terug gaan naar Twente of uitgeleend worden aan een andere club.![]()
Gelukkig hebben we Magallan nog hè.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:23 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
wijndal en zeker malacia gaan exht niet komen denk ik.'the world had teeth and it could bite you with them anytime it wanted'
Joepie...quote:Op zaterdag 18 juni 2022 00:05 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Magallan nog hè.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: