dat doe jij toch, denk ook dat Tadic op links veel meer waarde heeft dan in de spits, ik weet eigenlijk niet hoe goed Bergwijn in de spits zou zijnquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Waarom zou je Brobbey en Tadic willen vergelijken? Prima om twee verschillende soorten spitsen te hebben.
De enige vergelijking die ik maak is dat Tadic oud is en Brobbey jong. Wat mij betreft een ideale situatie als je twee spelers voor een positie hebt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doe jij toch, denk ook dat Tadic op links veel meer waarde heeft dan in de spits, ik weet eigenlijk niet hoe goed Bergwijn in de spits zou zijn
dat vraag ik me dus af, met Bergwijn heb je een scorende linksbuiten, met Tadic eentje van de voorzettenquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De enige vergelijking die ik maak is dat Tadic oud is en Brobbey jong. Wat mij betreft een ideale situatie als je twee spelers voor een positie hebt.
Op links is Tadic wel goed, maar als je Bergwijn haalt moet je die lekker op links zetten.
een beetje middenvelder erbij die kan voetballen lijkt me toch ook niet verkeerd, er zijn nu alleen nog maar dravers overquote:Op woensdag 8 juni 2022 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Laten we eens beginnen met een wat bredere selectie voorin dus bergwijn en brobbey erbij want dat brak ons bijna op vorig seizoen.
Eriksen zou een mooie zijn maar zie die niet komen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
een beetje middenvelder erbij die kan voetballen lijkt me toch ook niet verkeerd, er zijn nu alleen nog maar dravers over
Ik ken de term alleen van die reclame waarin Ziggo pretendeert dat het onderschatten van GigaNet hetzelfde is als het onderschatten van het internet of de smartphonequote:Op dinsdag 7 juni 2022 14:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik erger me al een tijdje aan de term GigaNet... en nu komt het dus ook nog eens op ons mooie shirt te staan![]()
Want wat is GigaNet nou eigenlijk? Gewoon een naampje voor het mobiele netwerk van Vodafone en het internet netwerk van Ziggy gecombineerd. Één en al gebakken lucht in marketinguitingen. Extra minnetje voor de term "glasvezel-kabel"
Die watermerken zijn kut maar verder vind ik het best een mooi shirtje.quote:Op donderdag 9 juni 2022 22:31 schreef mabo11 het volgende:
[ afbeelding ]
3e shirt blijkbaar, Walgelijk uitgevoerd
Beetje laat wel, Ajax is al sinds 11 mei 2022 kampioen, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 11:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ajax met het kampioenschap.
Voor zover ik het begrijp reikt hun "glasvezel" netwerk alleen maar tot de wijk verdelers en vanaf daar wordt het weer met coax naar de huizen gebracht. Het zal wel een slimme manier zijn om het woordje glasvezel te mogen gebruiken zonder dat ook echt te kunnen leveren. Ongelooflijk kansloosquote:Op donderdag 9 juni 2022 20:48 schreef Class het volgende:
[..]
Ik ken de term alleen van die reclame waarin Ziggo pretendeert dat het onderschatten van GigaNet hetzelfde is als het onderschatten van het internet of de smartphone
60 vind ik nog aan de lage kantquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
60 mil voor Antony en dan snel Bergwijn oppikken voor 25 dat is prima zaken doen.
Of ik 't 'm waard vind is een tweede. Maar had eerlijk gezegd ook verwacht dat Ajax hoger in de boom zou zitten.quote:
het blijft een vreemde markt maar een rechtsbuiten met zijn kwaliteiten heb je niet veel en Bergwijn vind ik wel een heel aardig alternatief al is hij beter vanaf linksquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Of ik 't 'm waard vind is een tweede. Maar had eerlijk gezegd ook verwacht dat Ajax hoger in de boom zou zitten.
Maar met dat geld zou je denk ik toch iets beters moeten kunnen halen dan Bergwijn. Heb niet de indruk dat hij opeens heeft geleerd om te scoren.
wat heeft dat er mee te maken, gaat gewoon om marktwaardequote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijft wel eredivisie waar die vandaan komt he denk dat United na VdB niet gaat over betalen.
Oke Hansquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:16 schreef Intint het volgende:
Als je Antony deze zomer verkoopt ga je nooit veel meer dan 35 mil vangen.
gebaseerd opquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:16 schreef Intint het volgende:
Als je Antony deze zomer verkoopt ga je nooit veel meer dan 35 mil vangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |