Hadden ze ooit, maar bieden ze nu niet meer aan. Zal wel zijn omdat de partijen met een TV-licentie daar niet zo blij mee zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Een F1TV app voor de TV zou ook wel handig zijn
Moeten ze goedkopere prijzen hanterenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hadden ze ooit, maar bieden ze nu niet meer aan. Zal wel zijn omdat de partijen met een TV-licentie daar niet zo blij mee zijn.
Kan via een Xioami TV stick of Chromecast met Google TV.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Android TV heeft dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Niet meer. Of in elk geval niet voor elke TV.quote:
Ja streamen? Voor mijn TV heb ik een mini-pc, maar een app zou nog beter zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kan via een Xioami TV stick of Chromecast met Google TV.
Via USB of HDMI in je tv met de app op dat device, dus niet via je telefoon of zoquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja streamen? Voor mijn TV heb ik een mini-pc, maar een app zou nog beter zijn
Hier waait het keihardquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
Eigenlijk te mooi weer om binnen te zitten, mja....
Ah, op die manierquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Via USB of HDMI in je tv met de app op dat device, dus niet via je telefoon of zo
Muur kapot.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik schakel nu in, wat is er gebeurd?
Reparaties aan de vangrailquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ga na de f1 kwalificatie naar een festival in mijn stad*O*quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
Eigenlijk te mooi weer om binnen te zitten, mja....
Beetjequote:
In de F2 racequote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga na de f1 kwalificatie naar een festival in mijn stad*O*
Crash in de F2 racequote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geen idee, was al voordat de sessie moest beginnen.
Hij is ook wel op Android (TV) te krijgen, maar niet via de Play store van de bekende TV merken.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:08 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Raarrrr. Heb hem wel op de Mi Box S waar ook Android TV op draait.
Dan zou alleen de tank afgesleept hoeven te wordenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er heeft een Russische tank tegenaan gezeten
Well done Baku!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geen idee, was al voordat de sessie moest beginnen.
Aha. Wat een gedoe.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij is ook wel op Android (TV) te krijgen, maar niet via de Play store van de bekende TV merken.
3 F2 wagen vol die muur van bocht1.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lees alle vorige reacties even naquote:
Zie de post boven je.quote:
In de reacties onder je zie je dat in de reacties boven je dat al gemeld isquote:
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vanmorgen opende ik mijn app en kreeg ik nederlands commentaar (goede zaak, voor mijn vader
).
Bij het streamen naar de tv sprong ie op engels, maar ik kon hem aanpassen naar nederlands.
quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:58 schreef Stoorzendert het volgende:
F1TV met Viaplay commentaar... Welke joef heeft dat bedacht?
Dat verraste mij ook. Wilde al een vraag hierover stellen.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, heeft F1tv nu ook Nederlands commentaar. Eigenlijk ben ik nu al wel gewend aan het Engelse F1tv commentaar.
Helaas veel gezeik met synchroniseren van de GP-stream. Heb je 'm eindelijk goed, heeft F1TV weer een hick-up...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat verraste mij ook. Wilde al een vraag hierover stellen.
Tóch wil ik wel Olav bij de race.
Zolang de opvolgers tegenkrommend slecht blijven (met vorige week wel als dieptepunt met een totaal gebrek aan kennis van de regels), blijft Olav zeker relevant en blijft de redenatie voor zijn vervanging gewoon onzin.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Olav is niet meer rullevant, en door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |