Ik heb rondom Monaco niet gekeken (wist er ook niet van) maar neem aan dat ze wel puur moeten lullen want beelden laten zien zal wel niet kunnen.quote:
Dat vleugeltje is géén sidepod hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
De sidepod groeit weer langzaam aan.
Sky Sport F1 zendt alle races ook in Oostenrijk uit. Maar de ORF en Servus TV (van Red Bull) zenden elk de helft van de races ook uit.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:03 schreef Fer het volgende:
[..]
Ze zullen in Oostenrijk wel te gierig zijn om een abonnement te nemen. Dat geen enkele pay-tv maatschappij er veel in wil investeren.
Ik zeg toch ook langzaamquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vleugeltje is géén sidepod hoor
Wel apart. Kan me niet herinneren dat dit was in voorgaande jaren.quote:
Klopt. Le Mans is dan ook een week eerder dan normaal. De afgelopen edities (uitgezonderd 2020 en 2021 vanwege Covid) werd Le Mans in het derde weekend van juni gehouden (en viel dan precies tussen Canada en Baku in). Nu is dat het tweede weekend van juni, wat in het verleden ook wel vaker is geweest.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel apart. Kan me niet herinneren dat dit was in voorgaande jaren.
Maar de jaren daarvoor weer wél regelmatig. Ook valt de Indy500 tegelmatig samen met een F1-race. Heb echt redelijk vaak gemopper van coureurs gehoord als er wat samenviel en ze de triple crown wilden halen of gewoon een keer mee wilden doen aan de 24 hrs van Le Mans.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel apart. Kan me niet herinneren dat dit was in voorgaande jaren.
is het minimum gewicht inclusief coureur? want perez is maar klein, waar max lang is en dus meer weegt.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op race pace komt Perez bij lange na niet aan Verstappen, dus dat betwijfel ik.
Coureurs worden geacht 80 kg te wegen. Als ze lichter zijn (en dat zijn ze allemaal), wordt het verschil als ballast in de cockpit geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 11:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is het minimum gewicht inclusief coureur? want perez is maar klein, waar max lang is en dus meer weegt.
Vanmorgen opende ik mijn app en kreeg ik nederlands commentaar (goede zaakquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, irritant. Kan tijdens de training niet het Sky-team selecteren. Hoop dat dat in de race anders is.
F1TV, want die willen graag ook Nederlands commentaar aanbieden.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:58 schreef Stoorzendert het volgende:
F1TV met Viaplay commentaar... Welke joef heeft dat bedacht?
Hadden ze voorheen ook, via Ziggo.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:59 schreef Sked het volgende:
[..]
F1TV, want die willen graag ook Nederlands commentaar aanbieden.
Is joef een soort boomerwoord?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:58 schreef Stoorzendert het volgende:
F1TV met Viaplay commentaar... Welke joef heeft dat bedacht?
Beter hadden ze GPRadio dan een contractje aangebodenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:59 schreef Sked het volgende:
[..]
F1TV, want die willen graag ook Nederlands commentaar aanbieden.
Nope! Ze nemen in elk taalgebied het geluid van de officiële uitzendgerechtigde. In dit geval dus Viaplay.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beter hadden ze GPRadio dan een contractje aangeboden
Komt nog wel als ze het over een ultra spannend duel hebben in de vrije trainingquote:
Oké, Hoe komt GPRadio eigenlijk aan het geluid? Rechten gekocht?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nope! Ze nemen in elk taalgebied het geluid van de officiële uitzendgerechtigde. In dit geval dus Viaplay.
Crash in de F2 waardoor de vangrail gerepareerd moet worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |