Hadden ze ooit, maar bieden ze nu niet meer aan. Zal wel zijn omdat de partijen met een TV-licentie daar niet zo blij mee zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Een F1TV app voor de TV zou ook wel handig zijn
Moeten ze goedkopere prijzen hanterenquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hadden ze ooit, maar bieden ze nu niet meer aan. Zal wel zijn omdat de partijen met een TV-licentie daar niet zo blij mee zijn.
Kan via een Xioami TV stick of Chromecast met Google TV.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Android TV heeft dat.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:04 schreef Stoorzendert het volgende:
Niet meer. Of in elk geval niet voor elke TV.quote:
Ja streamen? Voor mijn TV heb ik een mini-pc, maar een app zou nog beter zijnquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kan via een Xioami TV stick of Chromecast met Google TV.
Via USB of HDMI in je tv met de app op dat device, dus niet via je telefoon of zoquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja streamen? Voor mijn TV heb ik een mini-pc, maar een app zou nog beter zijn
Hier waait het keihardquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
Eigenlijk te mooi weer om binnen te zitten, mja....
Ah, op die manierquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:09 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Via USB of HDMI in je tv met de app op dat device, dus niet via je telefoon of zo
Muur kapot.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik schakel nu in, wat is er gebeurd?
Reparaties aan de vangrailquote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik schakel nu in, wat is er gebeurd?
Ik ga na de f1 kwalificatie naar een festival in mijn stad*O*quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:08 schreef HiDiHo het volgende:
Eigenlijk te mooi weer om binnen te zitten, mja....
Beetjequote:
In de F2 racequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |