Mijn ervaring is daar anders in, maar misschien ook omdat mijn bakfiets een omkiep-beveiliging heeft. Het zal geen 25km/u tegenhouden, maar een verkeerd ingeschatte bocht waar ik vooral de eerste weken moeite mee hadquote:Op woensdag 19 april 2023 19:34 schreef Elleska het volgende:
2 wiel bakfietsen gaan net zo snel onderuit als een fiets.
Denk dat je de tekst anders leest want ik bedoel daarmee dat het wel meevalt. Met een gewone fiets liggen we immers niet constant onderuit.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mijn ervaring is daar anders in, maar misschien ook omdat mijn bakfiets een omkiep-beveiliging heeft. Het zal geen 25km/u tegenhouden, maar een verkeerd ingeschatte bocht waar ik vooral de eerste weken moeite mee hadhebben we echt probleemloos overleefd. En ik fiets sowieso niet op maximale snelheid met mijn kroost in de bak
Volgens deze link: https://www.fietsvoordeel(...)5DRNfLUaAotVEALw_wcBquote:Op zondag 7 mei 2023 22:13 schreef Hupje het volgende:
Kind is 1,29m en bij nader inzien eigenlijk wel toe aan een grotere fiets. Zou het dan al te doen zijn om een 24 inch fiets te nemen?
Beetje roest en een kapot lampje heb je al snel met een tweedehands fiets, dat vind ik nou niet echt grote mankementen. Als je echt een als nieuwe fiets wil moet je of heel veel geluk hebben, of een nieuwe kopen.quote:Op zondag 10 december 2023 12:29 schreef Hupje het volgende:
Oeps, ik zie nu mijn post van mei in dit topic. Er is dus nog steeds geen grotere kinderfiets aangeschaft![]()
Waar kopen jullie een fatsoenlijke tweedehands fiets? Ik ben zelf niet handig qua fiets opknappen. Op Marktplaats zie ik vooral fietsen staan waar iets aan lijkt te mankeren ('beetje roest, kapotte verlichting, maar kan nog prima een ronde mee') en bij andere advertenties vraag ik me af of alles wel zo goed is als ze willen laten lijken in de advertentie (zonde om ver te rijden als het uiteindelijk niets is). Fietsenwinkels in de buurt lijken vrijwel geen tweedehands fietsen te hebben.
Marktplaats vind ik echt ultiem voor fietsen. Wij hebben met grote regelmaat goede fietsen voor kleine prijsjes verkocht via MP. Soms groeit een kind harder dan dat ze de fiets hebben kunnen afraggen en is het al tijd voor de volgende maat, dan gaat er een mooie fiets naar een kind wat daar dan heel blij mee is.quote:Op zondag 10 december 2023 12:29 schreef Hupje het volgende:
Oeps, ik zie nu mijn post van mei in dit topic. Er is dus nog steeds geen grotere kinderfiets aangeschaft![]()
Waar kopen jullie een fatsoenlijke tweedehands fiets? Ik ben zelf niet handig qua fiets opknappen. Op Marktplaats zie ik vooral fietsen staan waar iets aan lijkt te mankeren ('beetje roest, kapotte verlichting, maar kan nog prima een ronde mee') en bij andere advertenties vraag ik me af of alles wel zo goed is als ze willen laten lijken in de advertentie (zonde om ver te rijden als het uiteindelijk niets is). Fietsenwinkels in de buurt lijken vrijwel geen tweedehands fietsen te hebben.
Nee ik vond die stangen ook ondingen. Mijn volwassen man vindt het zelfs ondingen.quote:Op maandag 29 januari 2024 23:15 schreef Gogo83 het volgende:
T. (bijna 7 maar kan nog steeds niet heel goed fietsen) moet eigenlijk een andere fiets. Hij fietst niet goed maar wil ook niet omdat zijn fiets echt wel aan de kleine kant en gewoon een beetje gammel is. Maar waarom hebben alle 20 inch jongensfietsen al zo'n idiote stang? Oké, hij zit lager dan bij mannenfietsen, maar dat is toch helemaal niet handig met die kleine guppen? Of valt dat in de praktijk mee? Mocht iemand in (omgeving) 073 nog een 20 inch jongensfiets tweedehands hebben staan dan houd ik me overigens aanbevolen.
Zat ik al naar te zoeken ja, maar die zijn toch veelal roze of met bloemetjes. En dat vindt ie niet zo denk ik. Maar ik houd mijn ogen zeker open voor genderneutrale meisjesfietsen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 10:38 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Nee ik vond die stangen ook ondingen. Mijn volwassen man vindt het zelfs ondingen.Kun je niet kijken naar een meisjesfiets (zonder daar de nadruk op te leggen)?
Ja! Thanks!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 12:48 schreef taxibabe het volgende:
Zoiets? https://www.fietsenopfiet(...)-mat-zwart-2021.html
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |