En waar besteed jij je vrije tijd dan aan? Aan die pure bagger wat tegenwoordig voor films of series door moet gaan?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:28 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik kijk al jaren geen kabel TV meer maar was op bezoek bij een boomer en we zaten rond de TV.
Eerst kwam er zo'n programma op over een beautysalon, waarin vrouwen op leeftijd hun midlife crisis proberen weg te laseren door allemaal medische ingrepen. Blijkbaar moet jij je schamen voor je rimpels of ouderdomsvlekken maar niet gewoon accepteren dat je ouder wordt.
Vervolgens een programma over inrichten van het huis, dit was nog te doen. Maar daarna zo'n dikke papzak met te veel geld en een veel te lekkere vriendin. Waarom zou je vrijwillig, of zelf betalen, om dit soort troep te bekijken?
Man man man
Blij dat ik geen TV meer kijk maar adblocker gebruik en gewoon tv/series download.
Klacht: TV in 2022 is grotendeels reclame
Die bagger series zoals MsMarvel zijn dus wel een beter idee.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En waar besteed jij je vrije tijd dan aan? Aan die pure bagger wat tegenwoordig voor films of series door moet gaan?
Hoezo zou dat beter zijn dan de troep waar een ander naar kijkt?
Je kunt geen adblock installen op je TV maar wel op Youtube/Twitch etc.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Geen idee trouwens waarom jij adblocker noemt; wat verder niks met tv kijken of series / tv downloaden te maken heeft.
Via een omweg kan dat natuurlijk wel, ik kijk vaak TV met Kodi dat ik naar de TV stream met Steam, maargoed.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:34 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Je kunt geen adblock installen op je TV maar wel op Youtube/Twitch etc.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:28 schreef KroketBroodje het volgende:
Want Twitch biedt betere entertainment omdat .... ???quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:34 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Je kunt geen adblock installen op je TV maar wel op Youtube/Twitch etc.
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:33 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Die bagger series zoals MsMarvel zijn dus wel een beter idee.
Ik kijk ook al bijna 20 jaar geen tv meer. Als ik iets zie dan is het wel via de pc. Ik mis zo te horen niet veelquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:28 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik kijk al jaren geen kabel TV meer maar was op bezoek bij een boomer en we zaten rond de TV.
Eerst kwam er zo'n programma op over een beautysalon, waarin vrouwen op leeftijd hun midlife crisis proberen weg te laseren door allemaal medische ingrepen. Blijkbaar moet jij je schamen voor je rimpels of ouderdomsvlekken maar niet gewoon accepteren dat je ouder wordt.
Vervolgens een programma over inrichten van het huis, dit was nog te doen. Maar daarna zo'n dikke papzak met te veel geld en een veel te lekkere vriendin. Waarom zou je vrijwillig, of zelf betalen, om dit soort troep te bekijken?
Man man man
Blij dat ik geen TV meer kijk maar adblocker gebruik en gewoon tv/series download.
Ik haat dat Colgate ventje.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie reclames voor je topic
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En waar besteed jij je vrije tijd dan aan? Aan die pure bagger wat tegenwoordig voor films of series door moet gaan?
Ben jij het Angela?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Geen idee trouwens waarom jij adblocker noemt; wat verder niks met tv kijken of series / tv downloaden te maken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Niet divers genoeg -10 sociale puntenquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drie reclames voor je topic
Omdat je daar nog iets van sociale interactie hebtquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Want Twitch biedt betere entertainment omdat .... ???
En ga niet zeggen omdat jij dat leuk vindt, want dan ben je gewoon arrogant t.o.v. tv-kijkers.
Oh, en ' installeren' is gewoon een Nederlands woord.
youtube, als je een beetje kritisch zoekt kun je daar een vrijwel oneindig aantal kwaliteits makers vinden. Maar het is wel echt kritisch zoeken tussen de nog veel grotere hoeveelheid baggerquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Er zullen vast nog goeie shows zijn maar zoals vroeger de hele dag de TV aan hebben is voor mij niet meer te doen, te veel reclamequote:Op donderdag 9 juni 2022 16:32 schreef LanaMyst het volgende:
Als iemand elke dag de hele avond voor de tv zit is wel een klacht waard ja. Maar één avondje per week of half uurtje per dag moet kunnen.
Ik zet zelf eigenlijk nooit de tv aan, maar kijk wel eens wat mee ergens anders.
Ja, het is bijna net zo als normale tv.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:48 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
youtube, als je een beetje kritisch zoekt kun je daar een vrijwel oneindig aantal kwaliteits makers vinden. Maar het is wel echt kritisch zoeken tussen de nog veel grotere hoeveelheid bagger
Nee juist niet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja, het is bijna net zo als normale tv.
1. Tsja, als je betaalt, is er geen reclame. Dat geldt net zo goed voor NPO Start, Videoland, Kijk.nl, etc. Jeweetwel, die zenders die je met een normaal tv-abonnement ook ontvangt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Nee juist niet.
1. geen reclame
2. Niet live.
2. veel meer keuze, dus je kunt zelf je programma samen stellen, als je eenmaal een flink aantal content creators hebt verzameld die dingen maken die je goed vindt.
Je moet dus NIET zomaar wat gaan rondklikken op de YT homepage, dat is inderdaad net zo erg als SBS6
Rond de TV? Zaten er ook mensen achter/naast ?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:28 schreef KroketBroodje het volgende:
Alleen de buren zaten achter de TVquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:18 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Rond de TV? Zaten er ook mensen achter/naast ?
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:10 schreef Aiciu het volgende:
Geilen op die Brabantse crackhoer met die verlopen kop
Bestond er in dit geval maar een TS-blockerquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Het is jammer dat Blow Up, Oh Wat Een Jaar, Chateau Meiland, enz. zo veel ruimte innemen waar ook wat leuks uitgezonden had kunnen worden.quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:52 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Maar goed, ieder zijn ding. Ik vind het alleen nogal kinderlijk om de voorkeuren van anderen af te zeiken (zie TS); je hoeft het zelf niet te kijken als je niet wil...
Is er ook, als je een FOK! abo hebt kun je mensen blokkeren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:10 schreef Kopiko het volgende:
Bestond er in dit geval maar een TS-blocker
Ik hoopte dat iemand mij, Kopauperko, er eentje zou schenkenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Is er ook, als je een FOK! abo hebt kun je mensen blokkeren.
Wat doe jij dan om je avond te vullen beste Lana?quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:32 schreef LanaMyst het volgende:
Als iemand elke dag de hele avond voor de tv zit is wel een klacht waard ja. Maar één avondje per week of half uurtje per dag moet kunnen.
Ik zet zelf eigenlijk nooit de tv aan, maar kijk wel eens wat mee ergens anders.
Doordeweeks relaxen, muziek luisteren, spelletjes of korte videos's op foon, chatten etc. Weekends andere bezighedenquote:Op woensdag 29 juni 2022 10:37 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Wat doe jij dan om je avond te vullen beste Lana?
Als lurker weet ik maar al te goed wat jij in het weekend doetquote:Op woensdag 29 juni 2022 11:00 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Doordeweeks relaxen, muziek luisteren, spelletjes of korte videos's op foon, chatten etc. Weekends andere bezigheden
Ach, ik kwam eens bij iemand op bezoek, zat letterlijk de hele dag naar TV Oranje te kijken, zonder ook maar enige ironie of iets.quote:
Akkoord met de klacht. Ik kijk ook al jaren geen tv meer en al het nieuws krijg ik wel via de dossiers.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:28 schreef KroketBroodje het volgende:
Man man man
Want TV kijken of via de PC is ook maar iets anders?quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kijk ook al bijna 20 jaar geen tv meer. Als ik iets zie dan is het wel via de pc. Ik mis zo te horen niet veel
quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:51 schreef Complotwappie het volgende:
Mensen die sinds 2010 nog tv kijken kampen meestal gewoon met een behoorlijk onderontwikkeld intellect.
Mwah, in mijn geval niet zo. Nieuws lees ik via mijn dossiers of via internet ja. Maar echt iets volgen via internet verschilt per jaar. Als straks The Crown IV uit is dan ga ik dat wel weer kijken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want TV kijken of via de PC is ook maar iets anders?
Nee....
Je doet exact hetzelfde alleen via een andere manier.
En ja je mist heel veel, TS haalt gewoon een achterlijk programma aan wat 1 van de 1000 programma's is van dat moment.
[..]
Is dat niet die engnek van Die Antwoord?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:37 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vind haar eng en ergens ook wel lekker....
quote:
Die ''engnek'' heeft flink wat miljoenen hoor hahaquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is dat niet die engnek van Die Antwoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |