abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205005271
Ik kijk al jaren geen kabel TV meer maar was op bezoek bij een boomer en we zaten rond de TV.

Eerst kwam er zo'n programma op over een beautysalon, waarin vrouwen op leeftijd hun midlife crisis proberen weg te laseren door allemaal medische ingrepen. Blijkbaar moet jij je schamen voor je rimpels of ouderdomsvlekken maar niet gewoon accepteren dat je ouder wordt.

Vervolgens een programma over inrichten van het huis, dit was nog te doen. Maar daarna zo'n dikke papzak met te veel geld en een veel te lekkere vriendin. Waarom zou je vrijwillig, of zelf betalen, om dit soort troep te bekijken?
Man man man

Blij dat ik geen TV meer kijk maar adblocker gebruik en gewoon tv/series download.

Klacht: TV in 2022 is grotendeels reclame
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205005300
Ze noemen dat 'sluikreclame' en het is belachelijk veel en vaak.
Het is het enige waar m'n moeder naar kijkt. Die ziet dat niet eens.
pi_205005306
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 15:28 schreef KroketBroodje het volgende:
Ik kijk al jaren geen kabel TV meer maar was op bezoek bij een boomer en we zaten rond de TV.

Eerst kwam er zo'n programma op over een beautysalon, waarin vrouwen op leeftijd hun midlife crisis proberen weg te laseren door allemaal medische ingrepen. Blijkbaar moet jij je schamen voor je rimpels of ouderdomsvlekken maar niet gewoon accepteren dat je ouder wordt.

Vervolgens een programma over inrichten van het huis, dit was nog te doen. Maar daarna zo'n dikke papzak met te veel geld en een veel te lekkere vriendin. Waarom zou je vrijwillig, of zelf betalen, om dit soort troep te bekijken?
Man man man

Blij dat ik geen TV meer kijk maar adblocker gebruik en gewoon tv/series download.

En waar besteed jij je vrije tijd dan aan? Aan die pure bagger wat tegenwoordig voor films of series door moet gaan?

Hoezo zou dat beter zijn dan de troep waar een ander naar kijkt?
pi_205005317
Geen idee trouwens waarom jij adblocker noemt; wat verder niks met tv kijken of series / tv downloaden te maken heeft.
pi_205005319
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 15:32 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
En waar besteed jij je vrije tijd dan aan? Aan die pure bagger wat tegenwoordig voor films of series door moet gaan?

Die bagger series zoals MsMarvel zijn dus wel een beter idee.
pi_205005327
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 15:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Geen idee trouwens waarom jij adblocker noemt; wat verder niks met tv kijken of series / tv downloaden te maken heeft.
Je kunt geen adblock installen op je TV maar wel op Youtube/Twitch etc.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_205005355
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 15:34 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Via een omweg kan dat natuurlijk wel, ik kijk vaak TV met Kodi dat ik naar de TV stream met Steam, maargoed.

De reclame van de 'magic lightswing' is best leuk gedaan.

hoe bedoel je magic???
  Tettenkoning donderdag 9 juni 2022 @ 16:05:16 #8
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205005590
quote:

Drie reclames voor je topic *O*
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205005627
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 15:34 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Want Twitch biedt betere entertainment omdat .... ???

En ga niet zeggen omdat jij dat leuk vindt, want dan ben je gewoon arrogant t.o.v. tv-kijkers.

Oh, en ' installeren' is gewoon een Nederlands woord.
pi_205005632
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 15:33 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Die bagger series zoals MsMarvel zijn dus wel een beter idee.
Nee. Gewoon nee.
pi_205005763
Als iemand elke dag de hele avond voor de tv zit is wel een klacht waard ja. Maar één avondje per week of half uurtje per dag moet kunnen.

Ik zet zelf eigenlijk nooit de tv aan, maar kijk wel eens wat mee ergens anders.
pi_205006717
quote:

Man man man

Ik kijk ook al bijna 20 jaar geen tv meer. Als ik iets zie dan is het wel via de pc. Ik mis zo te horen niet veel :P
pi_205006776
Mensen die sinds 2010 nog tv kijken kampen meestal gewoon met een behoorlijk onderontwikkeld intellect.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 9 juni 2022 @ 19:01:29 #14
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205006862
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:05 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik haat dat Colgate ventje.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_205006902
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 15:33 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ben jij het Angela?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_205007295
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:05 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet divers genoeg -10 sociale punten
pi_205007308
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:11 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Want Twitch biedt betere entertainment omdat .... ???

En ga niet zeggen omdat jij dat leuk vindt, want dan ben je gewoon arrogant t.o.v. tv-kijkers.

Oh, en ' installeren' is gewoon een Nederlands woord.
Omdat je daar nog iets van sociale interactie hebt
pi_205007329
quote:

[..]

youtube, als je een beetje kritisch zoekt kun je daar een vrijwel oneindig aantal kwaliteits makers vinden. Maar het is wel echt kritisch zoeken tussen de nog veel grotere hoeveelheid bagger
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_205007330
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 16:32 schreef LanaMyst het volgende:
Als iemand elke dag de hele avond voor de tv zit is wel een klacht waard ja. Maar één avondje per week of half uurtje per dag moet kunnen.

Ik zet zelf eigenlijk nooit de tv aan, maar kijk wel eens wat mee ergens anders.
Er zullen vast nog goeie shows zijn maar zoals vroeger de hele dag de TV aan hebben is voor mij niet meer te doen, te veel reclame
pi_205007408
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:48 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
youtube, als je een beetje kritisch zoekt kun je daar een vrijwel oneindig aantal kwaliteits makers vinden. Maar het is wel echt kritisch zoeken tussen de nog veel grotere hoeveelheid bagger
Ja, het is bijna net zo als normale tv.
pi_205007526
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Ja, het is bijna net zo als normale tv.
Nee juist niet.
1. geen reclame
2. Niet live.
2. veel meer keuze, dus je kunt zelf je programma samen stellen, als je eenmaal een flink aantal content creators hebt verzameld die dingen maken die je goed vindt.

Je moet dus NIET zomaar wat gaan rondklikken op de YT homepage, dat is inderdaad net zo erg als SBS6
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_205008064
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 20:05 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]
Nee juist niet.
1. geen reclame
2. Niet live.
2. veel meer keuze, dus je kunt zelf je programma samen stellen, als je eenmaal een flink aantal content creators hebt verzameld die dingen maken die je goed vindt.

Je moet dus NIET zomaar wat gaan rondklikken op de YT homepage, dat is inderdaad net zo erg als SBS6
1. Tsja, als je betaalt, is er geen reclame. Dat geldt net zo goed voor NPO Start, Videoland, Kijk.nl, etc. Jeweetwel, die zenders die je met een normaal tv-abonnement ook ontvangt.
2. Sommige uitzendingen wel. Net als bij YT of Twitch.
3. Veel meer keuze vind ik nou niet echt bepaald een voordeel. Het is gewoon teveel. Iets met door de bomen het bos niet meer zien.

Maar goed, ieder zijn ding. Ik vind het alleen nogal kinderlijk om de voorkeuren van anderen af te zeiken (zie TS); je hoeft het zelf niet te kijken als je niet wil...
  Redactie Frontpage donderdag 9 juni 2022 @ 21:18:25 #23
38148 crew  Innisdemon
pi_205008381
quote:

Rond de TV? Zaten er ook mensen achter/naast ?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_205009313
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 21:18 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Rond de TV? Zaten er ook mensen achter/naast ?
Alleen de buren zaten achter de TV
pi_205009787
"if you gaze into the television, the television gazes also into you." Schnietzschel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')