Kan toch niet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
Ze heeft iets hangen dat politie live mee kan kijken enz.
ja misschien meldkamer als jeze belt ofzo, dat ze kunnen inschakelen maar lijkt mij niet zo te krijgen eigenlijkquote:
Ja maar ik lees wel dat wel als dat politie live kan meekijken als ze willen/moeten?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das dan eventueel een beveiligingsbedrijf , niet de politie
elke lul met vingers kan een sticker officieel doen lijkenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze heeft ook een officiële sticker op het raam enz. Denk dat het wel echt is. Bordje ziet er ook wel echt uit.
Run jij in je vrije tijd ook een Oeigoers strafk... heropvoedingskamp?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:26 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon op zaterdag bijwerken als je het met je huidige betaalde doordeweekse werkzaamheden niet haalt, niet lullen maar poetsen, eelt op die klauwen en op dat Netflixzitvlees godverdomme.
Zou dat duur zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:37 schreef bitterbal het volgende:
Elke waarschuwing of noodsituatie zal worden beantwoord door een van onze operators in een gemiddelde tijd van 29 seconden. Onze meldkamer staat 24/7 tot je beschikking om de beste beveiligingsprotocollen bij elke gelegenheid te activeren. Indien nodig sturen wij een surveillant, politie, brandweer of ambulance naar jouw huis.
https://www.verisure.nl/huisbeveiliging
oh nee das gewoon een alarm pakket a la simplisafequote:
mn vorig huis had ook een alarm installatie met meldkamer.quote:
Niet zomaar, dat zeg ik toch ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:38 schreef FranticDJ het volgende:
politie zit daar niet live mee te kijken.
Ooohquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1-2 tientjes per maand voor het meldkamerabonnement
Heb je weer brieven met uitgescheurde letters uit kranten door d'r bus gestoptquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:39 schreef Ama het volgende:
Misschien is ze bang dat 1 van de buren haar hondjes komt vermoorden.
jaquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:41 schreef TaMieke het volgende:
Ik krijg al jeuk van de reclames van dat bedrijf. Het plaatje verergert mn jeuk.
Neuh denk dat het wel echt zo is hoor. Het ging me alleen te ver om voor de ramen te zoeken naar camera's ofzo.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:40 schreef bitterbal het volgende:
ja of ze heeft gewoon dat bordje opgehangen? of ze heeft waardevolle kunststukken thuis of slechte ervaringen uit het verleden of gewoon bang
quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer brieven met uitgescheurde letters uit kranten door d'r bus gestopt
Zou solliciteren.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:39 schreef Ama het volgende:
Ze gaan vast niet zonder reden beetje live meekijken met een bak popcorn.
Ja dat is echt zo'n uithangbord van 'hier valt wat leuks te halen'quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jazou ik als ik het product gebruik ook als eerste van de gevel af rukken
Het glimt ook nog eens teringhard in de zon.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo'n uithangbord van 'hier valt wat leuks te halen'
meer in de categorie:quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is echt zo'n uithangbord van 'hier valt wat leuks te halen'
hangt zo te zien vast met 1 schroef, dus wat houd je tegenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Het glimt ook nog eens teringhard in de zon.
Ik heb er geen last van als ze in haar huis willen inbreken omdat ze nu een bordje heeft hangen met dat haar huis interessant is.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hangt zo te zien vast met 1 schroef, dus wat houd je tegen
Ik wens je veel sterkte bij deze situatie.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Kerel aan mijn bureau stond een appel te eten.
1. Het kraakte bij elke hap alsof er een stel olifanten door een bos aan het rennen was.
2. Appelsap op mijn dure bureau.
3. Ik vind het aanzicht van veel etende mensen extreem goor, zeker als ze een kilootje teveel hebben.
ik trek het geluid niet van mensen die een appel eten. loop altijd wegquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:45 schreef UitStraling het volgende:
1. Het kraakte bij elke hap alsof er een stel olifanten door een bos aan het rennen was.
3. Ik vind het aanzicht van veel etende mensen extreem goor, zeker als ze een kilootje teveel hebben.
Kan je er ook niet tegen als mensen oud brood weg aan het werken zijn?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:45 schreef UitStraling het volgende:
Zijn meestal die rode die melig zijnquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nog steeds die melige appel weg te werken.
Ver-schrik-ke-lijk, deze kerel snoof ook luid omdat zijn bek vol met appel zat steeds.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik trek het geluid niet van mensen die een appel eten. loop altijd weg
naarquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ver-schrik-ke-lijk, deze kerel snoof ook luid omdat zijn bek vol met appel zat steeds.
Welke mensen eten er nu oud brood?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je er ook niet tegen als mensen oud brood weg aan het werken zijn?
En cavia'squote:Op donderdag 9 juni 2022 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke mensen eten er nu oud brood?
Dat is voor vogels.
Hagelslag, sushi en groene theequote:Op donderdag 9 juni 2022 15:53 schreef bitterbal het volgende:
onderwerp van de vragenlijst; Eten en drinken
En paardenquote:
Lekker roosteren, of wentelteefjesquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke mensen eten er nu oud brood?
Dat is voor vogels.
paneermeelquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:57 schreef Karzai het volgende:
Tosti of wentelteefjes kan je ermee maken en croutons
quote:
wat ga je daar allemaal mee doen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog 4,9 week vakantie over..
1 week in oktober opnemen en de rest weet ik eigenlijk nog nietquote:
Wil ik wel van je overkopenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog 4,9 week vakantie over..
Ik denk dat ik alle klanten dan wegjaag.quote:
Je moet wel vriendelijk blijvenquote:Op donderdag 9 juni 2022 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alle klanten dan wegjaag.
quote:
quote:
quote:
Naar de directeur?quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb m'n telefoon doorgeschakeld, wat een boefje ben ik toch ...
quote:
Naar Wattenschijfje dan. Spreek uw boodschap in na de whiep.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik denk dat ik dan op het matje moet komen
nu grijs?quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Ljubljana is klein maar fijn maar klein. Soort Dordrecht op de Balkan. Met mooi weer ongetwijfeld heel Mediterraans.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar Wattenschijfje dan. Spreek uw boodschap in na de whiep.
Kunnen ze hard genoeg dat je de klagende buren niet hoort aanbellen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:34 schreef Haags het volgende:
@:franticdj nieuwe speakers getest. Blaas de muren weg
quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zie haar al zitten met een klein headsetje
Zeker!!quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze hard genoeg dat je de klagende buren niet hoort aanbellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |