SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Geen ordinaire plaatjes in mijn OP
quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:30 schreef TaMieke het volgende:
Of is inmiddels gesmolten, zo zonder airco in de trein.
We zullen het nooit weten. RIP
quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
O, we zijn inmiddels in Slovenië 🇸🇮
Tof! Slovenië lijkt me super mooi. Geen idee of dat je eindbestemming is verderquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal het nodig hebben in deze rijdende bio-hazard
Ik blijf hier tot maandagquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof! Slovenië lijkt me super mooi. Geen idee of dat je eindbestemming is verder
Dan ben je eindelijk thuisquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blijf hier tot maandagDan reis ik naar Budapest.
Dat weet ik niet. Maar ik wil in elk geval een Kranjska klobasa proberenquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:06 schreef Karzai het volgende:
Wat is het nationale gerecht van Slovenië?
Kipfilet?quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:06 schreef Karzai het volgende:
Wat is het nationale gerecht van Slovenië?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar ik wil in elk geval een Kranjska klobasa proberen
quote:De Carniolan-worst is een Sloveense worst die lijkt op wat in Noord-Amerika bekend staat als kielbasa of Poolse worst. Het zelfstandig naamwoord klobasa verwijst naar een kleine worst die in het Sloveens over het algemeen in zijn geheel wordt geserveerd.
Net een bak kibbeling opquote:
Nee, daar kan ik mij iets bij voorstellenquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hm ook wel zin in, maar niet als eerste hap na de slaap
Kotsplassen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Afgelopen zaterdagavond in de regenplassen staan dansen, waren mijn sniekertjes kletsnat geworden, zelfs mijn boxershort was drijfnat, vrij veel lol gehad wel moet ik zeggen, trek ik vanochtend die opgedroogde schoenen weer aan ruikt het al de hele dag naar bedorven augurk hier.
Kunnen ze niemand vindenquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
Denk dat de bakkerij bij ons binnenkort dicht gaat
Wow heb net ook was ophangen in de kantine. Komt dichtbij zo.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:31 schreef Karzai het volgende:
Vanochtend hing de was in de kantine rook ook niet zo fris
Winkel liep al niet meer maar hoorde net iemand zeggen dat het als een kaartenhuis in elkaar aan het vallen is en dat hij alle klanten had afgezegd.quote:
Het rook alsof het een dagje had liggen broeienquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow heb net ook was ophangen in de kantine. Komt dichtbij zo.
Zo rook het eerst voor ik ging wassen. Allemaal nat spul in de mand.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het rook alsof het een dagje had liggen broeien
Oh zondequote:Op donderdag 9 juni 2022 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Winkel liep al niet meer maar hoorde net iemand zeggen dat het als een kaartenhuis in elkaar aan het vallen is en dat hij alle klanten had afgezegd.
Dus dat zal wel over de bakkerij gaan. Dinsdag is al geschrapt als winkeldag.quote:
Misschien moeten jullie alleen gaan bezorgenquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Dus dat zal wel over de bakkerij gaan. Dinsdag is al geschrapt als winkeldag.
Dacht dat ze wel grote bestellingen deden dus weet niet in hoe verre het einde echt nabij is maar goed klonk het niet. Ik ga morgen wel even peilen bij de dames van de bakkerij.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie alleen gaan bezorgen
quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:29 schreef UitStraling het volgende:
Afgelopen zaterdagavond in de regenplassen staan dansen, waren mijn sniekertjes kletsnat geworden, zelfs mijn boxershort was drijfnat, vrij veel lol gehad wel moet ik zeggen, trek ik vanochtend die opgedroogde schoenen weer aan ruikt het al de hele dag naar bedorven augurk hier.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
Denk dat de bakkerij bij ons binnenkort dicht gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:41 schreef Ama het volgende:
Maar ik gok dat het financieel niet uit kan.Hmm komt er geen geld binnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is zakelijk zowat verplicht om aan privacy normen te voldoen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die hebben we ook bij de kringloop, bijna niemand gebruikt er nog een
En worst !quote:
watquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik eet warme soep en zit onder een dekentje met een dik warm vest aan
Ik hoop niet dat de worstenman er mee ophoudt neequote:Op donderdag 9 juni 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat niet zomaar weg. Zit ook niet hier he.
Ja, ik ben niet helemaal lekker de afgelopen dagenquote:
Naja volgens mij krijgen ze gewoon geld voor mensen die een traject doen dus ook voor mij. Maar goed er loopt natuurlijk ook betaald personeel rond en huur moeten ze betalen etc.quote:
hoeveel graden koorts heb je?quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik eet warme soep en zit onder een dekentje met een dik warm vest aan
Volgens mij doet hij het vet goed en hij heeft een plekje bij de koffiebranderij gekregen voor zijn bedrijfje.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat de worstenman er mee ophoudt nee
worstquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het vet goed en hij heeft een plekje bij de koffiebranderij gekregen voor zijn bedrijfje.Dus die zit eerst wel goed.
Bij ons ook mensen met een traject, maar ook vrijwilligers en in vaste dienstquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Naja volgens mij krijgen ze gewoon geld voor mensen die een traject doen dus ook voor mij. Maar goed er loopt natuurlijk ook betaald personeel rond en huur moeten ze betalen etc.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet helemaal lekker de afgelopen dagen
Gisteren 40, toen afgezakt naar 39,2 en vandaag alleen verhoging, 38,5 of zoquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij het vet goed en hij heeft een plekje bij de koffiebranderij gekregen voor zijn bedrijfje.Dus die zit eerst wel goed.
quote:
en liefdequote:Op donderdag 9 juni 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is Etto.. die leeft alleen van water, brood en lucht.
en de Efteling.quote:
beterschapquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren 40, toen afgezakt naar 39,2 en vandaag alleen verhoging, 38,5 of zo
ben ik laatst nog geweest. komt wel dichtbij zoquote:
en vlindersquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is Etto.. die leeft alleen van water, brood en lucht.
quote:
Dankequote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker batsen in het sprookjesbos.
Inb4 ordinaaaair.
quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Lekker batsen in het sprookjesbos.
Inb4 ordinaaaair.
Ettoquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:54 schreef Karzai het volgende:
Was het nou de cia, maffia of de communisten die hem vermoordt hebben?
oswaldquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:54 schreef Karzai het volgende:
Was het nou de cia, maffia of de communisten die hem vermoord hebben?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom liep Lyndon B. Johnson altijd met zijn enorme lul uit zijn broek door het Witte Huis.
Mensen die hem kenden noemden hem "Jumbo"quote:
Jumboquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die hem kenden noemden hem "Jumbo"
JFK was een gefrustreerde oversekste kerel en had een piepkleine piemeltje, Lyndon stak daar vaak de draak mee door met Jumbo uit zijn broek rond te lopen in het Witte Huis.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die hem kenden noemden hem "Jumbo"
JFK was een gefrustreerde oversekste kerel en had een piepkleine piemeltje, Lyndon stak daar vaak de draak mee door met Jumbo uit zijn broek rond te lopen in het Witte Huis.
O dat is jammer.quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Winkel liep al niet meer maar hoorde net iemand zeggen dat het als een kaartenhuis in elkaar aan het vallen is en dat hij alle klanten had afgezegd.
Wij zitten gewoon op een kutplek.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer.
Ik hoorde een paar dagen terug dat hier op het winkelcentrum ook 5 winkels aan het omvallen zijn.
De bloemist heeft de moed al opgegeven die stopt eind deze maand
Dat is echt jammer. Misschien verhuizen naar een ander gedeelte?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Wij zitten gewoon op een kutplek.In een stadspark helemaal in een dood hoekje.
Is geen geld voor.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is echt jammer. Misschien verhuizen naar een ander gedeelte?
Zo jammer.quote:
Ben je in een tijdmachine gestaptquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Dacht even wat te halen in de restauratiewagon. Maar daar zitten ze aan damasten tafellakens met hun lorgnet en gedraaide snor en kun je alleen met Habsburgse kronen betalen
Ah, die creepquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:29 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt een ziek verhaal, is een docu van op Netflix.
Don't fuck with cats.
Ja kom het ineens tegen. Is wel een docu die me altijd bij is gebleven.quote:
wist niet dat er zoveel caviakanonschieters warenquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ah, mijn oude functie staat weer vacant... 2 opvolgers verder![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wist niet dat er zoveel caviakanonschieters waren
timemanagementserpentquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:38 schreef bitterbal het volgende:
gelukt
mij ook gelijk ingeschreven als patient, scheelt morgen weer tijd
wokequote:Op donderdag 9 juni 2022 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Workshop "Ongewenste micro agressie" met succes afgerond![]()
Hoop dat je het leuk vondquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:39 schreef UitStraling het volgende:
kopenquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
ik was net in de media markt aan het kwijlen bij de macbooks
quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Die nieuwe M2 Macbook Air moet je gewoon kopenquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Gelijk even de scalpels geslepen en nieuwe batterijtjes in het echo-apparaat gedaan?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:38 schreef bitterbal het volgende:
gelukt
mij ook gelijk ingeschreven als patient, scheelt morgen weer tijd
Zit ik dan met mijn M1quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nieuwe M2 Macbook Air moet je gewoon kopen
Hoeveel biertjes moet je daarvoor tappen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
wat kost datquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
¤1550 val nog meequote:Op donderdag 9 juni 2022 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
veel denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes moet je daarvoor tappen?
Heb je het nu over ballies flappies of over van die dingen die je in je oor stopt?quote:
Jij als de agressor of wa?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Niet gezien want zielige katten.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:29 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt een ziek verhaal, is een docu van op Netflix.
Don't fuck with cats.
Ik zie op de achtergrond: droge worstenquote:
Heb je dan een laptop van 1500 euro.quote:De startprijs is ¤ 1519, en daarvoor krijg je 8 GB centraal geheugen en 256 GB opslag
quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je het nu over ballies flappies of over van die dingen die je in je oor stopt?
Ja dat was wel heavy. Ik had toen nog een kat dus zag dat beestje zo lief in mijn ooghoek terwijl ik naar katten keek die werden gemarteld.quote:
Zijn wel een stuk prijziger geworden, die van mij vorig jaar had upgrades en die was 1449quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie op de achtergrond: droge worsten
Grapjequote:
Denk dat ballies flappies ook heel nuttig zijnquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je het nu over ballies flappies of over van die dingen die je in je oor stopt?
Hetzelfde effect als grote ronde oorbellen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat ballies flappies ook heel nuttig zijn
Die M2 is ook wel van het niveau Macbook Proquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn wel een stuk prijziger geworden, die van mij vorig jaar had upgrades en die was 1449
Vorig jaar was de M1 Air ook beter dan de Pro met de oude chipquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die M2 is ook wel van het niveau Macbook Pro
Die touchbar vind ik echt kut, een van de hoofdredenen dat ik dit keer voor een Air ipv een Pro ben gegaanquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:59 schreef bitterbal het volgende:
maar de macbook die ik zag had zon touchbar pro 13.3 2020
ja jij, de rest nietquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over mijn JBL’s
hoe kan je dat nou kut vindenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die touchbar vind ik echt kut, een van de hoofdredenen dat ik dit keer voor een Air ipv een Pro ben gegaan
Vind ze wel schattig hoorquote:
Omdat je dan niet blind de F-toetsen kunt gebruikenquote:
neequote:Op donderdag 9 juni 2022 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je weer een beetje ballorig?
Flapperig.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je weer een beetje ballorig?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die touchbar vind ik echt kut, een van de hoofdredenen dat ik dit keer voor een Air ipv een Pro ben gegaan
nou goed nu moet ik hem hebben dusquote:
Het is een beetje gewenning. Maar MacOS werkt stukken intuïtiever nu voor mij. Ik moet wel eens schakelen naar Windows en dan moet ik echt weer even wennen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:03 schreef bitterbal het volgende:
kijk hoe vet
[ afbeelding ]
maar missen jullie iets van windows?
Niet echt volgens mij?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:03 schreef bitterbal het volgende:
kijk hoe vet
[ afbeelding ]
maar missen jullie iets van windows?
Je kan eigenlijk hetzelfde met windows als met mac toch?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een beetje gewenning. Maar MacOS werkt stukken intuïtiever nu voor mij. Ik moet wel eens schakelen naar Windows en dan moet ik echt weer even wennen.
Ja, maar daar kan ik niks meequote:Op donderdag 9 juni 2022 14:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je die touchbar met dat spelletej gezien?
Ja. Of je moet heel specifieke software gebruiken, maar ga er even vanuit dat jij die niet hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan eigenlijk hetzelfde met windows als met mac toch?
Nou blender of zbrush ,maar dat moet wel op een mac kunnen ookquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Of je moet heel specifieke software gebruiken, maar ga er even vanuit dat jij die niet hebt.
Ik heb wel een aantal dingen die alleen op een Mac werken.
Wel trek jaquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je gelij op zoek naar wat eten?
Maar nu denk je het is de 1300 euro wel waard?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar zei dat apples veel te duur vond
nou weet ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar nu denk je het is de 1300 euro wel waard?
Ja heel leuk, maar zo'n MacBook is wel duur als je er vooral op Fokt en Netflixt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
ik vind apple producten het mooiste van alles, ook die ipad mini's
ah slim dat ze dat doenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis.
Volgende week hebben we op het werk verkeersveiligheid cursussen. Ik mag dinsdag....
Dacht dat je wilde sparen enz maar nu zoek je naar de duurste laptops die er zijn. Ik snap het even niet.quote:
ja maar die laptop met kleuren touchpad had dezelfde prijsquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heel leuk, maar zo'n MacBook is wel duur als je er vooral op Fokt en Netflixt.
Ja dit en als je ook nog schijnbaar een vaste pc hebt staan.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heel leuk, maar zo'n MacBook is wel duur als je er vooral op Fokt en Netflixt.
hoeft ook niet amaquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat je wilde sparen enz maar nu zoek je naar de duurste laptops die er zijn. Ik snap het even niet.
Ook te duurquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die laptop met kleuren touchpad had dezelfde prijs
wat voor cavia?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Was vanmorgen naar Rijswijk gereden om cavia op te halen. Tering wat een saai eind.
Heb je een nieuwe caaf??quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Was vanmorgen naar Rijswijk gereden om cavia op te halen. Tering wat een saai eind.
Gecastreerde. Hopelijk fleurt Muis nu weer wat op anders heeft ze iets anders onder de ledenquote:
oh heb je foto?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gecastreerde. Hopelijk fleurt Muis nu weer wat op anders heeft ze iets anders onder de ledenHet is een heel mooi beestje en hij is helemaal verliefd. Zij trekt z'n haren uit.
Bitterbal houdt gewoon van mooie dingetjesquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:11 schreef Ama het volgende:
Bitterbal lijkt me wel iemand die je in de winkel heel goed iets duurs kan aansmeren terwijl het niet nodig is.Is ze de perfecte klant voor mij volgens mij.
Niks want geen energie voor en ik ga boodschappen doen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heeft u daar op te zeggen jongedame?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Niks want geen energie voor en ik ga boodschappen doen.
Tenzij je er 6/7 jaar mee doet, dan valt het nog wel meequote:Op donderdag 9 juni 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog duurquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij je er 6/7 jaar mee doet, dan valt het nog wel mee
Ja klopt, dat is het ook. Maar gewoon jarenlang je laptop kunnen gebruiken zonder dat je op een gegeven moment dat ding elke dag de tering moet schelden omdat die vastloopt is ook wel wat waard natuurlijkquote:
heb jij 2020 ook?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is het ook. Maar gewoon jarenlang je laptop kunnen gebruiken zonder dat je op een gegeven moment dat ding elke dag de tering moet schelden omdat die vastloopt is ook wel wat waard natuurlijk
Met mijn kennis doe ik dat ook wel met een Macbook van 2400 euro.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is het ook. Maar gewoon jarenlang je laptop kunnen gebruiken zonder dat je op een gegeven moment dat ding elke dag de tering moet schelden omdat die vastloopt is ook wel wat waard natuurlijk
Ja het november 2020 modelquote:
Is wel echt iets waar ik geen 1000 euro voor zou betalen. Dat heeft mijn laptop nu en dat is een goedkoop ding.quote:256GB 8GB
Maar zou je voor zoveel geld weer 8 GB kopen? En weinig opslag?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een Macbook uit 2013 ofzoZijn wat onderdelen vervangen. Had eerst 16GB maar dat is ontploft dus nu heb ik 8.
Nee, echt niet. 256 zit zo vol. Dat dat OS er dan op past.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zou je voor zoveel geld weer 8 GB kopen? En weinig opslag?
Waar heb je tegenwoordig opslag voor nodig? Ik heb al mijn foto's netjes in de cloud staan.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar zou je voor zoveel geld weer 8 GB kopen? En weinig opslag?
2TB. Sla je alle posts uit de SC ook op?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, echt niet. 256 zit zo vol. Dat dat OS er dan op past.
Ik heb nu 2TB ofzo en dat zit al vol, en dan staan de muziek en foto's nog op een externe schijf.
cavia fotosquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2TB. Sla je alle posts uit de SC ook op?
Ik heb wat foto's, niet eens heel veel, op de laptop en een paar kleine spelletjes. Oke en de Sims maar goed iedereen heeft vast wel 1 groot programma erop staan.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar heb je tegenwoordig opslag voor nodig? Ik heb al mijn foto's netjes in de cloud staan.
8GB is niet superveel, maar in de praktijk heb je die ook bijna nooit nodig. Als ik met grotere datasets werk dan heb ik 16GB nodig maar dan moet ik vaak even wat extra geduld hebben.
'Werk.' Ik moet weer eens alle videobestanden en testbuilds eraf flikkeren.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2TB. Sla je alle posts uit de SC ook op?
eensquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is een beetje gewenning. Maar MacOS werkt stukken intuïtiever nu voor mij. Ik moet wel eens schakelen naar Windows en dan moet ik echt weer even wennen.
Mijn vorige deed het nog best redelijk, had vooral een nieuwe nodig wegens gebrek aan opslag, die Adobe programma's worden met elke update groter. Kan ik de bestanden wel op een externe schijf zetten maar lokaal werkt echt zoveel sneller met programma's als After Effects en InDesign.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met mijn kennis doe ik dat ook wel met een Macbook van 2400 euro.
Gamen kan het ook wel handig zijn merkte ik. Daarom heb ik beetje spijt dat ik niet voor 16 ben gegaan toen. Sims werkt wel als een zonnetje maar Tekken ofzo kan ik niet spelen op mijn laptop.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar heb je tegenwoordig opslag voor nodig? Ik heb al mijn foto's netjes in de cloud staan.
8GB is niet superveel, maar in de praktijk heb je die ook bijna nooit nodig. Als ik met grotere datasets werk dan heb ik 16GB nodig maar dan moet ik vaak even wat extra geduld hebben.
Gewoon.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Hoe krijgen jullie die schijf zo vol, ik heb nog ruim 200 van de 500 gb vrij en dan staan er allemaal zware programma's en grote bestanden op
Ik snap het ook niet, m'n C-schijf zit volquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:28 schreef LTVDK het volgende:
Hoe krijgen jullie die schijf zo vol, ik heb nog ruim 200 van de 500 gb vrij en dan staan er allemaal zware programma's en grote bestanden op
Heeft die al een naam?quote:
Ja die heeft ie meteen ingenomen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit er wel een beetje bij als de sultan van het caviahok op dat kussending
Hij was in de opvang geboren, in oktoberquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:29 schreef bitterbal het volgende:
leukhoe oud is het beestje en gaat die heten? En waarom isd ie weg bij vorige baasje?
oh johquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was in de opvang geboren, in oktoberWas al eens geadopteerd maar het klikte niet met de andere caaf dus was ie teruggekomen.
Ze hadden er heel veel, er waren twee dozen voor de deur gezet, ergens in april. Dus de vrouwtjes zijn nu allemaal aan het werpen.
Nee dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh joh
kan het op een later moment ook ineens niet klikken tussen de 2?
Kruidkoekquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Naam heb ik nog niet. Hij heette daar Lennox, wel een leuke naam maar bekt niet echt lekker. Ik zoek iets lekker Fries, Melle ofzo.
dus buiten de foto zitten er nog 20 in het hok?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Kon niet kiezen, ze hadden zoveel leukerds
quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Naam heb ik nog niet. Hij heette daar Lennox, wel een leuke naam maar bekt niet echt lekker. Ik zoek iets lekker Fries, Melle ofzo.
Deze is bij mij thuis gemaaktquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus buiten de foto zitten er nog 20 in het hok?
Is die wel tam eigenlijk?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze is bij mij thuis gemaaktDaar heb je alleen Pitaatje nog.
Tikkelquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik hem net zo goed meteen Mentos noemen.
Ja, net ook even schoongemaakt. Zat heel verbaasd te kijken van 'WAAR GA JE NAARTOE MET M'N VERZAMELING ETEN' en dan snel nog de wangen volproppen met zaadjes die er al een maand liggen.quote:
Dat is alleen als die wijde pupillen heeft en heel de dag rondstuitertquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, net ook even schoongemaakt. Zat heel verbaasd te kijken van 'WAAR GA JE NAARTOE MET M'N VERZAMELING ETEN' en dan snel nog de wangen volproppen met zaadjes die er al een maand liggen.
Zou hem Günther noemenquote:
nog aardig, ik had in je vinger gehangenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, net ook even schoongemaakt. Zat heel verbaasd te kijken van 'WAAR GA JE NAARTOE MET M'N VERZAMELING ETEN' en dan snel nog de wangen volproppen met zaadjes die er al een maand liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |