Die nieuwe M2 Macbook Air moet je gewoon kopenquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
ik was net in de media markt aan het kwijlen bij de macbooks
Gelijk even de scalpels geslepen en nieuwe batterijtjes in het echo-apparaat gedaan?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:38 schreef bitterbal het volgende:
gelukt
mij ook gelijk ingeschreven als patient, scheelt morgen weer tijd
Zit ik dan met mijn M1quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die nieuwe M2 Macbook Air moet je gewoon kopen
Hoeveel biertjes moet je daarvoor tappen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:42 schreef bitterbal het volgende:
ik was net in de media markt aan het kwijlen bij de macbooks
wat kost datquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
¤1550 val nog meequote:Op donderdag 9 juni 2022 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
veel denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoeveel biertjes moet je daarvoor tappen?
Heb je het nu over ballies flappies of over van die dingen die je in je oor stopt?quote:
Jij als de agressor of wa?quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:39 schreef UitStraling het volgende:
Workshop "Ongewenste micro agressie" met succes afgerond![]()
Niet gezien want zielige katten.quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:29 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt een ziek verhaal, is een docu van op Netflix.
Don't fuck with cats.
Ik zie op de achtergrond: droge worstenquote:
Heb je dan een laptop van 1500 euro.quote:De startprijs is ¤ 1519, en daarvoor krijg je 8 GB centraal geheugen en 256 GB opslag
quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je het nu over ballies flappies of over van die dingen die je in je oor stopt?
Ja dat was wel heavy. Ik had toen nog een kat dus zag dat beestje zo lief in mijn ooghoek terwijl ik naar katten keek die werden gemarteld.quote:
Zijn wel een stuk prijziger geworden, die van mij vorig jaar had upgrades en die was 1449quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie op de achtergrond: droge worsten
Grapjequote:
Denk dat ballies flappies ook heel nuttig zijnquote:Op donderdag 9 juni 2022 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je het nu over ballies flappies of over van die dingen die je in je oor stopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |