Ja. Of je moet heel specifieke software gebruiken, maar ga er even vanuit dat jij die niet hebt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan eigenlijk hetzelfde met windows als met mac toch?
Nou blender of zbrush ,maar dat moet wel op een mac kunnen ookquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Of je moet heel specifieke software gebruiken, maar ga er even vanuit dat jij die niet hebt.
Ik heb wel een aantal dingen die alleen op een Mac werken.
Wel trek jaquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ga je gelij op zoek naar wat eten?
Maar nu denk je het is de 1300 euro wel waard?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar zei dat apples veel te duur vond
nou weet ik nietquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar nu denk je het is de 1300 euro wel waard?
Ja heel leuk, maar zo'n MacBook is wel duur als je er vooral op Fokt en Netflixt.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:08 schreef bitterbal het volgende:
ik vind apple producten het mooiste van alles, ook die ipad mini's
ah slim dat ze dat doenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis.
Volgende week hebben we op het werk verkeersveiligheid cursussen. Ik mag dinsdag....
Dacht dat je wilde sparen enz maar nu zoek je naar de duurste laptops die er zijn. Ik snap het even niet.quote:
ja maar die laptop met kleuren touchpad had dezelfde prijsquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heel leuk, maar zo'n MacBook is wel duur als je er vooral op Fokt en Netflixt.
Ja dit en als je ook nog schijnbaar een vaste pc hebt staan.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heel leuk, maar zo'n MacBook is wel duur als je er vooral op Fokt en Netflixt.
hoeft ook niet amaquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht dat je wilde sparen enz maar nu zoek je naar de duurste laptops die er zijn. Ik snap het even niet.
Ook te duurquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die laptop met kleuren touchpad had dezelfde prijs
wat voor cavia?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Was vanmorgen naar Rijswijk gereden om cavia op te halen. Tering wat een saai eind.
Heb je een nieuwe caaf??quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:10 schreef CherryLips het volgende:
Was vanmorgen naar Rijswijk gereden om cavia op te halen. Tering wat een saai eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |