Ja die heeft ie meteen ingenomen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zit er wel een beetje bij als de sultan van het caviahok op dat kussending
Hij was in de opvang geboren, in oktoberquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:29 schreef bitterbal het volgende:
leukhoe oud is het beestje en gaat die heten? En waarom isd ie weg bij vorige baasje?
oh johquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij was in de opvang geboren, in oktoberWas al eens geadopteerd maar het klikte niet met de andere caaf dus was ie teruggekomen.
Ze hadden er heel veel, er waren twee dozen voor de deur gezet, ergens in april. Dus de vrouwtjes zijn nu allemaal aan het werpen.
Nee dat heb ik nog nooit gehad.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh joh
kan het op een later moment ook ineens niet klikken tussen de 2?
Kruidkoekquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Naam heb ik nog niet. Hij heette daar Lennox, wel een leuke naam maar bekt niet echt lekker. Ik zoek iets lekker Fries, Melle ofzo.
dus buiten de foto zitten er nog 20 in het hok?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Kon niet kiezen, ze hadden zoveel leukerds
quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Naam heb ik nog niet. Hij heette daar Lennox, wel een leuke naam maar bekt niet echt lekker. Ik zoek iets lekker Fries, Melle ofzo.
Deze is bij mij thuis gemaaktquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus buiten de foto zitten er nog 20 in het hok?
Is die wel tam eigenlijk?quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze is bij mij thuis gemaaktDaar heb je alleen Pitaatje nog.
Tikkelquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik hem net zo goed meteen Mentos noemen.
Ja, net ook even schoongemaakt. Zat heel verbaasd te kijken van 'WAAR GA JE NAARTOE MET M'N VERZAMELING ETEN' en dan snel nog de wangen volproppen met zaadjes die er al een maand liggen.quote:
Dat is alleen als die wijde pupillen heeft en heel de dag rondstuitertquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, net ook even schoongemaakt. Zat heel verbaasd te kijken van 'WAAR GA JE NAARTOE MET M'N VERZAMELING ETEN' en dan snel nog de wangen volproppen met zaadjes die er al een maand liggen.
Zou hem Günther noemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |