Gelachen om een bepaalde post van user @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:43 schreef 3rr0r het volgende:
@:ChevyCaprice zorgt ervoor dat het F1 topic gesloten is tot 16:00.
Daar denkt menig haxball user anders over.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 14:56 schreef MC-M het volgende:
Al vind ik je geen teringdebiel hoor @:chevycaprice!
Begint met Sc en eindigt met rummie zeker.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar denkt menig haxball user anders over.
Ik noem geen namen.
Wow.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar denkt menig haxball user anders over.
Ik noem geen namen.
Erg mooi.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland , wat vind jij ervan dat de #Aldi nu gecanceld wordt?
wat heb ik nu weer gemistquote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
voor groente en fruit ga ik naar de lidlquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg mooi.
Daar kan @:KingRoland toch niet gezien worden.
Hoezo dat, wat heeft de Aldi gedaan?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
Gelukkig ook nog op de Twitters.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom wilde de Aldi dat het filmpje weggehaald werd? Bang dat mensen denken dat slechts bij de Aldi de prijzen omhoog zijn gegaan en elders niet?
Normaal gaan er juist mensen ipv naar de Albert Heijn en Jumbo naar de Lidl en Aldi als ze goedkoper willen/denken uit te zijn, dus reclame voor de Aldi.
Maar heb het filmpje niet gezien hoe het er aan toe ging.
Ik begreep dat het werd gefilmd door Ongehoord Nederland, misschien hadden ze daar weinig zin in.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:16 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom wilde de Aldi dat het filmpje weggehaald werd? Bang dat mensen denken dat slechts bij de Aldi de prijzen omhoog zijn gegaan en elders niet?
Normaal gaan er juist mensen ipv naar de Albert Heijn en Jumbo naar de Lidl en Aldi als ze goedkoper willen/denken uit te zijn, dus reclame voor de Aldi.
Maar heb het filmpje niet gezien hoe het er aan toe ging.
Lijkt me sterk als het filmpje afsluit met een PVV 'outro' .quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begreep dat het werd gefilmd door Ongehoord Nederland, misschien hadden ze daar weinig zin in.
Ik heb dit op twitter gelezen, dus het moet wel waar zijn.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als het filmpje afsluit met een PVV 'outro' .
Zaak zou sterker staan indien uit 2 bronnen bevestiging. Dus minimaal Feesboek ook.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb dit op twitter gelezen, dus het moet wel waar zijn.
Wat een fantastisch begin van de vakantie.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:35 schreef GGMM het volgende:
Woordle 357 3/6
🟨🟨⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie
Woordle6 153 3/6
🟩⬛⬛🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
wow
Ik ben in topvorm vandaag mensen
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:35 schreef GGMM het volgende: