SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Geen ordinaire plaatjes in mijn OPOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ik vind Vegas leukquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso zijn de nationale parken dé reden om te gaan, steden en dergelijke kom ik het liefst zo min mogelijk
Ik heb een beetje een soort haat-liefde verhouding met Vegasquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind Vegas leukSan Francisco vond ik ook tof en Key West vond ik ook wel een leuke vibe.
Voor de rest veel mehhhh
Oh en ik wil heel graag nog naar New Orleans en een rondje New England.
Nee, beetje grijzigquote:
quote:
Matig snackmanagementquote:
En werkt dat een beetje?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit noemen wij zwembandjesreductiemanagement
amerikanen hequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Kan eindelijk het filmpje kijken. Ken hem volgens mij al. Mooi dat je zo'n half ontbeend lijk ziet maar omg de penis wordt wel even geblurd, dat kan écht niet.
Hmm, hopelijk kun je nog een beetje groeien in je functiequote:Op woensdag 8 juni 2022 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet maar zit pas net op deze functie
figuurlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk kun je nog een beetje groeien in je functie
Ja je kunt het ook letterlijk proberen, maar denk niet dat je dan het gewenste effect behaaltquote:
chips, patat, koek en cake?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Weekschema qua vreten weer eens maken. Wat zal ik de komende week eten?
Nee heb al gesnackt en heb verder niks waar ik nog zin in heb.quote:
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Weekschema qua vreten weer eens maken. Wat zal ik de komende week eten?
Oeh, moet niet vergeten het BBQ-pakket van de slager te halenquote:
ik heb altijd zinquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee heb al gesnackt en heb verder niks waar ik nog zin in heb.
Wanneer is de sc welkomquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oeh, moet niet vergeten het BBQ-pakket van de slager te halen
Ik heb geen uitnodiging gehad voor een bbq-party?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt hequote:Op woensdag 8 juni 2022 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen uitnodiging gehad voor een bbq-party?
weinig BBQ hier...quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Mag maar 3 pakkettenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen uitnodiging gehad voor een bbq-party?
Wordt nog vechten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Mag maar 3 pakketten
[ afbeelding ]
Koop nou eens fatsoenlijk vlees!quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Mag maar 3 pakketten
[ afbeelding ]
Ja kunnen ze wel heel leuk zeggen 'voldoende voor 4 personen', maar dan kennen ze de bodemloze putten hier nietquote:
Ontspannen hè? Zo’n vakantie.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
klaar met dat hele hoerige kut air bnb gezeik. Bomderop. Biertje en slapen
Ik zie het probleem niet?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Mag maar 3 pakketten
[ afbeelding ]
Verdubbel jij dan even mijn salaris?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop nou eens fatsoenlijk vlees!
Verse ribben. Entrecote, ribstuk, Ribeye, Tbone, hele zalm op de huid, zoveel meer lekker vlees.
Wat is de lange versie van dit verhaal?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
klaar met dat hele hoerige kut air bnb gezeik. Bomderop. Biertje en slapen
dan kom ik zelfs even langs, knabbelen op bal d'r beenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Bals been kan ook wel op barbecue. En buda's oog en ama's knie.
Nou als ik bal uitnodig moet de rest vechten om de restanten, hooguit een paar burgertjes ofzoquote:
Mijn buik niet, dat is allemaal plasticquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Bals been kan ook wel op barbecue. En buda's oog en ama's knie.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
dan kom ik zelfs even langs, knabbelen op bal d'r been
Werk net als ik op zaterdag een half dagje voor jezelf en je puilt van het geldquote:
fotos willen wequote:Op woensdag 8 juni 2022 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Hey, ik heb mezelf voor morgen een reisje eerste klas cadeau gedaan. Was ik vergeten
Prima, ik ben niet zo moeilijkquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou als ik bal uitnodig moet de rest vechten om de restanten, hooguit een paar burgertjes ofzo
Als je door dat halve dagje al puilt van het geld, waarom zou je de rest van de week dan nog werken?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Werk net als ik op zaterdag een half dagje voor jezelf en je puilt van het geld
Volgende keer Lufthansa of Swiss First pakkenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het goed is, is het een Railjet. Dat is fijn zitten
Hmm goede vraag.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je door dat halve dagje al puilt van het geld, waarom zou je de rest van de week dan nog werken?
Vanuit Graz?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende keer Lufthansa of Swiss First pakken
Trv > snakker du Norsk topicquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is de lange versie van dit verhaal?
Duur gezin, alle lekkere sappige wormen afstaan en zelf met wat droog zaad nog blij moeten zijn ookquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hmm goede vraag.
Omdat ik een hypotheek en gezin heb, en dat is dan me-money.
Ah, dat je in het buitenland series kunt kijken...quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duur gezin, alle lekkere sappige wormen afstaan en zelf met wat droog zaad nog blij moeten zijn ook
Kun je veilig op natte vlinders zoeken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, dat je in het buitenland series kunt kijken...
Meh...
Ik hoef geen vlinders meer te zoekenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je veilig op natte vlinders zoeken.
Hoe oud een vlinder wordt, is heel verschillend. De citroenvlinder kan meer dan een jaar oud worden (als vlinder). Dat komt omdat de citroenvlinder ook in de winter vlinder is, en geen eitje, rups of pop. De meeste vlinders worden veel minder oud, ongeveer twee tot drie weken.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik hoef geen vlinders meer te zoeken
fors verschil welquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe oud een vlinder wordt, is heel verschillend. De citroenvlinder kan meer dan een jaar oud worden (als vlinder). Dat komt omdat de citroenvlinder ook in de winter vlinder is, en geen eitje, rups of pop. De meeste vlinders worden veel minder oud, ongeveer twee tot drie weken.
Vind drie weken leven ook maar kort, moet je veel lekker eten, zoveel mogelijk op andere prachtige vlinders kruipen, kleine rupsjes krijgen, de prachtige wereld verkennen, honingmiljonair worden, wat drupjes daarvan aan goede doelen afstaan en alle streamingdiensten afkijken.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind drie weken leven ook maar kort, moet je veel lekker eten, zoveel mogelijk op andere prachtige vlinders kruipen, kleine rupsjes krijgen, de prachtige wereld verkennen, honingmiljonair worden, wat drupjes daarvan aan goede doelen afstaan en alle streamingdiensten afkijken.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind drie weken leven ook maar kort, moet je veel lekker eten, zoveel mogelijk op andere prachtige vlinders kruipen, kleine rupsjes krijgen, de prachtige wereld verkennen, honingmiljonair worden, wat drupjes daarvan aan goede doelen afstaan en alle streamingdiensten afkijken.
Maar het krijgen van kleine rupsjes verpest de rest.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles voor mijn schatjes, ooit zul je het begrijpen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duur gezin, alle lekkere sappige wormen afstaan en zelf met wat droog zaad nog blij moeten zijn ook
misschien morgen stuk goedkoperquote:Op woensdag 8 juni 2022 23:28 schreef CherryLips het volgende:
Kak. Het boek dat ik wilde bestellen is nu ineens een stuk duurder.
ja het bestaat nogquote:
Nachtvlinders.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmmmm paddenstoelenquote:Op donderdag 9 juni 2022 00:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nachtvlinders.Geen idee hoelang die leven, maar die vind ik ook erg fascinerend en mooi.
Je bent er al een poosje toch?quote:Op donderdag 9 juni 2022 00:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nachtvlinders.Geen idee hoelang die leven, maar die vind ik ook erg fascinerend en mooi.
Ik zag ooit een docu over een jonge vrouw, die heette nachtvlinder en die heeft zo'n impact op mij gehad. Zij was ernstig ziek en zat in het euthanasie traject. Zij wilde dat filmen, ook haar einde. Zo mooi en integer. Geen woorden voor.quote:Op donderdag 9 juni 2022 00:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Klinkt heftig.quote:Op donderdag 9 juni 2022 00:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik zag ooit een docu over een jonge vrouw, die heette nachtvlinder en die heeft zo'n impact op mij gehad. Zij was ernstig ziek en zat in het euthanasie traject. Zij wilde dat filmen, ook haar einde. Zo mooi en integer. Geen woorden voor.
Maar ook weer niet, het was goed zo, echt precies wat zij wilde.quote:
Dat is dan ook weer mooi inderdaad. Iets moois om na te laten.quote:Op donderdag 9 juni 2022 00:45 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Maar ook weer niet, het was goed zo, echt precies wat zij wilde.
Precies, we doen niet echt moeilijk over huisdieren (soort van) maar met onze geliefden is het toch moeilijker en begrijpelijk ook wel. Nou, leuk onderwerpquote:Op donderdag 9 juni 2022 00:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer mooi inderdaad. Iets moois om na te laten.
Is geen leuk onderwerp inderdaad. Maar aan de andere kant wel weer mooi als het bespreekbaar is en je tijd krijgt om bewust afscheid te nemen. En bij een jong iemand is dat wel heel anders en heftiger dan bij iemand die al een mooie leeftijd heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2022 00:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Precies, we doen niet echt moeilijk over huisdieren (soort van) maar met onze geliefden is het toch moeilijker en begrijpelijk ook wel. Nou, leuk onderwerpJouw schuld
Priscillaquote:Op donderdag 9 juni 2022 00:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik zag ooit een docu over een jonge vrouw, die heette nachtvlinder en die heeft zo'n impact op mij gehad. Zij was ernstig ziek en zat in het euthanasie traject. Zij wilde dat filmen, ook haar einde. Zo mooi en integer. Geen woorden voor.
yesquote:Op donderdag 9 juni 2022 07:00 schreef Karzai het volgende:
moin, nog een dag zwoegen en dan is het weer weekend
Dat is mooi op tijd ☕️quote:
altijd, jij wat minder zeker?quote:Op donderdag 9 juni 2022 07:19 schreef dud0r het volgende:
hallotjes,
iedereen zich een beetje netjes aan het gedragen de laatste dagen?
ik ben me keurig aan het gedragen. altijd.quote:
Ja hoor, geen beren op de wegquote:Op donderdag 9 juni 2022 07:19 schreef dud0r het volgende:
hallotjes,
quote:Op donderdag 9 juni 2022 07:19 schreef dud0r het volgende:
hallotjes,
quote:
Morguh herenquote:
ja die heb ik ook gezienquote:Op donderdag 9 juni 2022 00:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
wel groene thee toch?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:16 schreef mschol het volgende:
[..]
*gooit koffie om en schenkt kop thee in
nee zaterdag weerquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta je weer op het rooster vandaag?
gatsiequote:Op donderdag 9 juni 2022 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de Poolse griep![]()
Gisteren 40 graden koorts ineens.
O dat is minder, beterschapquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dat een nieuwe variant?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Poolse griep is te verhelpen met wodka toch?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
hmm nee niet echtquote:
Die kan ook met wodka gestart zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Poolse griep is te verhelpen met wodka toch?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee niet echtDurf er niet mee naar buiten zo dus wilde vandaag kijken voor een nieuwe bij decatlon en misschien al een testrit naar het maasziekenhuis zodat ik morgenochtend weet waar ik heen moet
Nee, was gisteren aan het werk op kantoor, maar was rond 15.00 uur naar huis gegaan, gelijk naar bed.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gatsie![]()
dus je ligt uitgeteld in bed? Ben je nog op vakantie?
Dankequote:
Uhm.. wel goed geslapen, maar wel het idee dat ik nog meer slaap nodig heb...quote:
Ja, ben een trendsetterquote:
Weet niet of ik al lallend een gesprek mag voerenquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan moet ik zaterdag en zondag weer en dan weer weekendquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Korte werkweek heb je gehad dan. Maar dan kun je nog even smurfen.
Hoop dat je weer snel beter bentquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, was gisteren aan het werk op kantoor, maar was rond 15.00 uur naar huis gegaan, gelijk naar bed.
Vandaag lekker thuiswerken, want ik zag autorijden niet echt zitten
[..]
Danke
[..]
Uhm.. wel goed geslapen, maar wel het idee dat ik nog meer slaap nodig heb...
[..]
Ja, ben een trendsetter
[..]
Weet niet of ik al lallend een gesprek mag voeren
hmm ja dat soort dingen doe ik ook maar rij toch liever de echte routequote:Op donderdag 9 juni 2022 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ook mensen die heel routes via Google Maps oefenen om te kijken hoe ze moeten rijden.
Geen koorts meer?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, was gisteren aan het werk op kantoor, maar was rond 15.00 uur naar huis gegaan, gelijk naar bed.
Vandaag lekker thuiswerken, want ik zag autorijden niet echt zitten
[..]
Danke
[..]
Uhm.. wel goed geslapen, maar wel het idee dat ik nog meer slaap nodig heb...
[..]
Ja, ben een trendsetter
[..]
Weet niet of ik al lallend een gesprek mag voeren
Lukashenko stylequote:Op donderdag 9 juni 2022 08:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij hotels check ik soms wel even de omgeving. Maar ga het niet van voor tot achter naspelen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja dat soort dingen doe ik ook maar rij toch liever de echte route
Zo stel ik me jou voor in een sushirestaurantquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moet er al denk ik zeker 0745 zijn![]()
kijk
https://fb.watch/dxjgWNIYbp/
Dankequote:
Gisteren gezakt naar 39,2 en toen 38,7quote:
Kort maar hevigquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Danke
[..]
Gisteren gezakt naar 39,2 en toen 38,7
Moet voor vandaag nog meten
quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo stel ik me jou voor in een sushirestaurant
Jaaa, ze stond met haar voorpootjes op het plexiglas om mij te begroeten.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kort maar hevig
Was Wattenschijfje blij om je te zien? Stond ze met een spandoekje op Schiphol?
ja ik ben echt super onzeker in dit soort dingen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij hotels check ik soms wel even de omgeving. Maar ga het niet van voor tot achter naspelen.
jaquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maasstad is bij Lombardijen, toch?
Thanksquote:
Goede voorbereiding is het halve werkquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ben echt super onzeker in dit soort dingen.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ook mensen die heel routes via Google Maps oefenen om te kijken hoe ze moeten rijden.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaa, ze stond met haar voorpootjes op het plexiglas om mij te begroeten.
Zo schattig![]()
Krijg je hapjes in first class?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, zo maar naar het station. Tikkie vroeg
Vast wegbezuinigd nu.quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vroegâh kreeg je een snackje. Heel klein zakje met chocoladerozijnen of zo.
En nu alles wegbezuizigd zeker?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Chocoladerozijnenquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
En wat gaat hij nu doen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me had zijn huis te koop staan voor 310k, binnen een week verkocht voor 400k. Denk dat hij zijn ex-vriendin die hij paar jaar geleden uit moest kopen ook even een bloemetje stuurt.
echt?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huren, op vakantie naar Thailand en beetje de kat uit de boom kijken.
joh. Maar waarom heeft hij zijn huis verkocht?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat met een of andere singles-reis mee.
Waarom zou je je ex nog wat sturen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vriend van me had zijn huis te koop staan voor 310k, binnen een week verkocht voor 400k. Denk dat hij zijn ex-vriendin die hij paar jaar geleden uit moest kopen ook even een bloemetje stuurt.
quote:
Omdat hij bij mij in Eindhoven komt wonenquote:Op donderdag 9 juni 2022 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
joh. Maar waarom heeft hij zijn huis verkocht?
Omdat ze niet zo vriendelijk uit elkaar gingen en hij een paar jaar heeft moeten bloeden omdat ze alleen voor de hoofdprijs uitgekocht wilde worden.quote:
Oh in dat geval zou ik idd een heel cynisch bedank kaartje sturenquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Omdat hij bij mij in Eindhoven komt wonen
[..]
Omdat ze niet zo vriendelijk uit elkaar gingen en hij een paar jaar heeft moeten bloeden omdat ze alleen voor de hoofdprijs uitgekocht wilde worden.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer in de ÖBB lounge. Nogal een spiegelpaleis. Zie mezelf honderd keer
Depressie in 3, 2, 1…
Ik zou dan gaan wiebeldansen met honderd keer mezelf.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer in de ÖBB lounge. Nogal een spiegelpaleis. Zie mezelf honderd keer
Depressie in 3, 2, 1…
Je moet eigenlijk eens opzoeken hoeveel evil Jozef/ Joseph's er zijn.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt, welke Jozef Fritzl verzint dit?
Ik staar wanhopig naar mijn schermquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou dan gaan wiebeldansen met honderd keer mezelf.
In Oostenrijk hebben veel mannen wel iets Fritzl-igsquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk eens opzoeken hoeveel evil Jozef/ Joseph's er zijn.
Schrikbarend veel
Brrrrquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Oostenrijk hebben veel mannen wel iets Fritzl-igs
Veilig badpak aan, zwembandjes, paar speelgoedeendjes, wasknijper op de neus en springen maarquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga mezelf zo trakteren op een lekkere tas koffie.
Heb je jezelf uitgesloofd een van de afgelopen nachten?quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er kraakt iets in mn nek bij het bewegen.
Zou een guillotine uitkomst bieden?
Dit kunnen we zo testen hoorquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er kraakt iets in mn nek bij het bewegen.
Zou een guillotine uitkomst bieden?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veilig badpak aan, zwembandjes, paar speelgoedeendjes, wasknijper op de neus en springen maar
Misschienquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je jezelf uitgesloofd een van de afgelopen nachten?
Ik wist dat ik op je kon rekenen met zulke dingenquote:
Wat is een veilig badpak eigenlijk?quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veilig badpak aan, zwembandjes, paar speelgoedeendjes, wasknijper op de neus en springen maar
een met ingebouwde zwembandjes?quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is een veilig badpak eigenlijk?
Zo eentje waar je een kroeg vol bezwete mannen in kunt lopen zonder dat ze spontaan vreemde heupbewegingen gaan maken.quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met ingebouwd reddingsvlotquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik hang hem aan de bitterbrommert en dan kom ik jouw kant opquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Ik wist dat ik op je kon rekenen met zulke dingen
Bal op weg naar de volgende onthoofding ------->quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hang hem aan de bitterbrommert en dan kom ik jouw kant op
quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bal op weg naar de volgende onthoofding -------> [ afbeelding ]
zat er nog koffie in?quote:Op donderdag 9 juni 2022 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Giet ik jus d’orange in mijn koffiekopje in plaats van in mijn glas
Ewl, koffie met jus d’orangequote:
Haha, neequote:
nee smurf nogquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie, ben je al op ontdekkingstocht?
als je de jus door grand marnier vervangt..quote:
jezus us moet dit nouquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als vanillevla op een etensbord met etensresten en jus.
Dat is zo ranzigquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als vanillevla op een etensbord met etensresten en jus.
Ik kreeg dit vroeger standaard, scheelde weer borden en bestek afwassenquote:
Is een reden voor jeugdzorg om eens te komen kijkenquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kreeg dit vroeger standaard, scheelde weer borden en bestek afwassen![]()
Vandaar dat ik toetjes intens haat
Ik denk dat als ik dit alsnog aangeef dat ik mijn moeder voor 5 jaar achter de tralies krijg.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is een reden voor jeugdzorg om eens te komen kijken
Die ziet er nog netjes uit.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:24 schreef Karzai het volgende:
Iemand thuis zijn eigen kapperszaak beginnen?
[ afbeelding ]
denk dat niemand dat bij mij aandurftquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:24 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
rule 34quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:24 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil je best wel knippen hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat niemand dat bij mij aandurft
nou wil liever jou knippenquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil je best wel knippen hoor.
quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:24 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Afzetten kost een paar minutenquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ze morgen snel wat kunnen regelen met mijn been
Wat gaan ze morgen doen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:30 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ze morgen snel wat kunnen regelen met mijn been
*googled naar roze prothese*quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Afzetten kost een paar minuten
Spannondquote:
Mag je eerst een half jaar steunkous dragen iedere dag.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
maar heb collega die ook spataders heeft laten doen, die heeft 7 maanden moeten wachten. Maar bij hem was het cosmetisch. Hoop toch dat ik niet zo lang hoef te wachten
hoop toch op iets grover geschutquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je eerst een half jaar steunkous dragen iedere dag.
zit je niet luxe?quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dit nouvoor stinkende ouwe kuttrein
oh das balen zeg. Dit is de first class trein?quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, harststikke krap, benauwd en het meurt
Het is een trein met eerste klasquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das balen zeg. Dit is de first class trein?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Wat is dit nou voor stinkende ouwe kuttrein
Ik las kalende...quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een trein met eerste klas
Maar dit is ouwe meuk.
En het zit vol met kakelende wijven.
Bloemetjes soepjurkquote:
Met wiebelende kipfiletjes als armen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet eruit als het begin van een jaren 70 soft-erotische film uit de DDR.
Het ruikt naar zweet en goedkope parfumquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet eruit als het begin van een jaren 70 soft-erotische film uit de DDR.
Ik vind dat veel mensen TEVEEL parfum op doen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het ruikt naar zweet en goedkope parfum
Ongeveer zoals zo’n film zou ruiken.
Overal verdwaalde plukken stug haar.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met wiebelende kipfiletjes als armen.
Met bijbehorend aroma.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overal verdwaalde plukken stug haar.
Ik gebruik de laatste tijd veel Molecule 01, ruik je helemaal niet maar alle vrouwen in een straal van tien meter willen me onbewust bespringen als krolse poezels.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat veel mensen TEVEEL parfum op doen.
Matig je parfum-activiteiten
Ooh?quote:Op donderdag 9 juni 2022 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik gebruik de laatste tijd veel Molecule 01, ruik je helemaal niet maar alle vrouwen in een straal van tien meter willen me onbewust bespringen als krolse poezels.
Goedkoper dan een Filipijnse importbruidquote:Op donderdag 9 juni 2022 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.skins.nl/escentric-molecules-01
je bent opgelichtquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is een trein met eerste klas
Maar dit is ouwe meuk.
En het zit vol met kakelende wijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |