Vind drie weken leven ook maar kort, moet je veel lekker eten, zoveel mogelijk op andere prachtige vlinders kruipen, kleine rupsjes krijgen, de prachtige wereld verkennen, honingmiljonair worden, wat drupjes daarvan aan goede doelen afstaan en alle streamingdiensten afkijken.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind drie weken leven ook maar kort, moet je veel lekker eten, zoveel mogelijk op andere prachtige vlinders kruipen, kleine rupsjes krijgen, de prachtige wereld verkennen, honingmiljonair worden, wat drupjes daarvan aan goede doelen afstaan en alle streamingdiensten afkijken.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind drie weken leven ook maar kort, moet je veel lekker eten, zoveel mogelijk op andere prachtige vlinders kruipen, kleine rupsjes krijgen, de prachtige wereld verkennen, honingmiljonair worden, wat drupjes daarvan aan goede doelen afstaan en alle streamingdiensten afkijken.
Maar het krijgen van kleine rupsjes verpest de rest.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles voor mijn schatjes, ooit zul je het begrijpen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duur gezin, alle lekkere sappige wormen afstaan en zelf met wat droog zaad nog blij moeten zijn ook
misschien morgen stuk goedkoperquote:Op woensdag 8 juni 2022 23:28 schreef CherryLips het volgende:
Kak. Het boek dat ik wilde bestellen is nu ineens een stuk duurder.
ja het bestaat nogquote:
Nachtvlinders.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmmmm paddenstoelenquote:Op donderdag 9 juni 2022 00:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nachtvlinders.Geen idee hoelang die leven, maar die vind ik ook erg fascinerend en mooi.
Je bent er al een poosje toch?quote:Op donderdag 9 juni 2022 00:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Nachtvlinders.Geen idee hoelang die leven, maar die vind ik ook erg fascinerend en mooi.
Ik zag ooit een docu over een jonge vrouw, die heette nachtvlinder en die heeft zo'n impact op mij gehad. Zij was ernstig ziek en zat in het euthanasie traject. Zij wilde dat filmen, ook haar einde. Zo mooi en integer. Geen woorden voor.quote:Op donderdag 9 juni 2022 00:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Klinkt heftig.quote:Op donderdag 9 juni 2022 00:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik zag ooit een docu over een jonge vrouw, die heette nachtvlinder en die heeft zo'n impact op mij gehad. Zij was ernstig ziek en zat in het euthanasie traject. Zij wilde dat filmen, ook haar einde. Zo mooi en integer. Geen woorden voor.
Maar ook weer niet, het was goed zo, echt precies wat zij wilde.quote:
Dat is dan ook weer mooi inderdaad. Iets moois om na te laten.quote:Op donderdag 9 juni 2022 00:45 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Maar ook weer niet, het was goed zo, echt precies wat zij wilde.
Precies, we doen niet echt moeilijk over huisdieren (soort van) maar met onze geliefden is het toch moeilijker en begrijpelijk ook wel. Nou, leuk onderwerpquote:Op donderdag 9 juni 2022 00:47 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer mooi inderdaad. Iets moois om na te laten.
Is geen leuk onderwerp inderdaad. Maar aan de andere kant wel weer mooi als het bespreekbaar is en je tijd krijgt om bewust afscheid te nemen. En bij een jong iemand is dat wel heel anders en heftiger dan bij iemand die al een mooie leeftijd heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2022 00:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Precies, we doen niet echt moeilijk over huisdieren (soort van) maar met onze geliefden is het toch moeilijker en begrijpelijk ook wel. Nou, leuk onderwerpJouw schuld
Priscillaquote:Op donderdag 9 juni 2022 00:40 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik zag ooit een docu over een jonge vrouw, die heette nachtvlinder en die heeft zo'n impact op mij gehad. Zij was ernstig ziek en zat in het euthanasie traject. Zij wilde dat filmen, ook haar einde. Zo mooi en integer. Geen woorden voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |